Gå til innhold

Egne fordommer mot silikonpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Kona snakker om at hun har lyst på, snakker om det titt og ofte. Kan det være bare tomprat?

Er det feil og "gi" det i gave. Altså betale for det?

JA

Anonymkode: b43bc...5d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du voksen mann? Har ofte antatt det på innleggene dine.

Dette var en åpenbar runkekommentar. 

Anonymkode: f6469...b88

X2. Du er ikke alene om å tro det...

Skrevet
frk.jus skrev (9 timer siden):

Kjenner du noen med silikonpupper og unnlatt å si hva du egentlig mente om dem eller valget om å få dem? Hva var eventuelt forskjellen mellom hva du faktisk mente og hva du sa?

Har etpar venninner med silikon, ante ikke at de hadde det. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre heller 😂

Skrevet

Jeg er blitt kvitt mine fordommer. Jeg tenker annerledes rundt det nå enn før. Kanskje fordi før var silikon preget av enorme ballongpupper. At noen vil ha mer normale pupper på denne måten skjønner jeg, dersom det er noe som plager dem og forhindrer dem fra å ha det bra med seg selv. Men overdrivelser og perfeksjon er feil uansett. 

m

Anonymkode: 6b667...190

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg lite om andres pupper, de får bestemme selv. Jeg synes det er viktig at det fortsatt finnes mange damer med små pupper, at det ikke blir noe forventning at man da MÅ operere. Og så synes jeg svære ballonger som ser fake ut er stygt og harry. Men jeg ville ikke sagt det til damen. Hadde hun spurt meg direkte, ville jeg sagt noe om at det ikke er noe for meg, men glad hun er fornøyd.

Anonymkode: a3af3...5c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du voksen mann? Har ofte antatt det på innleggene dine.

Dette var en åpenbar runkekommentar. 

Anonymkode: f6469...b88

Nei! Send meg heller pm hvis du vil snakke off topic. 

Skrevet
Smeltemann skrev (3 timer siden):

Kona snakker om at hun har lyst på, snakker om det titt og ofte. Kan det være bare tomprat?

Nei hvorfor? Hvis hun vil ha det er det jo som en annen gave. Men dyrt... 

Skrevet
Alexz skrev (3 timer siden):

Har etpar venninner med silikon, ante ikke at de hadde det. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre heller 😂

Hvordan fikk du vite det da?

Skrevet
frk.jus skrev (1 minutt siden):

Hvordan fikk du vite det da?

Vi kom inn på temaet 💁🏻‍♀️

Gjest Smeltemann
Skrevet
frk.jus skrev (2 minutter siden):

Nei hvorfor? Hvis hun vil ha det er det jo som en annen gave. Men dyrt... 

Hun har snakket mye om det, jeg liker henne som hun er 🙂  Er helheten jeg er glad i ikke enkelt delene.

Koster sikkert endel ja. Vet ikke pris.

Skrevet
Smeltemann skrev (11 minutter siden):

Hun har snakket mye om det, jeg liker henne som hun er 🙂  Er helheten jeg er glad i ikke enkelt delene.

Koster sikkert endel ja. Vet ikke pris.

Regn med noen titusener. Så spør først om hun heller vil ha en brukt cabriolet eller minkpels. 

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er min sak hva andre velger å gjøre med kroppen sin. 
men jeg synes det er leit at folk ikke er fornøyde med kroppen sin og føler de må fikse på den. Kjenner ei jente som var verdens nydeligste. Nå er leppene fulle og ansiktet stramt, storfe pupper og hele dama ser ut som ei and. Veldig trist syn. Men henne om det. Ikke min sak. Sier selvfølgelig ikke noe om hva jeg mener, da det er ufint. 

Anonymkode: 76ba2...5eb

Gjest Smeltemann
Skrevet
frk.jus skrev (2 timer siden):

Regn med noen titusener. Så spør først om hun heller vil ha en brukt cabriolet eller minkpels. 

Tror hun heller vil hoppe i fallskjerm 😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at det ikke er min sak hva andre velger å gjøre med kroppen sin. 
men jeg synes det er leit at folk ikke er fornøyde med kroppen sin og føler de må fikse på den. Kjenner ei jente som var verdens nydeligste. Nå er leppene fulle og ansiktet stramt, storfe pupper og hele dama ser ut som ei and. Veldig trist syn. Men henne om det. Ikke min sak. Sier selvfølgelig ikke noe om hva jeg mener, da det er ufint. 

Anonymkode: 76ba2...5eb

Ja ufint å si. I hvert fall i etterkant... råd er jo best å gi i forkant. Men hva er storfepupper?

Skrevet

Sitter med et inntrykk av at de færreste kan se forskjell på naturlig vakre pupper og bra opererte silikonpupper. Når folk hører silikonpupper tenker de på trillrunde ballongpupper, men det er ikke slik de ser ut som kvinnen har bedt om naturlige pupper. Da er formen annerledes og utseende vil se mest mulig naturlig ut. Menn spesielt klarer ikke se forskjell her. 

Mange fordommer mot silikonpupper ute å farer. Har ikke silikon selv, men har lyst på. Jeg er dog mer redd for å operere inn fremmedlegemer i kroppen, og redd for at jeg f.eks skal få stygge arr og at operasjonen skal få negative konsekvenser for helsa. Er slikt som skremmer meg. 

Anonymkode: 34d9f...94d

• Liker 2
Skrevet

Dere kan for eksempel google "before after breast implant natural" eller noe i den dur. Så vil dere se at silikonpupper ikke trenger se uekte ut. 

• Liker 1
Skrevet
Smeltemann skrev (8 timer siden):

Kanskje om du hører etter når hun prater så forstår du hva det handler om? 

Skrevet

Har det selv og bryr meg svært lite om hva andre måtte mene. Var 31 og økte fra a-cup til c-cup. Nå er de en b-cup og jeg er rimelig flatbrystet igjen og de har fått en rar form.  Skal til konsultatsjon til uka på Aleris  ift til å bytte de ut.  De er ikke fine for alltid og nå er det 17 år siden.  

Anonymkode: 74ad4...efc

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje om du hører etter når hun prater så forstår du hva det handler om? 

Hører jeg ikke etter?

Skrevet
Smeltemann skrev (5 minutter siden):

Hører jeg ikke etter?

Høres ikke slik ut, nei. Men det har aldri vært deres menn sterke side å lytte heller, så skal ikke ha for høye forventninger til deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...