Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Det er veldig viktig å poengtere flere ganger at man skal på besøk med 2 meters avstand, og allikevel sitte tett sammen i sofaen.. oppgitt over alle disse «influenserene» som prøver å lure sine seere og kanskje seg selv? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at alle de besøkende har isolert seg, ungen skulle jo egentlig i barnehagen dagen før og hu hadde selv overnattingsgjest dagen før. Anbefalingene er tydlige, men det er tydeligvis ikke enkelt å følge de. Pliktoppfyllende som jeg er er jeg hjemme med mitt barn alene i påskeferien, selv om mulighetene var flere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (14 minutter siden):

Tviler på at alle de besøkende har isolert seg, ungen skulle jo egentlig i barnehagen dagen før og hu hadde selv overnattingsgjest dagen før. Anbefalingene er tydlige, men det er tydeligvis ikke enkelt å følge de. Pliktoppfyllende som jeg er er jeg hjemme med mitt barn alene i påskeferien, selv om mulighetene var flere. 

Når det gjelder å følge anbefalingene så tror jeg det er viljen og ikke evnen det skorter på, hos de fleste som ikke følger det som blir anbefalt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt tegne til å følge med på denne kanalen og jeg avfulgte det er mange av de gamle medlemmene slutta. Men jeg synes hun er helt grei. Ser på av og til når kanalen kommer opp som tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 3/5/2021 at 5:17 PM, Rot said:

Eg likar henne 😊 Synes ho er ei tøff og artig dame. 

Det gjør jeg også. Hu er digg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Urwa skrev (På 19.5.2021 den 1.14):

Etter at hun åpenlyst støtter Palenstina digger jeg dama👏🏽

Samme her. Dama har baller andre influencere ikke har når det er snakk om de virkelig viktige tingene.🙌🏼🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hun var på Gaustad fjellet eller hva det heter i helgen.. og hadde bare negativt å si om oppholdet… ikke fikk de bruke Skibåndet og skiheis pga uværet «Gyda». Restauranten var full så de ikke fikk spise mat. Rommet hadde det vært hund på så de ble syk…

Hvis man får alt dekket og betalt  av oppholdet , kan man uttale seg så negativt om stedet da? Vær og vind er jo utenfor hotellets kontroll.. samme med korona begrensninger i restaurant.. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henne sluttet jeg å følge etter hun klaget på ALT når de var på Haukeland sykehus. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (3 timer siden):

Henne sluttet jeg å følge etter hun klaget på ALT når de var på Haukeland sykehus. 

Hun var redd for sin datters liv- vet du, da er det lov til å klage!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moncabang skrev (38 minutter siden):

Hun var redd for sin datters liv- vet du, da er det lov til å klage!

På at hun ikke hadde frisør sjampo eller at Foodora var treig? Tror jeg hadde hatt helt andre bekymringer enn at sjampoen min kom fra Rema!

Endret av Minipilla
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå i kveld var hun veeeldig overrasket over tilbakemeldingene på storyen. Med bilde hvor det ser ut som hun er veltrent og supermodell slank 😅  så da ble det lang avhandling og forsvarstale på at hun har endret livsstil og at følgerne er hjernevasket av Some med for  mye redigering 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt sansen for henne. Hun skrev på profilen sin at hun var «løvemamma» da datteren ble brannskadet. Altså typ sånn her: 

*Benedicte 

*Influencer 

*Løvemamma 

 
Følte hun melket det helt ekstremt? Eller? Følger hun ikke så mye pga det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebrina skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke helt sansen for henne. Hun skrev på profilen sin at hun var «løvemamma» da datteren ble brannskadet. Altså typ sånn her: 

*Benedicte 

*Influencer 

*Løvemamma 

 
Følte hun melket det helt ekstremt? Eller? Følger hun ikke så mye pga det. 

Ja, hun melket det helt ekstremt og synes utroolig synd på seg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zebrina skrev (På 24.1.2022 den 21.43):

Jeg har ikke helt sansen for henne. Hun skrev på profilen sin at hun var «løvemamma» da datteren ble brannskadet. Altså typ sånn her: 

*Benedicte 

*Influencer 

*Løvemamma 

 
Følte hun melket det helt ekstremt? Eller? Følger hun ikke så mye pga det. 

Hun har alltid vært sånn, helt fra ungdomstiden. Melket alt hvis den minste ting har skjedd som hun kan få liiitt oppmerksomhet av. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (På 20.1.2022 den 11.03):

Hun var på Gaustad fjellet eller hva det heter i helgen.. og hadde bare negativt å si om oppholdet… ikke fikk de bruke Skibåndet og skiheis pga uværet «Gyda». Restauranten var full så de ikke fikk spise mat. Rommet hadde det vært hund på så de ble syk…

Hvis man får alt dekket og betalt  av oppholdet , kan man uttale seg så negativt om stedet da? Vær og vind er jo utenfor hotellets kontroll.. samme med korona begrensninger i restaurant.. 

 

Det var nok ikke sponset, derfor hun hengte ut stedet. Slik at hun KAN få en sponset ny tur:)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med hudpleien hun reklamerer så mye for? Virker som serien har fungert utrolig bra for henne, men tar alt influensere sier med en klype salt ass 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejlisi skrev (13 timer siden):

Noen som har erfaringer med hudpleien hun reklamerer så mye for? Virker som serien har fungert utrolig bra for henne, men tar alt influensere sier med en klype salt ass 😅

Jeg har brukt den samme hudpleieserien i 6 måneder nå og digger den🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...