Gå til innhold

Ghosting

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, ShivaSol said:

Drit i hele gubb jævelen. Hvis han ikke har baller nok til å si ifra og bare bli borte. Da er det en du ikke trenger i livet ditt og godt du slapp unna slasken.  
Han har svak karakter. Blir så flau av slike mennesker. 
Du er for bra for han der❤️

Takk ❤ 

Anonymkode: 637ab...2a0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åja så fordi "anna" ghosted deg så skal du gjøre det mot "silje" enda hun aldri har gjort noen noe? Skal man holde på sånn fordi den gjør sånn fordi den gjør sånn så har man ikke integritet eller karakter selv. Menn har såret meg på det groveste, det betyr ikke at jeg vil gjøre det mot andre igjen. Fordi noen såret meg årevis siden så skal jeg behandle han og han sånn? Det er jo bare sykt. 

Anonymkode: 7cfd9...b5c

Damer sårer menn de også hele tiden. Ghoster gjør de veldig ofte. Er konfliktskye og dermed er ghosting letteste motstands veg. Sånn har det blitt. Da synes jeg ikke det er rart menn bruker samme taktikk. Jo fordi alle menn har opplevd akkurat det samme mange ganger. Enkel matematikk dette. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Damer sårer menn de også hele tiden. Ghoster gjør de veldig ofte. Er konfliktskye og dermed er ghosting letteste motstands veg. Sånn har det blitt. Da synes jeg ikke det er rart menn bruker samme taktikk. Jo fordi alle menn har opplevd akkurat det samme mange ganger. Enkel matematikk dette. 

Eh, jeg kan ikke ta dette seriøst, beklager. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og herregud "nesten alle  damer"?! Hvordan i helsikke kan du si det 😅

Jeg kjenner mange folk også en del menn som tilfeldigvis er på sjekker`n. Alle sier de opplever dette støtt og stadig at kvinner ghoster. 

Skrevet

Ghosting er blitt en naturlig måte å avslutte et halvtamt forhold på. Det er en del av utviklingen. Heldigvis.

Anonymkode: 8f466...9b6

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner mange folk også en del menn som tilfeldigvis er på sjekker`n. Alle sier de opplever dette støtt og stadig at kvinner ghoster. 

Jeg også, kjenner mange kvinner og menn som aldri har ghosted noen på denne måten, det ville vært å ha minus av folkeskikk og normal empati. Så da kan jeg si at jeg har rett da, basert på din logikk. Enkel matematikk dette.

Skrevet
ShivaSol skrev (19 minutter siden):

Drit i hele gubb jævelen. Hvis han ikke har baller nok til å si ifra og bare bli borte. Da er det en du ikke trenger i livet ditt og godt du slapp unna slasken.  
Han har svak karakter. Blir så flau av slike mennesker. 
Du er for bra for han der❤️

Og en måte å se det på. Bortsett fra at det da er "gubb jævelen" som stod for avslutningen og bør få cred for at han så det først.

Anonymkode: 8f466...9b6

Skrevet

Ghosting er i utgangspunktet feigt, men når folk ikke tar hintet om at jeg alltid finner på unnskyldinger for å ikke møtes, så kan man like godt ghoste. 

Jeg føler jeg ikke har god nok forklaring til å kutte kontakten, så er enklere å ghoste. Jeg er rett og slett ikke interessert i å bli mer kjent. Jeg føler at det ikke er god nok grunn. Det har jo uansett ingenting med de  gjøre. 

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (2 minutter siden):

Ghosting er i utgangspunktet feigt, men når folk ikke tar hintet om at jeg alltid finner på unnskyldinger for å ikke møtes, så kan man like godt ghoste. 

Jeg føler jeg ikke har god nok forklaring til å kutte kontakten, så er enklere å ghoste. Jeg er rett og slett ikke interessert i å bli mer kjent. Jeg føler at det ikke er god nok grunn. Det har jo uansett ingenting med de  gjøre. 

Både det å finne på unnskyldninger og ghosting er dritfeigt. Hvorfor ikke sende en melding ala "hei, takk for koselige treff og blabla, men jeg føler ikke helt gnisten mellom oss, jeg beklager det og ønsker deg alt godt". Det er tusen ganger bedre og begge kan gå videre med en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Både det å finne på unnskyldninger og ghosting er dritfeigt. Hvorfor ikke sende en melding ala "hei, takk for koselige treff og blabla, men jeg føler ikke helt gnisten mellom oss, jeg beklager det og ønsker deg alt godt". Det er tusen ganger bedre og begge kan gå videre med en gang. 

Nå har jeg aldri hatt behov for å ghoste de jeg har vært på date med. Fordi jeg ikke går på date. Men i min yngre tid så hadde jeg noen nettvenner, som jeg har på vennelista mi fortsatt. Møttest riktig nok på gaysir. I det siste så har jeg følt meg litt ferdig med nettvenner. Og har egentlig bare sluttet å svare, spesielt når de sier at vi burde møtes igjen. 

Han jeg har sluttet å svare har kjæreste og maser støtt og stadig om at vi burde møtes igjen. Men det er enklere å bare la vær å svare når vi har chattet i typ 5 år. Jeg vet det er feigt, men hva annet skal man si? Jeg har jo ikke god nok grunn annet enn at jeg ikke er interessert i å bli bedre kjent. Det spesielle oppi dette er at han virker desperat. Og da synes jeg det blir mer scary. 

Jeg vet det er feigt, men hva annet skal man si. Jeg har egentlig aldri vært noe mer interessert i å være mer enn nettvenn med han. 

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (12 minutter siden):

Nå har jeg aldri hatt behov for å ghoste de jeg har vært på date med. Fordi jeg ikke går på date. Men i min yngre tid så hadde jeg noen nettvenner, som jeg har på vennelista mi fortsatt. Møttest riktig nok på gaysir. I det siste så har jeg følt meg litt ferdig med nettvenner. Og har egentlig bare sluttet å svare, spesielt når de sier at vi burde møtes igjen. 

Han jeg har sluttet å svare har kjæreste og maser støtt og stadig om at vi burde møtes igjen. Men det er enklere å bare la vær å svare når vi har chattet i typ 5 år. Jeg vet det er feigt, men hva annet skal man si? Jeg har jo ikke god nok grunn annet enn at jeg ikke er interessert i å bli bedre kjent. Det spesielle oppi dette er at han virker desperat. Og da synes jeg det blir mer scary. 

Jeg vet det er feigt, men hva annet skal man si. Jeg har egentlig aldri vært noe mer interessert i å være mer enn nettvenn med han. 

Når man chatter sammen i 5 år og den andre part bare fjerner seg så skjønner jeg han blir desperat, desperat etter svar på hva som skjer. Tenk på den andre parten, ikke bare deg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...