Isola2 Skrevet 13. juni 2022 #101 Del Skrevet 13. juni 2022 LoppeLiten skrev (36 minutter siden): Hun titulerer seg fortsatt som løvemamma så jeg i en intro senest i helga tror jeg. Jeg får veldig inntrykk av at hun vil være offer for da kan hun fremstå som "sterk", en som kjemper de store kampene. For meg blir det kun synonymt med oppmerksomhetssyk og drama. Hva har skjedd med barnet hennes? Hun virker da helt funksjonsfrisk..!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 13. juni 2022 #102 Del Skrevet 13. juni 2022 Isola2 skrev (35 minutter siden): Hva har skjedd med barnet hennes? Hun virker da helt funksjonsfrisk..!? Brannskade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 13. juni 2022 #103 Del Skrevet 13. juni 2022 Er hun løvemamma fordi ungen ble litt brannskadd pga foreldre som ikke fulgte med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. juni 2022 #104 Del Skrevet 13. juni 2022 tullerikke skrev (13 minutter siden): Er hun løvemamma fordi ungen ble litt brannskadd pga foreldre som ikke fulgte med? Hun mente så selv ja. Brannskaden var ikke liten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 13. juni 2022 #105 Del Skrevet 13. juni 2022 Henta fra reflekt.no: En løvemamma/løvepappa er en forelder som beskytter barnet sitt med eget liv, om nødvendig. For oss som har syke eller funksjonshemmede barn, er virkeligheten slik at vi må brøle oftere og gjerne ganske mye høyere for at våre barn skal få det de har krav på. Vi må kjempe helt andre kamper, med et helt annet gemytt enn folk flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 13. juni 2022 #106 Del Skrevet 13. juni 2022 tullerikke skrev (50 minutter siden): Er hun løvemamma fordi ungen ble litt brannskadd pga foreldre som ikke fulgte med? Har du hørt historien om hva som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 13. juni 2022 #107 Del Skrevet 13. juni 2022 Dottie skrev (1 time siden): Har du hørt historien om hva som skjedde? Det var en alvorlig skade, men at det var pga voksne som ikke fulgte med er jo sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 13. juni 2022 #108 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Dottie skrev (2 timer siden): Har du hørt historien om hva som skjedde? Hun har egen story på Instagram som heter «brannskaden». Der står vel alt. Men jeg husker at historien endret seg om veien til sykehuset, tror mye av det hun har skrevet om veien fra ulykken på båten frem til sykehuset er oppspinn på enkelte deler. Husker hun la ut en story en stund etter det skjedde og da var historien en helt annen. Lurer også på hvor hun fikk 20 liter vann fra, i en bil på vei til sykehuset? Endret 13. juni 2022 av Møffins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 14. juni 2022 #109 Del Skrevet 14. juni 2022 Dottie skrev (10 timer siden): Har du hørt historien om hva som skjedde? Har fortsatt ingenting med Løvemamma å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. juni 2022 #110 Del Skrevet 14. juni 2022 Møffins skrev (12 timer siden): Hun har egen story på Instagram som heter «brannskaden». Der står vel alt. Men jeg husker at historien endret seg om veien til sykehuset, tror mye av det hun har skrevet om veien fra ulykken på båten frem til sykehuset er oppspinn på enkelte deler. Husker hun la ut en story en stund etter det skjedde og da var historien en helt annen. Lurer også på hvor hun fikk 20 liter vann fra, i en bil på vei til sykehuset? Hun var vel innom ett hus ved havna der de var og fikk avkjølt jenta i en dusj, slik jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. juni 2022 #111 Del Skrevet 14. juni 2022 For en forferdelig ekkel blanding av sørging over bestemoren og reklame. Jeg skjønner at man har frister å forholde seg til, men når man har vært ambassadør for et merke så lenge, så går det faktisk an å si at «vet du hva, jeg må vente noen dager med dette», eller i hvert fall ta det separat fra det andre. Ikke putt det inn midt mellom snapper ang din nylig døde bestemor liksom🙄 Tydelig at hun er ute etter å melke dette dødsfallet like mye som brannskaden til barnet, trist.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 15. juni 2022 #112 Del Skrevet 15. juni 2022 Birdo skrev (12 timer siden): For en forferdelig ekkel blanding av sørging over bestemoren og reklame. Jeg skjønner at man har frister å forholde seg til, men når man har vært ambassadør for et merke så lenge, så går det faktisk an å si at «vet du hva, jeg må vente noen dager med dette», eller i hvert fall ta det separat fra det andre. Ikke putt det inn midt mellom snapper ang din nylig døde bestemor liksom🙄 Tydelig at hun er ute etter å melke dette dødsfallet like mye som brannskaden til barnet, trist.. Ingrid Aguliz(?) gjorde vel det samme da hennes mor lå for døden? Sa at hun ønsket fred og ro nå den siste tiden de hadde sammen, men la ut reklame på snap mens hun var på sykehuset. Så penger står like høyt som triste ting... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 15. juni 2022 #113 Del Skrevet 15. juni 2022 Hun burde ta seg en pause nå, virker som hun trenger det.. ❤️ Hvor gammel er mannen hennes? Synes han ser så mye yngre ut enn henne😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 16. juni 2022 #114 Del Skrevet 16. juni 2022 20 hours ago, Smurfii said: Hun burde ta seg en pause nå, virker som hun trenger det.. ❤️ Hvor gammel er mannen hennes? Synes han ser så mye yngre ut enn henne😅 Han bare ser ung ut, tror de er på samme alder. Hun er jo unge dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. juni 2022 #115 Del Skrevet 16. juni 2022 Altså, når man ikke trodde man kunne bli mer sjokkert over en person👀 Tenk å være så opptatt av tlf at man drar opp den og filmer bæring av kisten?! Og verre, legger det ut på firmakonto?! Hvorfor er det så lite folk som reagerer på hva denne damen driver med? Er det virkelig viktigere å kritisere fargen på veggen til Sara Emilie, enn denne kyniske damen her? 33 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. juni 2022 #116 Del Skrevet 16. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Altså, når man ikke trodde man kunne bli mer sjokkert over en person👀 Tenk å være så opptatt av tlf at man drar opp den og filmer bæring av kisten?! Og verre, legger det ut på firmakonto?! Hvorfor er det så lite folk som reagerer på hva denne damen driver med? Er det virkelig viktigere å kritisere fargen på veggen til Sara Emilie, enn denne kyniske damen her? Alt må jo dokumenteres vel🤷♀️ Må melke dødsfallet for hva det er verdt. Over til noe annet. Mener jeg leste at hun var modell. Hva slags modell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. juni 2022 #117 Del Skrevet 16. juni 2022 tullerikke skrev (4 minutter siden): Alt må jo dokumenteres vel🤷♀️ Må melke dødsfallet for hva det er verdt. Over til noe annet. Mener jeg leste at hun var modell. Hva slags modell? Det er faktisk det kvalmeste jeg har sett en influenser oppføre seg, sånn som hun oppfører seg rundt dette dødsfallet. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. juni 2022 #118 Del Skrevet 16. juni 2022 Hva var greia med at hun måtte ordne med banken og tingretten for å få nøkklene til huset til bestemoren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 16. juni 2022 #119 Del Skrevet 16. juni 2022 Herregud den nye posten hennes på Instagram… Hun skal seriøst alltid få frem alt hun må håndtere på en gang for å få tilbakemeldinger som «du er sterk, du er tøff, du er powerwoman». Det er så innmari gjennomskubart!!! Tenk å ramse opp alt hun «måtte være» i en post for sympati eller gud hva enn hu vil frem til😂 Også bildet av kista som ble båret ut har hun redigert??? Hvem sitter og redigerer farger på et slikt bilde for å få det «finest» mulig? Veldig rart flere ikke reagerer på hva denne damen driver med! 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 16. juni 2022 #120 Del Skrevet 16. juni 2022 tullerikke skrev (3 timer siden): Alt må jo dokumenteres vel🤷♀️ Må melke dødsfallet for hva det er verdt. Over til noe annet. Mener jeg leste at hun var modell. Hva slags modell? Hun var ihvertfall med i "plus size" sesongen av top model for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå