Gå til innhold

Egne fordommer mot silikonpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner du noen med silikonpupper og unnlatt å si hva du egentlig mente om dem eller valget om å få dem? Hva var eventuelt forskjellen mellom hva du faktisk mente og hva du sa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen med silikonpupper, men hvorfor skulle jeg fortelle noen med silikonpupper hva jeg mener om det? Det er ikke min kropp og mitt valg. Man må ikke si alt man mener.

Innimellom er taushet gull.

Anonymkode: 3cef7...29b

• Liker 14
Skrevet

Kjenner ingen, ville ikke sagt noe face to face, men det hadde vært uaktuelt med en date. Silikon≠pupp.

Anonymkode: 1e1a0...5ca

• Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg lite om andres pupper. Har ei venninne som fortalte at hun ønsket seg det, før hun opererte seg. Eneste kommentaren jeg hadde, var vel at de ikke varer evig og må byttes om x antall år. 

Anonymkode: 1a0f0...a52

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bryr meg lite om andres pupper. Har ei venninne som fortalte at hun ønsket seg det, før hun opererte seg. Eneste kommentaren jeg hadde, var vel at de ikke varer evig og må byttes om x antall år. 

Alderen hennes da hun opererte seg da?

Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt noen å gjøre det, men har ikke noe imot det heller, selv om jeg ikke ville gjort det selv. 

Anonymkode: 57fe3...b40

Skrevet
frk.jus skrev (2 minutter siden):

Alderen hennes da hun opererte seg da?

25

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

25

Ok, da var hun jo voksen da, og gjorde formodentlig et selvstendig valg. Forhåpentligvis ble resultatet flott?

Skrevet
frk.jus skrev (Akkurat nå):

Ok, da var hun jo voksen da, og gjorde formodentlig et selvstendig valg. Forhåpentligvis ble resultatet flott?

Det ble det sikkert, med god BH er alle pupper flotte :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner to stk som har silikon. Felles for dem, er at de begge knapt hadde pupper før.  Og resultatet ble kjempefint. Helt fin størrelse som passer til kroppen deres. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ble det sikkert, med god BH er alle pupper flotte :) 

Ja det er vidundermedisin for alle som frykter kirurgi i hvert fall!

Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner to stk som har silikon. Felles for dem, er at de begge knapt hadde pupper før.  Og resultatet ble kjempefint. Helt fin størrelse som passer til kroppen deres. 

Gladhistorie. Kanskje føler de seg mer sexy, eller i hvert fall mer kvinnelig. Og koselig for dem at du som kjenner dem mener det ble bra resultat!!!

Skrevet
frk.jus skrev (1 minutt siden):

Gladhistorie. Kanskje føler de seg mer sexy, eller i hvert fall mer kvinnelig. Og koselig for dem at du som kjenner dem mener det ble bra resultat!!!

Det ble skikkelig fint. Hun ene viste frem resultatet meget velvillig😄 Så veldig naturlig ut. Tenker du å fikse på dine egne? :)

Skrevet

Jeg tok silikon som 21- åring, det er nå 10 år siden. Aldri angret, ei heller fått spesielt med negative tilbakemeldinger. 
Jeg er ikke en typisk «silikondame» og puppene ser naturlige ut, så folk har blitt overrasket hvis jeg sier det.

Anonymkode: 552d7...b64

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Det ble skikkelig fint. Hun ene viste frem resultatet meget velvillig😄 Så veldig naturlig ut. Tenker du å fikse på dine egne? :)

Så herlig da! Elsker når folk tør å være stolte! Og så er det jo hyggelig for andre å få se noe flott - gjorde vel ikke deg noe å få se på 😇.

Skrevet

Kjenner ei som tok det.

Hun ville bare ha helt ordinære pupper i størrelse og form, og insisterte på mindre størrelse enn kirurgen ville ha.

Jeg er i utgangspunktet superfeminist som tenker naturlig såogsi alltid er best og at bransjen er kynisk - MEN, jeg forstod absolutt valget hennes.

Hun hadde ikke klart å se seg selv i speilet noensinne og ville ikke ta av BH under sex. 

Jeg så og kjente på de, resultatet ble veldig naturlig og moderat. 

Men hun hadde ganske annerledes bryster enn de aller, aller fleste. Før altså. 

Men, hun må jo styre med det livet ut da. 

Anonymkode: f6469...b88

• Liker 1
Skrevet
frk.jus skrev (8 timer siden):

Så herlig da! Elsker når folk tør å være stolte! Og så er det jo hyggelig for andre å få se noe flott - gjorde vel ikke deg noe å få se på 😇.

Er du voksen mann? Har ofte antatt det på innleggene dine.

Dette var en åpenbar runkekommentar. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du voksen mann? Har ofte antatt det på innleggene dine.

Dette var en åpenbar runkekommentar. 

Tenker det samme.... 

Anonymkode: 683bb...710

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Folk må få gjøre det de vil. Det betyr ikke at jeg ikke lurer på hva de tenker på, og hvilke verdier de har når de kjøper seg pupper. For meg er det kjempeharry. (Snakker ikke om de med medisinske grunner) 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Kona snakker om at hun har lyst på, snakker om det titt og ofte. Kan det være bare tomprat?

Er det feil og "gi" det i gave. Altså betale for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...