Birdo Skrevet 1. februar 2023 #1141 Del Skrevet 1. februar 2023 J.. skrev (1 time siden): Til å ikke ha tid til 15 min i tvstudio for debatt,har hun jammen uendelig med tid online til å kjøre ekkokammer. Det lyser så igjennom at hun bare er redd for å få spm hun ikke tør svare på😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. februar 2023 #1142 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Multicopy skrev (1 time siden): Å det fortsetter Er det mulig?!! Og hvem er nå de 13 som faktisk trykker liker på det? Nav banket på døra hennes ja 🤦♀️ Uff, synes NESTEN synd på dama! Endret 1. februar 2023 av Bibbi_ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 1. februar 2023 #1143 Del Skrevet 1. februar 2023 Har det seg slik at hun tror denne NAV- saken har lagt beslag på hele redaksjoner i dagevis? Og politikerne har ikke fått gjort annet enn å håndtere denne, eh, stormen som har oppstått? Alt har stått stille, og fødeklinikker har blitt nedlagt mens alle har vært opptatt med å kritisere kurset hun selger? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 1. februar 2023 #1144 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) Et av paradoksene her er at det virker som hun ser på seg selv som en forkjemper for å få influenceryrket renvasket og sett på som et seriøst yrke. Hun glemmer at en del av å være profesjonell er å håndtere kritikk saklig. Det gjelder både velrettet, men faktisk også urettferdig kritikk. Man kan ikke svare kunder og andre interessenter med spydig/syrlige og frekke tilsvar. Som profesjonell må man faktisk tåle å stå i det, og svare saklig uansett. Ellers kan man aldri bli ansett som profesjonell. Endret 1. februar 2023 av Laia 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. februar 2023 #1145 Del Skrevet 1. februar 2023 Dragonheart skrev (4 timer siden): Du vet dette er en parodi/humor konto? Haha, er det sant? Det var tatt helt på kornet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiaggia Skrevet 1. februar 2023 #1146 Del Skrevet 1. februar 2023 Bibbi_ skrev (12 timer siden): Sikkert samtidig som hun tok utdannelse som kokk og jobbet som journalist i lokalavisa 🤪 Haha! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 1. februar 2023 #1147 Del Skrevet 1. februar 2023 Bibbi_ skrev (13 timer siden): Sikkert samtidig som hun tok utdannelse som kokk og jobbet som journalist i lokalavisa 🤪 Hun jobbet jo som sagt som «journalist» hos lokalavisa, så hun har sikkert fått ansvaret for å velge ut en toppsak en dag = frontsjef.. Det samme når hun jobbet som «karrierådgiver» hos Sonans mens hun i virkeligheten satt i skranken og ønsket elever velkommen. Men med en så lang CV skjønner jeg godt at det ikke er lett å huske hvilke roller man har hatt oppigjennom …Hun skriver også at hun har jobbet som programleder - hvor? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 1. februar 2023 #1148 Del Skrevet 1. februar 2023 LinnHenrikke skrev (14 minutter siden): Hun jobbet jo som sagt som «journalist» hos lokalavisa, så hun har sikkert fått ansvaret for å velge ut en toppsak en dag = frontsjef.. Det samme når hun jobbet som «karrierådgiver» hos Sonans mens hun i virkeligheten satt i skranken og ønsket elever velkommen. Men med en så lang CV skjønner jeg godt at det ikke er lett å huske hvilke roller man har hatt oppigjennom …Hun skriver også at hun har jobbet som programleder - hvor? Programleder i podcasten Karrierekvinner 🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 1. februar 2023 #1149 Del Skrevet 1. februar 2023 Lerke987 skrev (16 minutter siden): Programleder i podcasten Karrierekvinner 🙃 😂 Hun hadde et punkt med «Podcaster» og et med «programleder».. Ikke rart CVen blir lang da 🙃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. februar 2023 #1150 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg har gitt et par råd til venner, så jeg kan kalle meg rådgiver. Ikke sann hun dama der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 1. februar 2023 #1151 Del Skrevet 1. februar 2023 Keikolina skrev (1 minutt siden): Jeg har gitt et par råd til venner, så jeg kan kalle meg rådgiver. Ikke sann hun dama der 😂 Ikke bare det - du er jo coach som Benedicte 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. februar 2023 #1152 Del Skrevet 1. februar 2023 LinnHenrikke skrev (Akkurat nå): Ikke bare det - du er jo coach som Benedicte Oi ii. Lurer på hvilke jobber jeg kan få i det virkelige liv med dette på CV 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 1. februar 2023 #1153 Del Skrevet 1. februar 2023 Keikolina skrev (9 minutter siden): Oi ii. Lurer på hvilke jobber jeg kan få i det virkelige liv med dette på CV 😂 😂😂 spør BH om tips 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. februar 2023 #1154 Del Skrevet 2. februar 2023 LinnHenrikke skrev (9 timer siden): Hun jobbet jo som sagt som «journalist» hos lokalavisa, så hun har sikkert fått ansvaret for å velge ut en toppsak en dag = frontsjef.. Det samme når hun jobbet som «karrierådgiver» hos Sonans mens hun i virkeligheten satt i skranken og ønsket elever velkommen. Men med en så lang CV skjønner jeg godt at det ikke er lett å huske hvilke roller man har hatt oppigjennom …Hun skriver også at hun har jobbet som programleder - hvor? Hun var jo med i Alle elsker camping på TvNorge (eller hva det het). Mulig hun ser på deltagelsen der som programleder 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. februar 2023 #1155 Del Skrevet 2. februar 2023 Viktig å presisere hvor mye penger hun har brukt på coach da, skal ikke være noe tvil om hvor penger hun har🥲 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. februar 2023 #1156 Del Skrevet 2. februar 2023 Veldig viktig å opplyse om pris ja. Hun definerer jo sin egen verdi ut av hvor vellykket hun fremstår. Så egentlig ikke overrasket. Det jeg derimot ble overrasket over er at hun ikke presenterte det som et samarbeid… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 2. februar 2023 #1157 Del Skrevet 2. februar 2023 Hvor blir det av disse jordskjelv og stormer som influenserne varsler Jeg løper i dekning når sablene rasler Venter på skjelv, bomber og storm Akk, frykten vokser seg hinsides enorm Men når jeg ut av skjulet mitt skuer Er alt som før, både folk og kuer Det store inferno var bare en trussel Godt jeg ikke ringte Jens i Brüssel 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 2. februar 2023 #1158 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Jeg forstår virkelig ikke hvordan hun kan betegne dagene sine som travle og krevende. Å sitte med en bolle med cottage cheese, en kaffe fra den fantastiske kaffemaskinen og å svare på mails fra samarbeidspartnere, og ikke minst fikse negler og drive med nesting. Tenker på alle der ute med virkelig viktige yrker, i møte med sårbare mennesker, barn som har det vanskelig - DET er krevende jobber. Men at en ‘samfunnsdebattant’ som ikke tør å stille opp til debatt fordi det ikke er på prioriteringslisten akkurat nå, som sitter hjemme og klager over hvor tøft det er å gå til en svindyr livsstilcoach og som i tillegg ikke klarer å servere samme historie om hvordan nav har håndtert godkjenning av kurset hvor våre skattepenger går til et kurs som sånn ca ingen vil komme dit at de oppnår det kurset forespeiler - skal komme her å fortelle om tøffe dager og motgang? Det er så respektløst ovenfor de med de virkelig viktige jobbene, og influensere står overhodet ikke på den listen. Endret 2. februar 2023 av Ninnia 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 3. februar 2023 #1159 Del Skrevet 3. februar 2023 Birdo skrev (På 2.2.2023 den 7.54): Viktig å presisere hvor mye penger hun har brukt på coach da, skal ikke være noe tvil om hvor penger hun har🥲 Hvor mye betalte hun coach? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. februar 2023 #1160 Del Skrevet 3. februar 2023 Juhu25 skrev (59 minutter siden): Hvor mye betalte hun coach? 17k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå