Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Multicopy skrev (32 minutter siden):

Enig! Man skal være svært intelligent for å svindle andre slik som hun gjør, faktisk

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredrik29 skrev (1 time siden):

Sjokkert over å se oppførselen hennes i kommentarfeltet hos Baseberg 😂

Hva/ hvem er Baseberg? På IG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (1 time siden):

Hva/ hvem er Baseberg? På IG? 

ja, ganske morsomt å se den kommentar-tråden. Det er under en video hun la ut for  omtrent en uke siden. Senere følger hun opp med en ny video som henspiller på «jeg viser bare 5 min av dagen min». Veldig gøy! Heia Baseberg! Hun smisker ikke med sine medinfluensere som de fleste andre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (6 minutter siden):

ja, ganske morsomt å se den kommentar-tråden. Det er under en video hun la ut for  omtrent en uke siden. Senere følger hun opp med en ny video som henspiller på «jeg viser bare 5 min av dagen min». Veldig gøy! Heia Baseberg! Hun smisker ikke med sine medinfluensere som de fleste andre. 

Finner det ikke jeg 😳
edit: jeg fant 😂

Endret av sarabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sarabella skrev (2 timer siden):

Finner det ikke jeg 😳
edit: jeg fant 😂

Jeg finner IKKE😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på fanen for reels videoer på profilen hennes. Da er det den videoen hvor free palestina er tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at noen faktisk sier det som det er til Benedikte. 👏 mange gode kommentarer til henne på reels'n til Baseberg 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Event idag, og her har de samlet sammen alle som kan krype og gå. Love Island deltakere, Alejandro Fuentes (er vel også i adsales??) Viktig å vise frem yachten som er leid, og filme på et sånt vis at det ser dyrt og Classy ut.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Event idag, og her har de samlet sammen alle som kan krype og gå. Love Island deltakere, Alejandro Fuentes (er vel også i adsales??) Viktig å vise frem yachten som er leid, og filme på et sånt vis at det ser dyrt og Classy ut.😂

Så det nettopp😂 er jo Elle festen i dag så alle som er av betydning er vel der vil jeg tro? Litt rart å legge noe sånt til samme dag 😅 

Så ikke akkurat veldig eksklusivt ut spør du meg men 😀😀 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
Ninnia skrev (2 timer siden):

Så det nettopp😂 er jo Elle festen i dag så alle som er av betydning er vel der vil jeg tro? Litt rart å legge noe sånt til samme dag 😅 

Så ikke akkurat veldig eksklusivt ut spør du meg men 😀😀 

Og Haugaard selv er overlykkelig og hyler og skriker når Fuentes opptrer. Nyhus forsvant til «kulere fest», var vel nesten det Sara E sa?  Haugaard er den siste jeg hadde inngått samarbeid med. Virker ikke 1 prosent troverdig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun ikke var invitert til Elle festen og måtte lage sin egen fest? 😄

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett snappene hennes fra i går og.....🙈🙈🫣🫣🤯🤯 Går det an å få fylleangst av andres fyllevideoer? Den jævla skrikinga hele tiden.....🙈🫣

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (8 timer siden):

Kanskje hun ikke var invitert til Elle festen og måtte lage sin egen fest? 😄

Hun var på Elle festen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
slipperyslope skrev (27 minutter siden):

Etter sin egen lanserinsfest? 

Ja, etter lanserinsfesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Granneman82 skrev (10 timer siden):

Akkurat sett snappene hennes fra i går og.....🙈🙈🫣🫣🤯🤯 Går det an å få fylleangst av andres fyllevideoer? Den jævla skrikinga hele tiden.....🙈🫣

Hadde jeg holdt en lanseringsfest for min egen bedrift så hadde jeg aldri i livet drukket meg full og i tillegg lagt det ut kontinuerlig i sosiale medier. At det går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

« er forresten blå, skeiv, hoven og lam i halve trynet etter festen» ………. Har bare lagt ut minst 30 snapper tidligere med trutmunner og grimaser - uten antydning til hverken blåhet eller lamhet i halve ansiket 🤡🤡 snakk om overdrivelses-queen 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...