Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tullerikke skrev (1 time siden):

Vet ikke om noen som er så opptatt av å vise fram gravidmagen sin i alle settinger som den dama der. 

Å endelig begynner det å bli litt mage. Hun har jo i følge henne selv sett høygravid ut siden hun ble gravid... Så nå ser det hvertfall ikke sååå dumt ut når a holder seg på magen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er jammen dårlig på å ta kritikk. Jeg å stusset over bruken av ordet narkis på snap hun la ut før i dag. Det var det tydeligvis andre som gjorde å. Men det tåler ikke frøken BH. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men BH mener aldri å krenke noen så hun kan jo si det hun vil. Og hun har erfaring med rusmisbruk i familien så da kan hun jo bruke «narkis»?

Herregud for en smakløs rant.

Hun har null selvinnsikt.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i hvert fall veeeeeldig tungt for det. "Narkis" er nedsettende. Det skjønner til og med hun.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har aldri vært borti noen som syter mer enn henne. Krenka på vegne av seg selv i 150% stilling, hun der.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepsbruk/navn done right: sjekk ut happymommysquad. Charlotte sier noe og får en kommentar på at det er feil, og hyller at noen bevisstgjør henne på at det var feil. Ingen sure miner på at en seer tok seg tid til å skrive at det var feil. 

BH burde lære litt.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (1 minutt siden):

Begrepsbruk/navn done right: sjekk ut happymommysquad. Charlotte sier noe og får en kommentar på at det er feil, og hyller at noen bevisstgjør henne på at det var feil. Ingen sure miner på at en seer tok seg tid til å skrive at det var feil. 

BH burde lære litt.

Enkelte burde ikke ha tilgang til media i det hele tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH bør tenke på at det er stor forskjell på hva man sier og hvordan man prater med familie og venner og det budskapet hun deler med 28K følgere på snap.

Dette er bare enda ett bevis for hvor umoden hun er.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nettopp laget et innlegg på Instagram om «oppgulp av folk som klager på influensere men hyller fotballspillere» and so on… Men selv, der sitter hun på snap og lager brekningslyder av arbeidet til Iselin Michelsen(?) på onlyfans og spør hvorfor de får spalteplass i en avis..

Jeg forstår ikke hvordan hun kan være SÅ dobbeltmoralsk og likevel bli hyllet for det?? Og hvorfor ser ikke flere dette!?

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter store deler av de negative kommentarene som de fleste infulensere gjør. Det er jo et svakt eksempel også, fotballspillere er utsatt for ekstremt mye hat og hets på generelt basis så lenge de ikke spiller "godt" nok i fansens øyer. Så burde nok valgt et annet eksempel om det var fravær av klaging, "hets" eller "hat" poenget var. Men enig er noe rart med å si hyll og heie på kvinner uansett interesser men virker bare som det er de tingene som samsvarer med Henne. Resten skal det jo lages debatt, "viktige" budskap osv om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bulsara

Klage klage. Stakkars henne som får nytt kjøkken og må leve i litt byggerot. I lands idioti. Folk sliter med å få det til å gå rundt med levekostnadene, men stakkars BH må leve med litt provisorisk kjøkken noen uker. For hun pusser opp og forbedrer boligen sin. Hva med å snu fokuset til takknemlighet? Inspirere litt, ikke bare syte og klage. 

Og stakkars henne, som må ta et valg om hun skal kjøpe hytte eller ei? Flex flex flex. Det er så utrolig avslørende på hvor opptatt hun er å fremstå som vellykket, suksessfull og med god råd.

Og hvorfor kunne hun ikke bare flyttet til foreldrene selv også, som datteren gjorde i flyttekaoset. Da hadde hun sluppet kaoset! 

Hva er det BH egentlig vil påvirke følgerene sine til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun har det fælt ja. Tenk å kunne pusse opp for mange hundre tusen og kjøpe hytte til flere millioner. Godt flesteparten her til lands slipper slike problemer.....

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg en fast følger av BH men de tingene jeg ser hun legger ut for tiden synes jeg er usmakelig oppførsel. Ja, det er nok mye jantelov som preger dette, men når hun konstant legger ut innhold som viser hvor priviligiert hun og familien er samtidig som hun skal offentlig syte over luksusproblemer...

For eks legger hun ut bilder av kjøkkenrenovasjonen. Flott. Samtidig må hun dokumentere de dyre og luksuriøse valgene de har fått med. Ok. Og for å toppe det så klager hun over at det er så tungvindt mens arbeidet pågår... buhu liksom?

Og nå skal de kanskje kjøpe hytte? Eller kanskje ikke? Valgets kval tydeligvis. Og den er det viktig å dokumentere for følgerene.

Det er noe uspiselig og umusikalsk med måten hun går frem på. I en tid hvor mange faktisk må velge mellom mat på bordet og drivstoff til bilen, eller normal temperatur i huset så må hun absolutt flekse økonomien sin. Og med rett vinkling/fokus så kunne det kanskje gått greit - men så skal hun syte over hvor godt de har det. Da gulper jeg litt.

Så kan man jo spørre seg om hvor god denne økonomien egentlig er når kjøkkenet påstås å være sponset, båten de brukte mye i sommer er sponset sies det, og de har lån på en ellers normal standard bil.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Nå er ikke jeg en fast følger av BH men de tingene jeg ser hun legger ut for tiden synes jeg er usmakelig oppførsel. Ja, det er nok mye jantelov som preger dette, men når hun konstant legger ut innhold som viser hvor priviligiert hun og familien er samtidig som hun skal offentlig syte over luksusproblemer...

For eks legger hun ut bilder av kjøkkenrenovasjonen. Flott. Samtidig må hun dokumentere de dyre og luksuriøse valgene de har fått med. Ok. Og for å toppe det så klager hun over at det er så tungvindt mens arbeidet pågår... buhu liksom?

Og nå skal de kanskje kjøpe hytte? Eller kanskje ikke? Valgets kval tydeligvis. Og den er det viktig å dokumentere for følgerene.

Det er noe uspiselig og umusikalsk med måten hun går frem på. I en tid hvor mange faktisk må velge mellom mat på bordet og drivstoff til bilen, eller normal temperatur i huset så må hun absolutt flekse økonomien sin. Og med rett vinkling/fokus så kunne det kanskje gått greit - men så skal hun syte over hvor godt de har det. Da gulper jeg litt.

Så kan man jo spørre seg om hvor god denne økonomien egentlig er når kjøkkenet påstås å være sponset, båten de brukte mye i sommer er sponset sies det, og de har lån på en ellers normal standard bil.

👆 Dette! Så bra formulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bare med med et halvt øye, men har lenge fått Anne Brith - vibber av innholdet på den kontoen. Det er noe med all plassen som vies til økonomisk suksess som er påfallende, i tillegg til at både bransjen og narrativet er det samme - hardtarbeidende kvinne og mor slår seg opp i influenserbransjen som en slags mentor/ innholdsskaper. Og dette med å skape engasjement gjennom hat og kritikk, enten kritikk hun mottar, observerer eller deler ut selv. 

Syns for øvrig hun sammenligner svisker og fiken når hun setter Sophie Elise opp mot Petter Northug. For det første fikk PN også MYE pes for sin adferd, og SE fikk også mye ros for sin åpenhet om samme tema. Northug har også vært borte fra rampelyset siden sin skandale, mens SE kom bokstavelig talt direkte fra avrusing til NRKstudio OG hun lanserte et kommersielt produkt samtidig. Den polariserende påstanden om at den ene ble hyllet og den andre hetset, stemmer ikke. Dessuten er det en vesenforskjell mellom toppidrettsutøvere i verdensklasse, og influensere - det ene krever enorm fysisk og mental viljestyrke, talent, forsakelse og stram regi på eget liv. Det andre... not so much. Ikke at noen av yrkene bidrar til å redde verden pr nå, men jeg vet hvem jeg hadde foretrukket som forbilde til barn og unge.

Men det jeg husker best fra den posten er at hun brukte sitatet Kvinner som hater kvinner. At noen vil ta de ordene i sin munn, eller bildetekst, etter AB sitt mageplask er meg en stor gåte. Særlig fra en som sto henne nær da botoxen og champagne fløt fritt på kursdeltakere sin regning. 

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...