Amatariel Skrevet 11. august 2023 #161 Del Skrevet 11. august 2023 Julie97 skrev (3 timer siden): Vet jeg bare er på pp 3, men synes det er tøft når jeg får opp håpet hver gang også går det ikke likevel.. Ja det er kjempetungt Beste rådet jeg kan gi er enten å vente med testing til nærmere IKM (helst på IKM), men hvis du kjenner at dèt ikke går og du må teste tidligere så bytt merke. Jeg kjøpte mye gode tester på Ebay. Clearblue og First response er desidert de beste. Aldri fått skygge eller falsk på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 13. august 2023 Forfatter #162 Del Skrevet 13. august 2023 Takk for tips dere ❤️ Jeg begynte å spotte i dag og tror kanskje jeg velger å gå for å begynne å tempe igjen slik at jeg føler jeg har litt mer kontroll over EL osv. Også har jeg bare 2 tester igjen liggende, så jeg skal prøve å holde meg unnav å kjøpe fler, for da vet jeg at jeg er nødt til å vente til rundt IKM uansett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 25. august 2023 Forfatter #163 Del Skrevet 25. august 2023 PP 4 - CD 12 Da er EL rett rundt hjørnet igjen! Premom rater ettermiddagens test til 0.91, men jeg synes den ser ganske positiv ut. Likevel får jeg vel se det litt mer nøyaktig nå som jeg temper. Merker det er litt vanskelig å tempe til akkurat samme tid nå som jeg har en liten å ta meg av i tillegg. Håper ikke det ødelegger for mye 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. august 2023 #164 Del Skrevet 25. august 2023 Så kjekt om el er litt tidlig! Enig i at testen ser veldig positiv ut 😊 Blir spennende å se når tempen stiger. Og enig, det å tempe og ha en liten en samtidig kan være utfordrende 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 25. august 2023 #165 Del Skrevet 25. august 2023 Synes testen ser positiv ut ja! Når det ikke er vekkerklokken som bestemmer vil jeg tro det kan være vanskelig å tempe til samme tid ja🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2023 Forfatter #166 Del Skrevet 2. september 2023 I følge FF er jeg 5 dpo idag, men jeg tror egentlig at jeg er 6 dpo. Har kjent noen murringer i dag, men skal ikke overenke for mye! Det klør allerede etter å teste, men jeg skal prøve å vente til 10 dpo denne gangen iallefall 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 4. september 2023 Forfatter #167 Del Skrevet 4. september 2023 (endret) PP 4 - 7-8 DPO I går fikk jeg en dip i charten min, og i dag skøyt tempen rett opp igjen. Så dum som jeg er så måtte jeg bare teste 🙈 Føler jeg skimter en svak strek her, men disse er jo kjent for skygger så det tar jeg med en klype salt. Ser ikke noe særlig på make sure testen. Blir spennende å se om jeg ser mer i morgen! Endret 4. september 2023 av Julie97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 4. september 2023 #168 Del Skrevet 4. september 2023 Skjønner det fristet med test 😊 Ikke alltid like lett å vente med det 😬😬 Håper streken vil dukke opp nå de neste dagene 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 5. september 2023 #169 Del Skrevet 5. september 2023 Har du testa noe mer?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 5. september 2023 Forfatter #170 Del Skrevet 5. september 2023 Lily92 skrev (12 minutter siden): Har du testa noe mer?😊 Ja, desverre fortsatt negative tester idag 🫤 men krysser fingrene for i morgen 🤞da er det 3 dager etter dip i charten, og det var da jeg fikk positiv test med nr 1 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 5. september 2023 #171 Del Skrevet 5. september 2023 Okei, satser på strek i morgen😀👏🏻 det er vel fortsatt ganske tidlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 6. september 2023 Forfatter #172 Del Skrevet 6. september 2023 Fortsatt ikke positiv test idag.. veldig kjedelig da jeg virkelig hadde håpet på det idag. Har mistet håpet litt nå.. Men når jeg la testen min sammen med de andre jeg har tatt så ser jeg plutselig at det har dukket opp en strek på den fra i går ettermiddag. Vet det ikke egentlig betyr noe men, litt interessant likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 6. september 2023 #173 Del Skrevet 6. september 2023 Oi, den var jo veldig tydelig den fra i går ettermiddag da🤔 rare greier… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 7. september 2023 Forfatter #174 Del Skrevet 7. september 2023 Tok 2 tester i morgest da jeg så en svak strek på den første 🥺 så ikke strek på den andre med en gang, men ser en antydning når den begynte å tørke. Er det håp tro? første testen rett etter første test øverst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. september 2023 #175 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Ååh, jeg ser og strek 🤞🤞 Håper det er noe på gang! 🤞 Endret 7. september 2023 av Lillrex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 7. september 2023 #176 Del Skrevet 7. september 2023 Det er absolutt strek på begge😊 så spennende! Håper det er noe på gang ja👏🏻😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 7. september 2023 #177 Del Skrevet 7. september 2023 Her ser jeg noe ja!! Blir spennende å se om de øker i dagene fremover🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 7. september 2023 Forfatter #178 Del Skrevet 7. september 2023 Åå så godt å høre at det ikke er bare jeg som ser 😭 tok en digital nå som sier ikke gravid, men ser en tydelig strek på strimmelen nå 🥺🥺❤️ tenker jeg prøver på nytt med digital i morgen eller i overimorgen🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. september 2023 #179 Del Skrevet 7. september 2023 Håper den digitale slår ut og at det er en liten spire! 🤞🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 8. september 2023 Forfatter #180 Del Skrevet 8. september 2023 Nå begynner jeg å bli lei av disse positive men så negative testene hver eneste syklus.. I dag ser jeg nesten ikke noe strek igjen på make sure sin test. Tok en tidligtest fra clearblue og ser godt en strek der, så jeg har jo hcg i kroppen. Skjønner bare ikke hvorfor det aldri går veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå