parmanoia Skrevet 28. februar 2021 #1 Del Skrevet 28. februar 2021 Det laster veldig sakte og rart. Vært slik i mange timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Hei! Opplever du dette fortsatt? Hvis du gjør det , legger du merke til hvilke annonser som lastes på siden når den kommer opp ordentlig? Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Hei! Det ordnet seg utpå dagen. Jeg har ikke lagt merke til hvilke annonser som lastes når det skjer. Men jeg opplever rett som det er at dette skjer på KG, jeg skal holde et øye med annonser når det skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 1. mars 2021 #4 Del Skrevet 1. mars 2021 Kjempefint. Det er nemlig ofte annonsene sin skyld, at noen laster for treigt på siden og sånt. Bra det ordna seg! Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå