Amatariel Skrevet 20. juni 2023 #141 Del Skrevet 20. juni 2023 Så trist at det ikke skulle bli noe denne gangen Ønsker deg likevel en kjempefin sommer - håper du nyter den! Så masse lykke til igjen med prøveoppstarten etter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #142 Del Skrevet 21. juni 2023 Amatariel skrev (På 20.6.2023 den 14.20): Så trist at det ikke skulle bli noe denne gangen Ønsker deg likevel en kjempefin sommer - håper du nyter den! Så masse lykke til igjen med prøveoppstarten etter den. Takk det samme til deg! 😊 krysser fingrene på at deg går hele veien etter sommeren 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #143 Del Skrevet 5. juli 2023 PP 2 - 1 DPO Såå ble det en liten prøveperiode denne gangen likevel 🙈 vi har vært på en liten ferie uten prevensjon med, så da ble det litt spontant ubeskyttet sex. Og siden vi allerede hadde lagt inn litt aksjer en gang, så tenkte vi hvorfor ikke bare legge inn litt aksjer til. Denne gangen har jeg tester for eggløsning også, så da har jeg heldigvis en dag å forholde meg til. Det ble ikke sån alt for mye prøving, men tenker at sjansen er jo der så får vi bare se om det går denne gangen eller ikke 🤷♀️ kjenner jeg meg selv rett så vil jeg no begynne å teste neste torsdag. Da er jeg 9 dpo slik som jeg var da jeg fikk positiv test ved mitt første svangerskap. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #144 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) 9 dpo Kan skimte en svak strek på dagens test, men tørr virkelig ikke å bli ordentlig glad enda. Den er veldig svak, men så er jeg også bare 9 dpo. Jeg tok også et par tester i går hvor jeg så strek etter fristen og tenkte at da var de ugyldig, men i dag kom den fram før fristen. Disse er fra igår etter de tørket 🤞🤞 Endret 13. juli 2023 av Julie97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. juli 2023 #145 Del Skrevet 13. juli 2023 Dette ser lovende ut..! Typisk gravid 9 dpo-test rett og slett 😁 Satser på at den blir sterkere i dagene som kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. juli 2023 #146 Del Skrevet 13. juli 2023 Spennende å følge deg 😊 vi har akkurat begynt prøving på nr 2😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #147 Del Skrevet 14. juli 2023 10 DPO Blæ, nok en kjemisk ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #148 Del Skrevet 14. juli 2023 @Lily92 Så koselig at du stikker innom! Har sett litt i din dagbok også og ser at være gutter er ikke langt unna hverandre i alder 😊 masse lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. juli 2023 #149 Del Skrevet 14. juli 2023 Så dumt at streken var borte i dag☹️ men det var sånn på meg også når jeg var gravid. Fikk strek på testen, så var den borte også kom den tilbake 😊 så ikke gi opp enda😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #150 Del Skrevet 18. juli 2023 CD 1 Og der kom TR. Har ikke testet noe mer siden 10 dpo, men forventet at det ikke gikk veien denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 29. juli 2023 Forfatter #151 Del Skrevet 29. juli 2023 PP 3 - CD 12 Da fikk jeg positiv EL test! Premom rater den low og 0,73, men jeg ser tydelig at den er positiv 😊 Vil tippe EL skjer i morgen og vi har allerede lagt inn noen aksjer de siste dagene, pluss at vi skal få lagt til litt flere både i morgen og overimorgen. Jeg har en god følelse denne gangen, selv om det også er skummelt å få opp forhåpningene. Tenker der kan være lurt å vente litt lengere denne gangen med å teste siden jeg nå har hatt to kjemiske på rad. Meen vi får se hvor godt jeg klarer å holde meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 8. august 2023 Forfatter #152 Del Skrevet 8. august 2023 PP3 - 9 DPO Da var jeg 9 dpo, testet i morgest og kunne ikke se noen ekstra strek der gitt. Blir nesten så jeg mister håpet helt, selv om jeg vet deg er tidlig enda. I går hadde jeg flere graviditetsyptomer som kvalme og stikking/murring nederst i magen så tror jeg ble litt ekstra skuffet i morgest pga det. Da vet jeg jo liksom at de symptomene ikke var reelle gravidsymptomer likevel og det får en jo til å virke litt gal. Tester igjen i morgen, men har desverre ikke flere tidligtester så har lite tro på at det slår ut noe uansett. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 9. august 2023 Forfatter #153 Del Skrevet 9. august 2023 10 dpo Fortsatt blenda tester og jeg begynner å miste håpet.. eneste som holder håpet litt oppe er at jeg testet negativt 10 dpo med sønnen min, men positivt 11 dpo. Vi får se i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 9. august 2023 #154 Del Skrevet 9. august 2023 Så dumt ☹️ men satser på du har en mulighet til å få frem en strek i morgen siden du har testa positivt sent før😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 10. august 2023 Forfatter #155 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg ser en veldig svak strek i dag 🥺 Men den er tydelig der i virkeligheten, og kom frem etter 3 minutter! Slik er den nå som den har tørket. Håper dette er noe 🤞🤞🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 10. august 2023 #156 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg ser en strek på øverste testen 😊 krysser fingrene 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. august 2023 #157 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg ser også streken! En typisk tidlig positiv-test 🥰 Håper den blir sterkere i dagene som kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 10. august 2023 Forfatter #158 Del Skrevet 10. august 2023 Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som ser noe! Men nå begynner jeg å tvile litt igjen 🙄 Holdte meg 4 timer og drakk minimalt med litt melk bare og tok en ny test hvor jeg ikke ser noe.. Vet at urinkonsentrasjon har mye og si ogsånt, men hadde håpet å se noe iallefall 😕 Jeg får vel bare vente å se til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 11. august 2023 Forfatter #159 Del Skrevet 11. august 2023 PP 3 -12 DPO Og der var testen blenda igjen... Skjønner ikke hvorfor det skal være sån hver måned. Er det meg det er nå feil med eller er det testene? Kan vel ikke være normalt med kjemiske graviditeter hver måned vel? Vet jeg bare er på pp 3, men synes det er tøft når jeg får opp håpet hver gang også går det ikke likevel.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. august 2023 #160 Del Skrevet 11. august 2023 Julie97 skrev (1 time siden): PP 3 -12 DPO Og der var testen blenda igjen... Skjønner ikke hvorfor det skal være sån hver måned. Er det meg det er nå feil med eller er det testene? Kan vel ikke være normalt med kjemiske graviditeter hver måned vel? Vet jeg bare er på pp 3, men synes det er tøft når jeg får opp håpet hver gang også går det ikke likevel.. Så leit ❤️ Hvis det er noen trøst så har jeg hørt at mange får skygge med babyplan, har visst skjedd noe med testene siden 2021 dessverre.. Men kan anbefale make sure sine, de virker å være mer stabile! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå