Gå til innhold

Nen som har strikkeoppskriften til genseren MODIG? (skappel/sophie elise)


Cessa74

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt selve oppskriften.. Og hvilke type garn som bør brukes? (Jeg har overhode ikke peiling på garn, men ønsker garn som er så lik orginalen som mulig. ) Jeg har så lyst på den, men i andre farger enn selve orginalen. Noen som kan hjelpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, de veit å sko seg. 105,- for 50 gram med garn det ca halvparten av innholdet er plastikk.

Vil tro du kan bruke det nye Drops Wish, det er litt tykkere, så mulig du må gå opp en pinne og ned en størrelse for å få det pent. Strikk prøvelapp først 😊

Anonymkode: a9f48...415

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifter har vi ikke lov til å dele fordi det strider med loven om opphavsrettighet.

Anonymkode: 95bd2...795

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske enkel, så du kan bruke en annen enkel genseroppskrift for tykke pinner og lage ca samme striper. Da står du også friere til å velge egne farger.

Anonymkode: da236...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cessa74 skrev (På 26.2.2021 den 21.07):

Skulle gjerne hatt selve oppskriften.. Og hvilke type garn som bør brukes? (Jeg har overhode ikke peiling på garn, men ønsker garn som er så lik orginalen som mulig. ) Jeg har så lyst på den, men i andre farger enn selve orginalen. Noen som kan hjelpe?

Du må kjøpe oppskriften selv :)

Garn kan man ofte velge fritt sålenge strikkefastheten passer. Det kan en garnbutikk hjelpe deg med. 

Anonymkode: 5d6d3...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.2.2021 den 19.43):

Herregud, de veit å sko seg. 105,- for 50 gram med garn det ca halvparten av innholdet er plastikk.

Vil tro du kan bruke det nye Drops Wish, det er litt tykkere, så mulig du må gå opp en pinne og ned en størrelse for å få det pent. Strikk prøvelapp først 😊

Anonymkode: a9f48...415

Bare et tips, Drops Wish er et kjempedeilig garn, men vanvittig udrøyt. Tror jeg brukte 12 nøster til genser i str M (pinne 8).

Anonymkode: cabf3...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare et tips, Drops Wish er et kjempedeilig garn, men vanvittig udrøyt. Tror jeg brukte 12 nøster til genser i str M (pinne 8).

Anonymkode: cabf3...54c

Det var nå voldsomt. Det er det samme antallet jeg bruker når jeg strikker med garn som passer til pinne 4.0

Anonymkode: 95bd2...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare et tips, Drops Wish er et kjempedeilig garn, men vanvittig udrøyt. Tror jeg brukte 12 nøster til genser i str M (pinne 8).

Anonymkode: cabf3...54c

Det er ikke så rart det, siden det bare er 70 m/50g

Anonymkode: a9f48...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Vet ikke om det er mulig å kontakte hverandre privat her, men jeg har oppskriften på modig genseren ifra Skappel. 

Endret av Laila1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i strid med opphavsretten å dele en oppskrift som må kjøpes.

Anonymkode: a9f48...415

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila1 skrev (På 10.4.2021 den 22.44):

Hei. Vet ikke om det er mulig å kontakte hverandre privat her, men jeg har oppskriften på modig genseren ifra Skappel. 

Du har ikke lov til å dele den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...