AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Del Skrevet 2. mars 2021 Har gledet meg til å teste i dag, men er fremdeles på jobb og må vente enda 2-3 timer. Men, da jeg var på toalettet så jeg svak rosa farge på dopapiret (ja, er ekstremt obs på alt mulig nå i disse dager). Testet negativt på DPO 10, og nå er det vel 16DPO, mensen skulle kommet i går eller dagen før. Noen som har opplevd det, men likevel fått positiv test? Er supernervøs nå, og håper ikke mensen er på vei. Anonymkode: e96d3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Del Skrevet 2. mars 2021 Ja, du kan være gravid selv om du har rosa utflod. Det kan også være at du får mensen. Ta en test. Anonymkode: 44bab...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Del Skrevet 2. mars 2021 Ja det er mulig. Men like mulig mensen som kommer. Test 🤞 Anonymkode: b4812...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg prøvde i to år før det gikk. Var obs på alt. Forklaringen for at jeg kunne vært gravid i ditt tilfelle, var at eggløsningen er nok sent ute, dette kan være festeblødning, og så begynt å regne på når jeg hadde samleie. Eller, så kan det være at mensen kommer, noen ganger er den litt svak i begynnelsen. Svigersøsteren min blødde bare bittelitt i to dager, og var gravid ☺️ test du, lykke til Anonymkode: b2dbc...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 3. mars 2021 #5 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg pleier å spotte på fredagen i min syklus, men var 2 dager for sent ute denne PP og hadde rosa på søndagen. Så det kan være det ene eller det andre, håper så klart det ikke er mensen for din del, men ville vært forberedt på det for å ikke bli altfor skuffet. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Del Skrevet 3. mars 2021 Spotter aldri. Men hadde rosa utflod 12 dager etter EL. Åsså i uke 6. gravid med tvillinger. Ikke noe farlig hos meg. Men klart.. rosa utflod kan bli til mensen om d starter i det små.. Anonymkode: 3b2c8...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå