vixen Skrevet 4. april 2006 #1941 Skrevet 4. april 2006 Har ikke sett serien, men holder på å laste den ned nå. ← flink jente
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1942 Skrevet 4. april 2006 Bare en dum tilbakeblikksepisode på FF i dag jo.
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2006 #1944 Skrevet 4. april 2006 Det er visst bare jeg som ikke ser på FF og PB . *lusker ut igjen*
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1945 Skrevet 4. april 2006 Det er visst bare jeg som ikke ser på FF og PB . *lusker ut igjen* ← Jeg ser FF, men ikke PB. Må vente med å skru av dataen til episode 6 er konvertert, "bare" 75% igjen...
Gjest synseren Skrevet 4. april 2006 #1946 Skrevet 4. april 2006 Så trist med sønnen din. Håper det bare var et engangs tilfelle! Jeg ser verken FF eller PB . Men jeg har hørt så mye om FF at jeg lurer på om jeg skal begynne å se likevel . Høres ut som du kan mye om data selv om du ikke jobber med det . Jeg trenger heldigvis ikke sette meg inn i datatekniske ting siden jeg har en samboer som kan mye innen data .
Fru Fomle Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1947 Skrevet 5. april 2006 Jeg kan nok ikke så veldig mye data, men synes det er gøy og knote litt på egenhånd. Spesielt når jeg får det til.
Fru Fomle Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1950 Skrevet 5. april 2006 (endret) God morgen jenter! Har vært med eldstemann til helsesøster i dag. Han fikk vaksine, heldigvis gikk det veldig greit. Hun kommenterte at han var tynn, har gått fra å ligge akkurat på "normalen" til å ligge på nederste percentil... Fikk litt følelsen av at vi burde "fete" han opp litt, men det er ikke så lett når ungen spiser godt allerede og er aktiv. De neste dagene fram mot helg blir travle, vet ikke om jeg klarer å få fulle dager på jobb.. Liker ikke å bruke fraværstimer når jeg ikke jobber fullt, men nå skjer det så mye at jeg føler jeg ikke har noe valg. I kveld skal vi først på skolen på fest for alle 2.klassene, deretter skal jeg ut med min egentlige jobb og "feire" noen som skal slutte. I morgen skal jeg til behandling og trening (heldigvis, ryggen er ikke allverdens i dag..). På kvelden er det styremøte på SFO. Og fredag er det påskefrokost i barnehagen. Der vi må være til over 9.30 fordi de skal prøve og få til avstemming rundt vedtektsendringer. Det møtte opp for få på årsmøte tidligere i måneden til at møtet var beslutningsdyktige, det er det samme som skjer hvert eneste år. Nå foreslår de å øke antall dugnadstimer fra 10 til 15, men at de som møter på årsmøte får godskrevet 5 timer. det er et forslag jeg støtter fullt ut! Endret 5. april 2006 av Fru Fomle
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2006 #1951 Skrevet 6. april 2006 Ser du har noen stressende dager foran deg, så da er det godt det snart er påske.
Fru Fomle Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1952 Skrevet 6. april 2006 Ser du har noen stressende dager foran deg, så da er det godt det snart er påske. ← Det var en veldig hyggelig kveld i går, både festen på skolen og ute med kollegaer etterpå. Ble ganske seint, og jeg får selvfølgelig aldri sove når jeg har vært ute sånn. Så i dag er jeg litt trøtt. Må si jeg gleder meg til jeg skal "hjem igjen" fra 1. juni, selv om jeg trives godt her også..
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2006 #1953 Skrevet 6. april 2006 Det blir tidlig kveld på deg i dag da. Jeg skal på klubb, så i natt er det min tur til ikke å få sove - og å være trøtt i morgen Nå er det snart påske! :storfot: Har dere planer for påsken?
Fru Fomle Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1954 Skrevet 6. april 2006 Det blir tidlig kveld på deg i dag da. Jeg skal på klubb, så i natt er det min tur til ikke å få sove - og å være trøtt i morgen Nå er det snart påske! :storfot: Har dere planer for påsken? ← Godt det er fredag i morgen da. Vi skal "hjem" i påske, reiser på lørdag og blir borte ca. 1 uke. Skal noen dager på hytta til svigerforeldrene mine i fjellet, resten av tiden blir vi hos mine foreldre (som bor omtrent på fjellet). Nå er det ganske lite snø der, men satser på at været blir bra så vi får noen fine dager likevel.
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2006 #1955 Skrevet 6. april 2006 Du er vel i full gang med pakkingen hvis dere skal reise bort på lørdag?
Fru Fomle Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1956 Skrevet 6. april 2006 Du er vel i full gang med pakkingen hvis dere skal reise bort på lørdag? ← Nei, ikke akkurat. Begynner i morgen ettermiddag/kveld tenker jeg. Vi har ingen hast med å komme oss avgårde lørdag, så om ikke alt er klart når vi står opp tar vi bare den tiden vi trenger.
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2006 #1957 Skrevet 6. april 2006 Siden du lurte på hvordan jeg fikk opp hvem som hadde skrevet i dagboka mi, fant jeg fram til oversikten over din dagbok: Hvem postet i: For tiden under oppussing! Poster Innlegg Fru Fomle 677 Hannen 340 vixen 239 Marillia 231 Gitte 163 Lille Ballerina 104 synseren 69 @lfa 68 LinKri 35 ¤Escada¤ 26 fluesopp 1 LoisLane 1 reddelinnea 1 *Lene* 1 Ser ut som jeg er en trofast gjest her inne .
vixen Skrevet 6. april 2006 #1958 Skrevet 6. april 2006 Siden du lurte på hvordan jeg fikk opp hvem som hadde skrevet i dagboka mi, fant jeg fram til oversikten over din dagbok: Hvem postet i: For tiden under oppussing! Poster Innlegg Fru Fomle 677 Hannen 340 vixen 239 Marillia 231 Gitte 163 Lille Ballerina 104 synseren 69 @lfa 68 LinKri 35 ¤Escada¤ 26 fluesopp 1 LoisLane 1 reddelinnea 1 *Lene* 1 Ser ut som jeg er en trofast gjest her inne . ← Samme gjelder nok meg! Ha en fin påsketur!
Gjest synseren Skrevet 6. april 2006 #1959 Skrevet 6. april 2006 Ønsker dere en fin påske. Håper godværet kommer til dere i påsken!!
@lfa Skrevet 6. april 2006 #1960 Skrevet 6. april 2006 Håper dere får en fin påsketur og at lillemann er frisk og rask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå