buksa di Skrevet 26. februar 2021 #1 Del Skrevet 26. februar 2021 skal dere reise hjem eller på hytta i påsken? Enten via fly, bil, tog, buss og etch..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 26. februar 2021 #2 Del Skrevet 26. februar 2021 Kan godt være, har ikke bestemt oss. Vi kjører i så tilfelle bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2021 Tror dere det blir forbudt å ta fly innelands? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 27. februar 2021 #4 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg skal holde meg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. februar 2021 #5 Del Skrevet 27. februar 2021 buksa di skrev (På 26.2.2021 den 19.06): skal dere reise hjem eller på hytta i påsken? Enten via fly, bil, tog, buss og etch..? Jeg er hjemme (Oslo er hjemme, det er her jeg er født og oppvokst), og jeg skal ikke på hytta (er ikke åpen for sesongen uansett). Min samboer som er fra vestlandet holder seg også hjemme i Oslo. Jeg holder meg hjemme hele påsken, skal også jobbe litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2021 Doge skrev (1 minutt siden): Jeg skal holde meg hjemme. Hjemme er Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 27. februar 2021 SPOCA skrev (Akkurat nå): Jeg er hjemme (Oslo er hjemme, det er her jeg er født og oppvokst), og jeg skal ikke på hytta (er ikke åpen for sesongen uansett). Min samboer som er fra vestlandet holder seg også hjemme i Oslo. Jeg holder meg hjemme hele påsken, skal også jobbe litt innimellom. Ok, hvor er hytta hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. februar 2021 #8 Del Skrevet 27. februar 2021 buksa di skrev (Akkurat nå): Ok, hvor er hytta hen? I nabofylket, dvs i Viken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 27. februar 2021 #9 Del Skrevet 27. februar 2021 buksa di skrev (1 minutt siden): Hjemme er Oslo? Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. februar 2021 #10 Del Skrevet 27. februar 2021 Bor rett utenfor Oslo. Har ikke noe behov for å dra noe sted akkurat i påsken. Hjembyen min er 1,5 t bil tur unna. Reiser ca dit en gang i mnd for å besøke foreldre/bestemor/søsken. Det var litt sjeldnere før men etter jeg fikk barn har det blitt litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 27. februar 2021 Doge skrev (3 minutter siden): Ja? Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 27. februar 2021 SPOCA skrev (3 minutter siden): I nabofylket, dvs i Viken. Ok, eier dere hytta? Ble litt forvirra når du skrev "er ikke åpen for sesongen uansett" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 27. februar 2021 tussi84 skrev (1 minutt siden): Bor rett utenfor Oslo. Har ikke noe behov for å dra noe sted akkurat i påsken. Hjembyen min er 1,5 t bil tur unna. Reiser ca dit en gang i mnd for å besøke foreldre/bestemor/søsken. Det var litt sjeldnere før men etter jeg fikk barn har det blitt litt oftere. Ja, samme-det blir Oslo påske her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. februar 2021 #14 Del Skrevet 27. februar 2021 buksa di skrev (Akkurat nå): Ok, eier dere hytta? Ble litt forvirra når du skrev "er ikke åpen for sesongen uansett" Ja, eller, mine foreldre eier hytta, men den er hele familiens hytte (dvs at min samboer og jeg bruker den mye når den er åpen for sesongen). Når jeg skriver åpen for sesongen, så mener jeg at den ikke er i bruk om vinteren, da er den stengt. Vi har en sommerhytte med kun innlagt sommervann. Vi begynner å bruke den rundt slutten av april/mai (når vannet blir skrudd på) og helt frem til oktober (da blir vannet skrudd av)/til snøen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 27. februar 2021 SPOCA skrev (1 minutt siden): Ja, eller, mine foreldre eier hytta, men den er hele familiens hytte (dvs at min samboer og jeg bruker den mye når den er åpen for sesongen). Når jeg skriver åpen for sesongen, så mener jeg at den ikke er i bruk om vinteren, da er den stengt. Vi har en sommerhytte med kun innlagt sommervann. Vi begynner å bruke den rundt slutten av april/mai (når vannet blir skrudd på) og helt frem til oktober (da blir vannet skrudd av)/til snøen kommer. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylveon Skrevet 27. februar 2021 #16 Del Skrevet 27. februar 2021 Altså.. vi har Oslo-påske hvert år... så... Vel, blir ikke noe endringer der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 28. februar 2021 #17 Del Skrevet 28. februar 2021 Skal på hytta i Spania🏖😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 28. februar 2021 #18 Del Skrevet 28. februar 2021 Jobber hele påsken, så blir i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 28. februar 2021 #19 Del Skrevet 28. februar 2021 Født og oppvokst i Oslo, og har ikke hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. februar 2021 #20 Del Skrevet 28. februar 2021 Jeg bor i Oslo, og skal ingen steder. Har ikke hytte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg