Gjest Kattedama Skrevet 22. juli 2022 #201 Del Skrevet 22. juli 2022 Jeg hadde ALDRI dratt fra en 3 åring på denne måten. Hun kan rope opp om nettroll og mammapoliti, men dette er så drøyt at det er ingenting som kan forsvare dette. Og snakket med Politi og vektere om å passe på ungen? Har erfaring fra denne bransjen og det er INGEN vekter som har tid til å passe unger 30 meter unna der konserten er. Dette er altså samme dame som selger inn innhold og content som ikke nødvendigvis stemmer overens med virkeligheten, for å fremstå bedre slik at hun kan selge dette influenser programmet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #202 Del Skrevet 22. juli 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): De har ikke låst døra til rommet hvor barnet sover? Si det ikke er sant 😞😞😞😞 Herregud, det er jo vanlig på båter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #203 Del Skrevet 22. juli 2022 Altså folkens.... la oss ta 4 skritt tilbake her. Sånn jeg oppfatter det Ungen lå og sov i et låst rom, hun kunne altså ikke falle i vannet. babycall var med, så hvis ungen våkner så vibrer babycall og lager lyd. Familie satt i båtenvedsiden av... dvs maks 10 meter unna. Moren som var edru var 30 meter unna og gikk innom hele tiden... Mener dere dette er helt totalt uansvarlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. juli 2022 #204 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (2 minutter siden): Altså folkens.... la oss ta 4 skritt tilbake her. Sånn jeg oppfatter det Ungen lå og sov i et låst rom, hun kunne altså ikke falle i vannet. babycall var med, så hvis ungen våkner så vibrer babycall og lager lyd. Familie satt i båtenvedsiden av... dvs maks 10 meter unna. Moren som var edru var 30 meter unna og gikk innom hele tiden... Mener dere dette er helt totalt uansvarlig? Ja, det er uansvarlig med tanke på barnets alder. Og ikke minst at man prioriterer konsert (totalt unødvendig) fremfor barnets totale sikkerhet og velbefinnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 22. juli 2022 #205 Del Skrevet 22. juli 2022 En babycall vil kun reagere om ungen lager flere lyder. Vår unge har flere ganger gått ut av rommet og 2 etasjer uten et knyst på babycallen. Babyer gråter, det gjør nødvendigvis ikke 3-åringer. Politiet har overhode ikke gått med på dette. Så håpløse er ikke søta bror. Jeg har selv vært vitne til at politet grep inn da noen hadde med seg et spebarn på konsert i Telenor arena. Dette er omsorgssvikt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 22. juli 2022 #206 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (19 minutter siden): Altså folkens.... la oss ta 4 skritt tilbake her. Sånn jeg oppfatter det Ungen lå og sov i et låst rom, hun kunne altså ikke falle i vannet. babycall var med, så hvis ungen våkner så vibrer babycall og lager lyd. Familie satt i båtenvedsiden av... dvs maks 10 meter unna. Moren som var edru var 30 meter unna og gikk innom hele tiden... Mener dere dette er helt totalt uansvarlig? Dette er ekstremt uansvarlig på så mange punkter at jeg blir sjokkert over at noen kan tenke at det er greit. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #207 Del Skrevet 22. juli 2022 Glorious skrev (1 minutt siden): En babycall vil kun reagere om ungen lager flere lyder. Vår unge har flere ganger gått ut av rommet og 2 etasjer uten et knyst på babycallen. Babyer gråter, det gjør nødvendigvis ikke 3-åringer. Politiet har overhode ikke gått med på dette. Så håpløse er ikke søta bror. Jeg har selv vært vitne til at politet grep inn da noen hadde med seg et spebarn på konsert i Telenor arena. Dette er omsorgssvikt. Jamen, la oss si 3 åringen våkner... tusler bort til døren som er låst. Da vil hun jo sannsynligvis lage lyd, spørre etter mamma... og det vil jo slå inn på babycall, og nabobåten vil også få det med seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #208 Del Skrevet 22. juli 2022 Glorious skrev (2 minutter siden): Dette er ekstremt uansvarlig på så mange punkter at jeg blir sjokkert over at noen kan tenke at det er greit. Sier ikke at det er greit, jeg bare ber folk tenke seg om, før de angriper i flokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg janne201 Skrevet 22. juli 2022 Populært innlegg #209 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (9 minutter siden): Altså folkens.... la oss ta 4 skritt tilbake her. Sånn jeg oppfatter det Ungen lå og sov i et låst rom, hun kunne altså ikke falle i vannet. babycall var med, så hvis ungen våkner så vibrer babycall og lager lyd. Familie satt i båtenvedsiden av... dvs maks 10 meter unna. Moren som var edru var 30 meter unna og gikk innom hele tiden... Mener dere dette er helt totalt uansvarlig? Det spørs jo helt på om vi kan tro på det hun sier. Hun har jo snakket mye om det å fortsette å leve som før selv om man får barn, snakket vel om null rutiner osv. Og når hun la ut storyen i natt skrev hun «alt går!», som at det er null problem å fortsette å feste selv om man har barn, uten barnevakt. På storyen skrev hun at det var null problem fordi: hun hadde babycall, hadde krangla seg til å legge båten bare (!) 30 meter unna, og hun sjekket hvert 15. minutt. Pluss at hun var edru. Etter flere timer med kritikk kom det fram at dette var et samarbeid med politi og vakter (særlig), at bekjente satt i nabobåten (hvorfor ikke i båten deres, og hvorfor låste de døren slik at de ikke kunne komme seg inn ved behov) og at de hadde videoovervåkning og monitor i båten. Det er veldig rart at hun valgte så mange timer på å komme med disse faktaene (som skurrer), og at hun valgte å slette stories (både angående nach i området og det med babycallen). Og når hun først skulle uttale seg la hun mest vekt på dette med redningsvest. Pluss at hun «var der bare en time, og var edru» når storyene viste 3 timer med konsert og skåling fra hennes side og. Så nei, stoler ikke på noe hun sier, og absolutt kritikkverdig. Unødvendig av begge å dra på fest, unødvendig å ikke skaffe barnevakt, unødvendig at far drikker seg så dritings når de sover nesten oppå hverandre i båten, og spesielt unødvendig å risikere at datteren våknet uten at noen var der for henne. Kunne nabo-båten høre henne gråte f.eks, med det bråket rundt dem? Og uansett kom de seg jo ikke inn til henne? Og kunne B hørt henne på babycallen i det bråket? Og enn hvis det var dårlig signal på babycallen pga avstanden slik at ingen lyd kom gjennom? Nei gud, at folk mener dette IKKE er kritikkverdig, er helt sykt. Langt innlegg, men jeg blir så provosert. Jævla løvemamma, liksom. Skryter av klasse 1 kapteinen som var så full at han måtte passes på hele natten. 49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli 2022 #210 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (26 minutter siden): Herregud, det er jo vanlig på båter. Er det vanlig og låse barn inne på rommet sitt i båtene? Eller lugaren som det heter 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. juli 2022 #211 Del Skrevet 22. juli 2022 (endret) Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Ja,syntes det med politiet hørtes merkelig ut. Rart de ikke reagerte om det er tilfelle. Og det er vel ikke politiet og vekterene sin jobb å være barnevakt? 🙈 Helt idiotisk, hun ror som faan. Ikke F om politiet hadde sakt at det var OK. Endret 22. juli 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #212 Del Skrevet 22. juli 2022 janne201 skrev (1 minutt siden): Det spørs jo helt på om vi kan tro på det hun sier. Hun har jo snakket mye om det å fortsette å leve som før selv om man får barn, snakket vel om null rutiner osv. Og når hun la ut storyen i natt skrev hun «alt går!», som at det er null problem å fortsette å feste selv om man har barn, uten barnevakt. På storyen skrev hun at det var null problem fordi: hun hadde babycall, hadde krangla seg til å legge båten bare (!) 30 meter unna, og hun sjekket hvert 15. minutt. Pluss at hun var edru. Etter flere timer med kritikk kom det fram at dette var et samarbeid med politi og vakter (særlig), at bekjente satt i nabobåten (hvorfor ikke i båten deres, og hvorfor låste de døren slik at de ikke kunne komme seg inn ved behov) og at de hadde videoovervåkning og monitor i båten. Det er veldig rart at hun valgte så mange timer på å komme med disse faktaene (som skurrer), og at hun valgte å slette stories (både angående nach i området og det med babycallen). Og når hun først skulle uttale seg la hun mest vekt på dette med redningsvest. Pluss at hun «var der bare en time, og var edru» når storyene viste 3 timer med konsert og skåling fra hennes side og. Så nei, stoler ikke på noe hun sier, og absolutt kritikkverdig. Unødvendig av begge å dra på fest, unødvendig å ikke skaffe barnevakt, unødvendig at far drikker seg så dritings når de sover nesten oppå hverandre i båten, og spesielt unødvendig å risikere at datteren våknet uten at noen var der for henne. Kunne nabo-båten høre henne gråte f.eks, med det bråket rundt dem? Og uansett kom de seg jo ikke inn til henne? Og kunne B hørt henne på babycallen i det bråket? Og enn hvis det var dårlig signal på babycallen pga avstanden slik at ingen lyd kom gjennom? Nei gud, at folk mener dette IKKE er kritikkverdig, er helt sykt. Langt innlegg, men jeg blir så provosert. Jævla løvemamma, liksom. Skryter av klasse 1 kapteinen som var så full at han måtte passes på hele natten. Jeg mener at: hvis ungen lå og sov godt, babycall var på, døren var låst og det det var familie i nabobåten, så er ikke det fryktelig uansvarlig Begynner barnet å gråte så hører man det både i babycall og i nabobåten. Hadde det skjedd noe annet så hadde det blitt plukket opp av fanilien i båten ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli 2022 #213 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (25 minutter siden): Altså folkens.... la oss ta 4 skritt tilbake her. Sånn jeg oppfatter det Ungen lå og sov i et låst rom, hun kunne altså ikke falle i vannet. babycall var med, så hvis ungen våkner så vibrer babycall og lager lyd. Familie satt i båtenvedsiden av... dvs maks 10 meter unna. Moren som var edru var 30 meter unna og gikk innom hele tiden... Mener dere dette er helt totalt uansvarlig? Altså kjøre deg..punkt 1: hva tror du at barnet tenker om hun våkner på natten også får hun ikke opp døra fordi den er låst? Punkt 2: har du sett video fra natten? Hvor godt tror du mor og far hører den babycall i det bråket? Punkt 3; aldri i verden om den festen var 30 meter unna. Da måtte festen ha vært på brygga,rett utenfor båten. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #214 Del Skrevet 22. juli 2022 elskersommer skrev (4 minutter siden): Er det vanlig og låse barn inne på rommet sitt i båtene? Eller lugaren som det heter Jeg vet ikke, jeg har vært båteier i 2 mnd. Men jeg antar det. For å ikke risikere at de klarer å komme seg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #215 Del Skrevet 22. juli 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): Altså kjøre deg..punkt 1: hva tror du at barnet tenker om hun våkner på natten også får hun ikke opp døra fordi den er låst? Punkt 2: har du sett video fra natten? Hvor godt tror du mor og far hører den babycall i det bråket? Punkt 3; aldri i verden om den festen var 30 meter unna. Da måtte festen ha vært på brygga,rett utenfor båten. 1. Hvis barnet er godt vant med å være i båten og opplever at døren er låst så regner jeg med at hun vil reagere på samme måte som min 4 åring gjør når hun våkner fortumlet om natten... sutrer litt og sier "mammmaaaaa" Noe som slår inn på babycall. 2 man kan sette på kraftig vibrasjon slik at man kjenner veldig godt om den gir utslag på lyd. 3. Det vet jeg ingenting om, men familie. Satt i båten ved siden av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli 2022 #216 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (4 minutter siden): Jeg mener at: hvis ungen lå og sov godt, babycall var på, døren var låst og det det var familie i nabobåten, så er ikke det fryktelig uansvarlig Begynner barnet å gråte så hører man det både i babycall og i nabobåten. Hadde det skjedd noe annet så hadde det blitt plukket opp av fanilien i båten ved siden av. Men familien i nabobåten ville ikke kommet seg inn fordi båten var låst og ikke søren at mor hører den babycall i det bråket på den festen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #217 Del Skrevet 22. juli 2022 elskersommer skrev (Akkurat nå): Men familien i nabobåten ville ikke kommet seg inn fordi båten var låst og ikke søren at mor hører den babycall i det bråket på den festen Jo men sånne dører er ikke nødvendigvis låst med nøkkel. De har en sånn låsefunksjon som er barnesikret, men ingen nøkkel. som jeg sa, man trenger ikke høre en babycall! Mannen min står ofte ute i garasjen og snekrer med masse musikk på øret. Han har babycall i lomma, Da er det vibrasjon på babycallen. Man trenger ikke lyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli 2022 #218 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke, jeg har vært båteier i 2 mnd. Men jeg antar det. For å ikke risikere at de klarer å komme seg ut Uff... Tenk at folk synes det er greit at man låser barn inne på lugaren sin mens mor og far er på fest og den ene av foreldrene er meget full. Hva om det hadde startet og brenne inne i båten? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juli 2022 #219 Del Skrevet 22. juli 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Med det lydnivået som er på fester konserter så hadde de ikke hatt en sjanse til å høre L på babysitteren. Det er totalt umulig. Å hun/de er ikke bare truet med å bli meldt til BV, hun/de ER meldt til BV. Av flere forskjellige prs. Vibrasjon på babycall. Man trenger ikke å høre den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. juli 2022 #220 Del Skrevet 22. juli 2022 Rucula skrev (2 minutter siden): Vibrasjon på babycall. Man trenger ikke å høre den! Du tror de kjente det mens de dansa og herja? Seriøst 🤔🙈 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå