Gå til innhold

HELG!!

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det har jeg. :blunke: Jeg skal snart på kino og etterpå skal vi ut å spise med noe rødvin til, så for vi videre se hva natten byr på.

Du har ikke sagt hva du skal gjøre i helgen, Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg aner ikke :wink:

Akkurat nå gleder jeg meg til å komme meg hjem fra jobb. Litt sliten. Så jeg skal bare slappe av. Kanskje det blir kino eller noe sånt i løpet av helga. Tar det som det kommer. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til en kamerat og kose. Det blir hyggelig. Imorgen skal jeg jobbe og på søndagen skal jeg pakke. Det er nemlig høstferie og jeg skal på ferie... ahh...

Hellas, here I come... jeg er klar for litt varme og sol og sommer nå, jah!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og æsj, det er helg igjen :-? Sove lenge, gjøre akkurat det man vil... Kjedeliiiiiiig!!

:lol:

Næh! Bare tuller! Helg er deilig det, og denne helga skal vi passe søstra til sambo sin 9 år gamle sønn. Sambo er og henter ham nå, og når de kommer hjem hit i halv 10-tiden ikveld skal de få masse varme TACOSKJELL og TACOTUBS med sterkt krydret kjøttdeig, kinakål, revet hvitost, tacosaus, tomatbiter og paprikabiter :blunke: Jeg lager. Etter det er det soving en hel natt :lol: Og så skal vi antakelig finne på noe gøy imorra, (bowling kanskje, eller kino) og søndag skal vi ta med gutten til Østensjøvannet og mate fuglene der med frø og brødrester. Tror jeg. Får se om han har lyst.

Og så skal vi gå masse turer med hunden min 8)

Og sove leeenge hver morgen mens gutten koser seg med playstationen sin :ler: (Han får et eple å knaske på når han våkner, og så står vi opp i 10-11 tiden og lager storfrokost med kokte egg og stekt bacon og brød og masse deilig pålegg, samt melk og fersk juice. *slurpe*)

Herlig med fri nå, kjenner at kroppen får godt av litt hvile etter denne uka :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sitte ved PC-en og sløve, eller se på TV, vaske klær og rydde i gamle papirer.

Finnes ikke noe deiligere enn å få tid til sånne ting uten å se på klokka.

Så skal jeg bake en kake, koke kaffe og sitte under et pledd i sofaen med en god bok. Helst hele natten!

Men i kveld får jeg besøk av en venninne og sambo er kastet ut (hehe). Vi skal bare mimre og snakke om gamledager mens vi deler en flaske vin og en pose ostepop!

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..

Nu snart skal jeg på shopping!! :D

Tilbud på alt undertøy på Cubus, så jeg må dit en tur... Det er også masse tilbud på dametopper og damebukser på KappAhl, så jeg skal dit en tur også.... :D

I kveld skal jeg lage noe deilig mat til en deilig samboer, så skal vi kose oss med vin kjøpt i Danmark forrige helg...

Også må vi vel kikke på Tore på Sporet :oops: slik at jeg får sippe litt i kveld også...hehe....

I morgen skal vi sove lenge og slappe av nesten hele dagen. Jeg skal prøve å få gjort meg ferdig med de skiltene jeg har malt på i 3uker snart... (Det er 6 store skilt, slikt tar tid!!)

Må vel kanskje vaske gulvet i morra også, men....Kanskje jeg drøyer det til mandag...

Samboer har jobbet til 14.00 i dag, så jeg sov til 13.... Deilig!! :sjarmor:

HA EN STRÅLENDE HELG ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...