Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Frublå skrev (1 minutt siden):

Det hun sa!!!!! 👆🏻🙌🏻 

Også er det virkelig på tide å ta ansvar for det man publiserer, og ikke minst for hva man velger å utsette barna sine for... 

Fyll og rølp hører så absolutt ikke hjemme på en ferie med barn involvert! Det kan gjøres i så mange andre anledninger uten barn tilstede. Blir trist når jeg ser at voksne mennesker setter sine egne behov for drikke seg dritings foran sine egne barn😞 Sånne skulle rett og slett ikke hatt barn....

Det som jeg synes er skummelt med det første du nevner her er at hun er utdanna journalist. Etikken burde sitte bedre hos henne, men det gjør den altså ikke. 

For så vidt enig i resten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ast skrev (13 minutter siden):

Jeg tok skjermopptak av alt, inkludert videoen fra 13.juli som viser at «dagens» bilde på story om at de er på lekeplassen ikke er sant. Jeg har meldt til barnevernet, med navn. Det er dessverre ikke mulig å legge ved vedlegg, men videoene blir lagret i tilfelle BV vil ha de.

På jodel, skrev noen at de hadde sendt henne melding og fått til svar at barnet blant annet var innelåst. Så da drukner kanskje ikke barnet av å forlate sengen sin, men hun kunne til gjengjeld ha brent inne hvis det ble brann. Det er ingen bedre skjebne det. Skammelig. Etter ulykken med brannskade for 2 år siden, burde de da vite at ulykker fort skjer, spesielt når ingen følger med.

De har ikke låst døra til rommet hvor barnet sover?  Si det ikke er sant 😞😞😞😞

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (3 timer siden):

C3BB35E0-7DD4-47C8-A16D-67687B432464.jpeg.dc6de25d67ed4e20f9d4950c135512f2.jpeg

Null selvinnsikt og selvkritikk der, altså. Klassisk influencerlogikk. Om de hadde familie i nabobåten kunne vel de sittet barnevakt den lille timen hun sier hun var borte istedenfor å låse båten med ungen inni?

Endret av Fotballfluen
  • Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Ja,så det der. Nå er det plutselig stort reisefølge med masse naboer som fulgte med,avtale med politi og den ene med den andre. 

Ja og uavhengig av om man har avtalt med politi (?!) gjør det det ikke mindre uansvarlig å dra i fra barnet som er alene på en båt. Mye kan skje på 15 minutt. 

Nabo som barnevakt ville stilt saken annerledes, men virker som historien endrer seg når folk reagerer…

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunfl0wer
Kvinne35år skrev (Akkurat nå):

Ja og uavhengig av om man har avtalt med politi (?!) gjør det det ikke mindre uansvarlig å dra i fra barnet som er alene på en båt. Mye kan skje på 15 minutt. 

Nabo som barnevakt ville stilt saken annerledes, men virker som historien endrer seg når folk reagerer…

Ja,syntes det med politiet hørtes merkelig ut. Rart de ikke reagerte om det er tilfelle. Og det er vel ikke politiet og vekterene sin jobb å være barnevakt? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (12 minutter siden):

Ja,syntes det med politiet hørtes merkelig ut. Rart de ikke reagerte om det er tilfelle. Og det er vel ikke politiet og vekterene sin jobb å være barnevakt? 🙈

Tviler sterkt på at de har sagt ja til det altså 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Influenser legger ut at barnet på 3 år ligger alene i båten, mens hun har «kontroll» via babycall og en tur hvert kvarter for å sjekke.

Normalt oppegående mennesker reagerer med forferdelse på den løsningen influenseren har valgt. Og gir uttrykk for det.

Influenser vil jo bare bade og le med familie og venner, men ligger nå og gråter pga det forbannede mammapolitiet.

En svært så forutsigbar reaksjon, som man har sett mange, mange ganger.

64DDDB4D-A5FC-4447-9DC6-1BA7DD82CB6D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ast skrev (2 timer siden):

«Avtale med politi»😂😂 Synes jeg hører samtalen:

- Hei kjære politimann! Du, det har seg slik at mannen min og jeg skal på konsert og han vil drikke seg dritings. Kunne vi laget en avtale på at dere passer på barnet vårt mens vi er uansvarlige foreldre? Men vi har venner og familie i nabobåten i tillegg altså!! Men jeg tenker at det høres bedre ut at jeg har laget avtale med dere som politi. 

Det er så SINNSYKT bullshit at hun hadde avtale med politiet og vakter og naboer og familie i nabobåten. 

RO, RO, RO DIN BÅT!

edit: fjernet sitering etter forespørsel fra hun som postet screenshot. 

Endret av Møffins
  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi ikke om at hun faktisk har forlatt sitt eget barn og sier hun har «kontroll». Jeg er ikke ofte her inne og kommenterer, men dette var noe jeg så i natt og kjente avsky mot. Nå tar hun offerrollen og mener folk ødelegger ferien hennes fordi de er bekymret. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Naboer og familie i båten ved siden av, men likevel ha vektere og politi som passer på? Ville det ikke være mer naturlig å forlate babycallen i nabobåten, som tross alt kan være i båten på 5 sekunder om det skulle skje noe enn å ta den med på konsert?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Hvorfor ikke bare få et familiemedlem fra nabobåten til å sitte barnevakt? Så hadde hun sluppet både baby call, vektere og politi, + turene hvert kvarter?
Hun har snart ikke lyst til å dele mer, men HATET skal ikke vinne🙄Det er jo en glimrende ide. Slutt å del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet er innelåst hjelper ingenting. Minskar sjansen for å falle i vatnet, gjerne, men uansett. 

Når barnet mitt var mindre, fann faren hennes ut (vi bor ikke sammen, gjorde ikke det da heller), at han måtte på butikken mens hun sov. Butikken var 50 meter unda, tok ikkje lange tida. Han låste ho inne på rommet, og sprang på butikken. Barnet våkna mens han var vekke, og var heilt traumatisert, heldigvis kom ein nabo og ringte til politet, og det vart meldt til barnevernet. Dette er fire år sida, barnet var 3 og snakkar framleis om det, fordi det var so traumatiserande å vakne til mørkt rom og låst dør. DETTE ER IKKE OK!!!!! 

• Liker 15
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt kritisk kommentar fra meg som ikke var stygg.. å vips så er man blokkert😞 tåler ikke disse influencere noen ting?  Helt ufattelig at hun ikke skjønner at folk reagerer..  vi kan si mye rart om piliotfrue og mannen men er sjelden jeg ser barna deres uten flytevest.. Det er så lite som skal til før de faller ut.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (11 minutter siden):

Naboer og familie i båten ved siden av, men likevel ha vektere og politi som passer på? Ville det ikke være mer naturlig å forlate babycallen i nabobåten, som tross alt kan være i båten på 5 sekunder om det skulle skje noe enn å ta den med på konsert?

Ta den med babycall på konsert hvor det er så mye bråk at ingen hører om barnet våkner

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (3 minutter siden):

At barnet er innelåst hjelper ingenting. Minskar sjansen for å falle i vatnet, gjerne, men uansett. 

Når barnet mitt var mindre, fann faren hennes ut (vi bor ikke sammen, gjorde ikke det da heller), at han måtte på butikken mens hun sov. Butikken var 50 meter unda, tok ikkje lange tida. Han låste ho inne på rommet, og sprang på butikken. Barnet våkna mens han var vekke, og var heilt traumatisert, heldigvis kom ein nabo og ringte til politet, og det vart meldt til barnevernet. Dette er fire år sida, barnet var 3 og snakkar framleis om det, fordi det var so traumatiserande å vakne til mørkt rom og låst dør. DETTE ER IKKE OK!!!!! 

Hele denne historien er fryktelig.. Låse barnet inne😟 gå på fest😟 Pappan full som en god gammeldags sjømann😞  

Kjære Benedicte (du leser nok her) synd du ikke forstår at dere gjorde en stor feil. At du låser barnet ditt inne i båten mens du og far tar dere en fest. Ingen foreldre gjør slik. Feste kan dere gjøre når barnet er hos andre eller er konfirmert og kan være alene på båten 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil bare forsvare og redde seg inn, mye som skurrer her. Og kalle «oss» hatere, nett troll eller mammapoliti er bare en måte å rettferdiggjøre handlingen sin på. 

Alle oppegående foreldre ville reagert om det var influenser foreldre eller om det så var nabo foreldre som hadde latt et lite barn være alene i en båt mens foreldrene festet.. var det venner/familie på nabo båten så hvorfor låse? Hvorfor ikke la de sitte barnevakt i båten? 

Legge ut en bilde story med «ser dette ut som et barn som ikke blir tatt vare på? Som har dårlige foreldre» er bare utrolig naivt. 

Nå er ferien ødelagt fordi folk er slemme mot henne på nettet, hu må rett og slett skjerpe seg.. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...