Ellevill Skrevet 31. mai #2161 Del Skrevet 31. mai Jeg ser hun er veldig fornærmet i det siste innlegget til Baseberg på insta. Hun har ALDRI utnyttet en tragedie til eget formål tydeligvis, sier hun i en kommentar til en annen kommentar når Baseberg latterliggjør influenserne. Men oppdaterte ikke hun om datterens brannskader innimellom salg? Og var det ikke hun som gråt over slektning som var alvorlig skadet, tørket tårene og sa ett eller annet som «hun aldri hadde fri» og gikk uten å trekke pusten omtrent rett over til å selge noe som jeg ikke husker hva var. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 2. juni #2162 Del Skrevet 2. juni Merkelig hvordan ting blir tatt opp i en loop, selger hun en slik plan også?😂 Nå er vi tilbake på Top model, selvfølgelig en følger som har spurt ang dette! Kjære vakre B, vi gjennomskuer at du tar opp ting med gjevne mellomrom. Top model - brannskade - Spania - krig - økonomien din - overgrep Vi ser deg og kynismen dine 🙃 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni #2163 Del Skrevet 4. juni «Burde jeg gjøre mer TV?» spør hun i sammenheng med TopModel-bildene… 😅 Nei? Hvorfor? Mener hun som reality-deltager må hun gjerne det hvis hun ønsker og noen spør. Mener hun på et «høyere» nivå fatter jeg ikke hvorfor. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni #2164 Del Skrevet 4. juni Nå henger hun ut kritikken fra Instagram som jeg nevnte et par innlegg over. Tåler ikke en - eller det var jo flere - som ikke hyller henne. Etterpå posting av folk som forteller hvor kul hun er. Voksne menneske… Det er så flaut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 4. juni #2165 Del Skrevet 4. juni Ellevill skrev (3 timer siden): «Burde jeg gjøre mer TV?» spør hun i sammenheng med TopModel-bildene… 😅 Nei? Hvorfor? Mener hun som reality-deltager må hun gjerne det hvis hun ønsker og noen spør. Mener hun på et «høyere» nivå fatter jeg ikke hvorfor. Så selvgod at jeg orker ikke. Top Model fra 2016 som egentlig ser ut som 2006 mtp stil og kvalitet på bilder. Gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plantemas Skrevet 5. juni #2166 Del Skrevet 5. juni Det jeg ikke skjønner med maset om at folk misforstår henne er at jobben hennes er inntrykkstyring. Dersom noen tolker henne «feil» så kanskje hun bør se på hvordan hun formidler i stedet for å mene at de «godt voksne» leser alt med et skeptisk blikk. Hun er i en egen liga når det gjelder å ta imot kritikk, eller rett og slett akseptere at ikke alle synes hun er en #badassbossbitch, det er en veldig lite tiltalende egenskap. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 5. juni #2167 Del Skrevet 5. juni Plantemas skrev (17 minutter siden): Det jeg ikke skjønner med maset om at folk misforstår henne er at jobben hennes er inntrykkstyring. Dersom noen tolker henne «feil» så kanskje hun bør se på hvordan hun formidler i stedet for å mene at de «godt voksne» leser alt med et skeptisk blikk. Hun er i en egen liga når det gjelder å ta imot kritikk, eller rett og slett akseptere at ikke alle synes hun er en #badassbossbitch, det er en veldig lite tiltalende egenskap. Like tiltalende som mama June 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 5. juni #2168 Del Skrevet 5. juni Er ikke det veldig pinlig å sitte på event og skryte av innkjøp på den måten? ‘Banken ville se jeg er fornuftig men det er jeg ikke’ typ. Greit hun deler det på snap men blir ganske flau på hennes vegne over måten hun er på blant folk. Hvem bryr seg, liksom? Å lage content på at ‘ååå kan ikke slippe meg løs i Oslo for da bruker jeg mye penger’ er ganske dårlig content spør du meg🥲 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. juni #2169 Del Skrevet 5. juni 4 minutter siden, Ninnia said: Er ikke det veldig pinlig å sitte på event og skryte av innkjøp på den måten? ‘Banken ville se jeg er fornuftig men det er jeg ikke’ typ. Greit hun deler det på snap men blir ganske flau på hennes vegne over måten hun er på blant folk. Hvem bryr seg, liksom? Å lage content på at ‘ååå kan ikke slippe meg løs i Oslo for da bruker jeg mye penger’ er ganske dårlig content spør du meg🥲 Jeg så samme story og ble pinlig berørt. For det første: å bruke ordet lættis når man er over 30 og tobarnsmor, sier mye om personligheten hennes. Men å skryte av å ha kjøpt dyre briller på fest, er noe av det verste jeg har sett denne uken. Hun dama blir mer og mer motbydelig føler jeg. På tide å jekke seg litt ned! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. juni #2170 Del Skrevet 5. juni (endret) Og er dette virkelig språket til influencerne? Jeg har sett liknende språk på CBE sine stories også. Dette er slik man blir når man ikke velger høyere utdanning… Så selvopptatt og barnslige - med dårlig ordforråd! Grøss og gru. Endret 5. juni av Marihone Endret ord 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 5. juni #2171 Del Skrevet 5. juni En navlebeskuende gjeng som var samlet på event! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 5. juni #2172 Del Skrevet 5. juni Har egentlig ikke noe annet å kommentere her enn – hva er galt med å bruke ordet lættis? Jeg bruker ordet lættis støtt og stadig, og jeg er 39 😂 Man mååå vel ikke ta seg selv så innmari seriøst hele tiden? Alle vet jo at Benedicte er harry, hun har jo drevet å rai rai på Alle elsker camping av alle ting 🤠 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. juni #2173 Del Skrevet 5. juni 28 minutter siden, Armarillo said: Har egentlig ikke noe annet å kommentere her enn – hva er galt med å bruke ordet lættis? Jeg bruker ordet lættis støtt og stadig, og jeg er 39 😂 Man mååå vel ikke ta seg selv så innmari seriøst hele tiden? Alle vet jo at Benedicte er harry, hun har jo drevet å rai rai på Alle elsker camping av alle ting 🤠 Jeg forbinder i hvert fall ordet med noe harry. Jeg kjenner ingen av mine nærmeste som bruker det lengre. 😄 Problemet med Benedicte er at hun burde ta seg litt mer seriøst, fordi måten hun kommuniserer på appellerer ikke til meg. Jeg klarer ikke å ta henne seriøst. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 5. juni #2174 Del Skrevet 5. juni Marihone skrev (6 minutter siden): Jeg forbinder i hvert fall ordet med noe harry. Jeg kjenner ingen av mine nærmeste som bruker det lengre. 😄 Problemet med Benedicte er at hun burde ta seg litt mer seriøst, fordi måten hun kommuniserer på appellerer ikke til meg. Jeg klarer ikke å ta henne seriøst. 😄 Hun kan bli litt mye av det gode ja 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. juni #2175 Del Skrevet 6. juni Marihone skrev (14 timer siden): Og er dette virkelig språket til influencerne? Jeg har sett liknende språk på CBE sine stories også. Dette er slik man blir når man ikke velger høyere utdanning… Så selvopptatt og barnslige - med dårlig ordforråd! Grøss og gru. Helt enig med deg i det meste du skriver. Men, jeg kjenner mange som ikke har høyere utdanning, de er ikke slik i det hele tatt. Tror grunnen til at Benedicte er slik, har noe med intelligens å gjøre, og at hun tror hun er noe hun ikke er (det henger kanskje sammen med intelligensen). CBE har jeg ikke orka å se noe på, holder med det jeg leser om henne i medier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gryteklut Skrevet 6. juni #2176 Del Skrevet 6. juni Marihone skrev (15 timer siden): Og er dette virkelig språket til influencerne? Jeg har sett liknende språk på CBE sine stories også. Dette er slik man blir når man ikke velger høyere utdanning… Så selvopptatt og barnslige - med dårlig ordforråd! Grøss og gru. Unnskyld meg? «Dette er slik man blir når man ikke velger høyere utdanning»… Virkelig? Så da er alle som ikke har høyere utdanning selvopptatt og barnslig med dårlig ordforråd? 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 6. juni #2177 Del Skrevet 6. juni (endret) 1 hour ago, Gryteklut said: Unnskyld meg? «Dette er slik man blir når man ikke velger høyere utdanning»… Virkelig? Så da er alle som ikke har høyere utdanning selvopptatt og barnslig med dårlig ordforråd? Jeg snakker om influencere uten høyere utdanning - ikke vanlige mannen i gata. De fleste influencere har ikke høyere utdanning og jeg har lagt merke til visse tendenser i språket og atferden. Det er bare å se på CBE sine stories eller Kristin Gjelsvik. Nå fikk jeg også sjokk av Benedicte sitt språk. Jeg kjenner også mange uten høyere utdanning som er veldig intelligente med lederstillinger. Mine poster handler kun om influencere og hvordan de fremstår. Jeg beklager om min post ble oppfattet på feil måte. Endret 6. juni av Marihone skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gryteklut Skrevet 6. juni #2178 Del Skrevet 6. juni Marihone skrev (2 timer siden): Jeg snakker om influencere uten høyere utdanning - ikke vanlige mannen i gata. De fleste influencere har ikke høyere utdanning og jeg har lagt merke til visse tendenser i språket og atferden. Det er bare å se på CBE sine stories eller Kristin Gjelsvik. Nå fikk jeg også sjokk av Benedicte sitt språk. Jeg kjenner også mange uten høyere utdanning som er veldig intelligente med lederstillinger. Mine poster handler kun om influencere og hvordan de fremstår. Jeg beklager om min post ble oppfattet på feil måte. Jeg følger verken CBE eller KG nettopp fordi da slipper jeg å irritere meg over små idiotiske ting. Det du nevner kaller jeg for flisespikkerier. Oi, shit! Hun har begynt å bruke ordet «lættis»!? Ja, hva så? Alt er i endring hele tiden. Denne posten handler ikke om Isabel Raad, men jeg må jo nevne at det er litt fascinerende å se alle herme etter henne i både språk og atferd. DET er lættis det!:) Velkommen til influencerens verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 6. juni #2179 Del Skrevet 6. juni Bibbi_ skrev (10 timer siden): Helt enig med deg i det meste du skriver. Men, jeg kjenner mange som ikke har høyere utdanning, de er ikke slik i det hele tatt. Tror grunnen til at Benedicte er slik, har noe med intelligens å gjøre, og at hun tror hun er noe hun ikke er (det henger kanskje sammen med intelligensen). CBE har jeg ikke orka å se noe på, holder med det jeg leser om henne i medier. Har noe med intelligens å gjøre? 😅 Er det noe jeg tror den dama ikke er, så er det dum altså. Man kan si mye rart om henne, men lav intelligens er nok ikke en av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 7. juni #2180 Del Skrevet 7. juni Armarillo skrev (20 timer siden): Har noe med intelligens å gjøre? 😅 Er det noe jeg tror den dama ikke er, så er det dum altså. Man kan si mye rart om henne, men lav intelligens er nok ikke en av dem. Enig! Man skal være svært intelligent for å svindle andre slik som hun gjør, faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå