Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Siden du lurte på hvordan jeg fikk opp hvem som hadde skrevet i dagboka mi, fant jeg fram til oversikten over din dagbok:

Hvem postet i: For tiden under oppussing!

Poster Innlegg

Fru Fomle 677

Hannen 340

vixen 239

Marillia 231

Gitte 163

Lille Ballerina 104

synseren 69

@lfa 68

LinKri 35

¤Escada¤ 26

fluesopp 1

LoisLane 1

reddelinnea 1

*Lene* 1

Ser ut som jeg er en trofast gjest her inne ;).

:klem:

Samme gjelder nok meg! Ha en fin påsketur! :klem:

:klem:

Ønsker dere en fin påske. Håper godværet kommer til dere i påsken!! :briller:

Håper vi alle får en strålende påske med sol fra skyfri himmel! :)

Håper dere får en fin påsketur og at lillemann er frisk og rask.  :klem:

Takk! :klem:

------------------------

Endelig ferdig med alle ukens aktiviteter, så nå er det bare timer igjen før det er påskeferie!! :hoppe:

Var hos verdens beste treningsveileder i går (fysioterapaut)! :hoppe: Han forklarte utrolig godt, pluss han klemte på muskelen når jeg gjorde øvelser så jeg skulle skjønne hvor fokus skal ligge. Fikk utrolig mye god input og ting å jobbe videre med. Synd ikke alle er like gode, jeg fikk blant annet påpakning for måten jeg gjør knebøy på (tyngde på hæl), noe alle andre jeg har vært hos har sagt jeg gjør helt rett. Og nå har jeg vært hos en del av sorten også...

Etterpå var det kiropraktor, og jeg kjenner nå at musklene opp langs ryggraden begynner å bli mindre anspent. Så treningen jeg gjør gir resultater. :) Får lov å begynne så smått med jogging igjen, men må ta det veeeeldig rolig i oppstarten... Har bestemt meg for å satse på o-løp igjen fra en gang i mai, men i en kortere løype enn jeg har løpt de siste årene. Gleder meg! :hoppe:

En riktig god påske til alle lesere!!!! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok 100-sidersfest etter påske! :sjarmor:

Ha en fin ferie! :klem:

Skrevet
Det blir nok 100-sidersfest etter påske! :sjarmor:

Ha en fin ferie! :klem:

Ting kan tyde på det ja. ;)

------------------------

Har ikke pakket en eneste ting. Ikke har jeg trent heller, bare trøkt masse dritt i trynet. :sjenert:

Ser ikke ut til at vi kommer oss avgårde så veldig tidlig i morgen akkurat. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke vi heller :ler:

Satser på å komme frem innen solnedgang ;)

Skrevet
Ikke vi heller :ler:

Satser på å komme frem innen solnedgang ;)

Godt det er lenge lyst nå.. :sjenert::ler:

Ha en riktig fin påskeferie :klem:.

Takk det samme! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Håper vi kommer oss av gårde før kl 1400, om jeg sier til resten av gjengen at vi skal dra kl 1200, så er jeg sikker på at den blir 1400 innen vi kjører :ler:

:sjenert:

Skrevet

Høres ut som min familie da vi skulle på ferie før om åra... kom aldri avgårde... alltid noe som skulle fikses først.. :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Så kjekt at du fikk en bra veileder og at du så smått kan begynne å jogge igjen! Det går jammen fremover med deg for tiden, det unner jeg deg!

Vil ønske deg og familien din en riktig GOD PÅSKE!

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi er hjemmom en snartur, og da måtte jeg selvsagt innom KG og ønske deg og resten av gjengen fortsatt god påske :klem:

Skrevet

Hallo der! Nå er vi ferdige med påske og klare for fest! Er du tilbake enda?

Gjest Madeline
Skrevet

Hvordan har påskeferien din vært? Går det bra med ryggen?

Skrevet

Hallais! :)

Har hatt en fin påske. Været kunne definitivt vært mye bedre, men det er ikke så mye å få gjort med... Har gått litt på ski og kost oss og spist (alt for!) mye! Ett år eldre er jeg også blitt siden sist, tida flyr avgårde gitt. :sjenert:

Litt stressa nå, kanskje jeg rekker å skrive mer i kveld. Har tre laaaange jobbdager foran meg og kun i dag til forberedelser.. Tror jeg har det meste klart, men er livredd for å glemme noe siden jeg aldri har vært med på opplegget før.

Så 100-siders festen tror jeg må vente til helgen. ;)

Skrevet

Oioioioi!!!

Grattis med overstått :klem: :klem: :klem:

Ski ja, hehe.. har ikke gått på ski siden påsken ifjor jeg.. Familiehytta i Hemsedal er solgt, så fikk ikke dratt opp i år.. :forvirret:

Vi har vel spist litt for mye alle sammen, jeg startet dagen med en spinningtime, så går inn for å svette vekk noe av marsipanen ;)

Skrevet

Takk for hilsner, Gitte og Hannen! :klem:

Er sinnsykt sliten i hodet!!!! :sprettoy: I går dro jeg hjemmefra 06.30 og var ikke hjemme før 19.30. På an igjen i dag tidlig, men var hjemme allerede 17.00 og nå er vi ferdige så jeg får en vanlig jobbdag i morgen igjen. Ryggen har taklet reising og sitting i timesvis veldig bra, det var en lettelse! :hoppe:

I morgen skal jeg handle inn nødvendige remedier, så starter jeg på diett på lørdag. Forhåpentligvis klarer jeg å bli kvitt 5 kg til 1. juli.... Har surret på kostholdsfronten i månedsvis, men nå skal det bli andre boller! Håper jeg.. :sjenert:

Drittlei av PC etter to intense dager som sekretær, så nå logger jeg av. :ler:

Skrevet

Flott at ryggen holder mål! :hoppe:

Godt å se at det ikke bare er meg som har vært sløv med det kostholdet... :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Det høres ut som du har hatt et par slitsomme dager, men det er godt at ryggen klarer seg bra :klem:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...