Gå til innhold

Småspising. Hva spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frosne druer

Rå grønnsaker med hummus

Dadler med peanøttsmør

Anonymkode: 351d5...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 17.47):

Tja, fordi noen spurte? :vetikke: 

Anonymkode: 50f2a...b6b

Spørsmålet var ikke om vi småspiste, men hva vi småspiste.. Trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå at spørsmålet var siktet til mennesker som... småspiser. 

Jeg småspiser fryktelig på chips. Blir aldri mett av det, og kan fint finne på å snackse gjennom en hel pose etter middag. Har sluttet å kjøpe inn chips nå, fordi jeg klarer rett og slett ikke å ha det liggende uten å småspise på det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Rowe skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet var ikke om vi småspiste, men hva vi småspiste.. Trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå at spørsmålet var siktet til mennesker som... småspiser. 

Jeg småspiser fryktelig på chips. Blir aldri mett av det, og kan fint finne på å snackse gjennom en hel pose etter middag. Har sluttet å kjøpe inn chips nå, fordi jeg klarer rett og slett ikke å ha det liggende uten å småspise på det. 

Folk er rare. Hva småspiser du? Jeg småspiser ikke. 
Hvilken sjokolademelk liker du best? Jeg liker ikke sjokolademelk. Som om spørsmålene er direkte retta mot den som leser 😂

Anonymkode: 221cf...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å ikke småspise, men "må" jeg så tar jeg en skive ost, knasker en gulrerot, brasilnøtter, eller noe frukt. Brokkoli med tzatziki er favoritten. Er jeg helt desperat så tar jeg et par skjeer peanøttsmør eller koker meg et egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun smågodt og drikker sjokomelk utenom måltider. Og spiser kanskje 1 måltid om dagen.

Anonymkode: 19ea9...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...