Gå til innhold

Ghosting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det seriøst blitt så vanlig at menn i 40 årene ghoster ? Folkeskikk forsvunnet helt fra til og med voksne folk.

Syns det er så feigt, en kort melding med beskjed med forklaring for å gi den andre personen noe svar er det en oppegående person ville ha gjort. 

Her har vi en som til og med sa at han ville aldri finne på å ghoste. Men hva gjør han nå, joda.

Anonymkode: d503d...773

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat opplevd dette selv. Sendte et bilde av meg selv,  klar for trening, der jeg tydeligvis ikke var flott nok. Slettet meg fra Snap med en gang.  Man føler seg litt grim da, men jeg får prøve å ikke bruke så mange kalorier på det... vi hadde fin tone og morsomme samtaler.... Shallow type,  tydeligvis... han finner nok snart drømmedama 🤪

Anonymkode: 637ab...2a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har akkurat opplevd dette selv. Sendte et bilde av meg selv,  klar for trening, der jeg tydeligvis ikke var flott nok. Slettet meg fra Snap med en gang.  Man føler seg litt grim da, men jeg får prøve å ikke bruke så mange kalorier på det... vi hadde fin tone og morsomme samtaler.... Shallow type,  tydeligvis... han finner nok snart drømmedama 🤪

Uff, så dårlig gjort. Hadde han ikke sett bilde av deg tidligere?

Anonymkode: 9dd74...10c

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Uff, så dårlig gjort. Hadde han ikke sett bilde av deg tidligere?

Jo, egentlig. Hadde sendt noen få, ett par med filter da, men også ett uten. Men da fra jobb, litt mer fresh da... 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det seriøst blitt så vanlig at menn i 40 årene ghoster ? Folkeskikk forsvunnet helt fra til og med voksne folk.

Syns det er så feigt, en kort melding med beskjed med forklaring for å gi den andre personen noe svar er det en oppegående person ville ha gjort. 

Her har vi en som til og med sa at han ville aldri finne på å ghoste. Men hva gjør han nå, joda.

Hvis det er noen trøst så vil du ikke ha en så feig fyr, uansett. Det sier jo noe om hva slags person det er som ghoster

Anonymkode: a3c47...259

Skrevet

Tror ikke menn er så gode på det. Noen kansje mens de fleste damer gjør akkurat det samme. ;)

• Liker 2
Skrevet

Eller så har han gjort det allerede (funnet drømmedama altså😅) og er ikke intr i shallow treningsselfies fra deg 🙂

Anonymkode: 44f01...e66

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (46 minutter siden):

Tror ikke menn er så gode på det. Noen kansje mens de fleste damer gjør akkurat det samme. ;)

Men denne tråden handler ikke om de fleste damer, den handler om at menn i 40årene ghoster. Kan du ta din forakt for alenemødre og kvinner generellt, og forlate tråden?

Anonymkode: 7cfd9...b5c

• Liker 4
Skrevet

er ikke noe galt å ghoste, har selv ghostet fler å blitt ghostet så går begge veier, likestilling heter det :)

Anonymkode: 29482...395

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er ikke noe galt å ghoste, har selv ghostet fler å blitt ghostet så går begge veier, likestilling heter det :)

Jo, det er mangel av folkeskikk og modenhet 

• Liker 6
Skrevet

Stort sett har 40 åringene blitt verre på å ghoste enn for 5 år siden. Så er vel kanskje 80talls kullet som bare er mindre høflige enn 70-talls kullet.

Anonymkode: 6c6f1...f98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, det er mangel av folkeskikk og modenhet 

jeg slutter å ghoste når dere slutter, frem til den dagen kommer jeg til og fortsette, virker uansett det går mer inn på dere damer

Skrevet

Så du syns det er rettferdig at jeg blir ghostet når jeg aldri ville finne på å gjøre det selv. Straffen for andre idiot damer går til meg 🤷

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

jeg slutter å ghoste når dere slutter, frem til den dagen kommer jeg til og fortsette, virker uansett det går mer inn på dere damer

Ok. Så når «Anne» ghoster deg, er det bare rett og rimelig at du skal ghoste «Cecilie». Super logikk. Lykke til videre i livet.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Alle som ghoster, både kvinner og menn har en ekstremt svak karakter. Lite oppegående og null folkeskikk. 
Hvis jeg ikke er interessert i en mann så forteller jeg han det direkte. Holder ikke en mann på vent eller bare forlater han uten å si noe.  Det er så enkelt som å si: "Beklager, men jeg er dessverre ikke interessert". 
Det sparer folk for mye bekymringer og tanker. Menneskeheten må bli rausere med hverandre. Og vi kan ikke si: Siden noen gjør slik så gjør jeg også det. Hva slags barnehage opplegg er det? 

Endret av ShivaSol
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Eller så har han gjort det allerede (funnet drømmedama altså😅) og er ikke intr i shallow treningsselfies fra deg 🙂

Anonymkode: 44f01...e66

Han var ganske så ivrig på snapping kvelden før, men mulig drømmedama dukket opp i løpet av natta  🙃 I tillegg var det ingenting shallow over treningsselfien, ustelt hår  og halvgamle treningsklær,  i en heller hverdagsliv positur 🙄👍

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han var ganske så ivrig på snapping kvelden før, men mulig drømmedama dukket opp i løpet av natta  🙃 I tillegg var det ingenting shallow over treningsselfien, ustelt hår  og halvgamle treningsklær,  i en heller hverdagsliv positur 🙄👍

Drit i hele gubb jævelen. Hvis han ikke har baller nok til å si ifra og bare bli borte. Da er det en du ikke trenger i livet ditt og godt du slapp unna slasken.  
Han har svak karakter. Blir så flau av slike mennesker. 
Du er for bra for han der❤️

Endret av ShivaSol
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men denne tråden handler ikke om de fleste damer, den handler om at menn i 40årene ghoster. Kan du ta din forakt for alenemødre og kvinner generellt, og forlate tråden?

Jeg tenker at når nesten alle damer ghoster menn så er det vel ikke noe uvanlig at også noen få menn gjør det samme tilbake uavhengig om jeg i dine øyne har forakt for kvinner. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at når nesten alle damer ghoster menn så er det vel ikke noe uvanlig at også noen få menn gjør det samme tilbake uavhengig om jeg i dine øyne har forakt for kvinner. 

Åja så fordi "anna" ghosted deg så skal du gjøre det mot "silje" enda hun aldri har gjort noen noe? Skal man holde på sånn fordi den gjør sånn fordi den gjør sånn så har man ikke integritet eller karakter selv. Menn har såret meg på det groveste, det betyr ikke at jeg vil gjøre det mot andre igjen. Fordi noen såret meg årevis siden så skal jeg behandle han og han sånn? Det er jo bare sykt. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Og herregud "nesten alle  damer"?! Hvordan i helsikke kan du si det 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...