Fru Fomle Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1901 Skrevet 30. mars 2006 God morgen Jeg drømte at jeg red på tur i natt.. Langt ut i turen merket jeg at salen var bak frem, så gikk av og hesten stakk.. Eneste jeg husker hehe.. tåpelig drøm.. ← Tenk hvis det betyr noe kjempeviktig!
@lfa Skrevet 30. mars 2006 #1902 Skrevet 30. mars 2006 Jeg hadde også en merkelig drøm i natt. Må være noe som går. Håper svømmingen går greit.
Gjest Madeline Skrevet 30. mars 2006 #1903 Skrevet 30. mars 2006 Kanskje du skal ta deg jobb som drømmetyder, Fru Fomle ?
Fru Fomle Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1905 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg hadde også en merkelig drøm i natt. Må være noe som går. Håper svømmingen går greit. ← Drømmeløs søvn i natt. Heldigvis. Svømmingen gikk veldig greit. Litt mye folk, men kom meg da gjennom en god økt. Og kjente ingenting i ryggen. Før i dag, men det er en annen historie... Kanskje du skal ta deg jobb som drømmetyder, Fru Fomle ? ← Så fiiiiin du var blitt i ny vår-drakt. :rosasmil: God morgen ← God morgen! ----------- Ikke en helt god start på helgen for min del i dag. Først var det veiing, jeg har gått ned utrolige 600 gram på 3 uker. Begynner å bli ganske oppgitt. Så var jeg på fellestime på skolen der 1., 2. og 4.klassene skulle opptre. Det tok en eeeeevighet, og ryggen taklet svært dårlig nesten 2 timer med benkesitting. Litt bekymret akkurat nå for hvordan det skal gå neste uke når jeg skal begynne å jobbe 80%, føler jeg har hatt tilbakefall denne uka.. Nå er det lunsj, vi skal ha pizza i dag.. Endret 31. mars 2006 av Fru Fomle
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2006 #1906 Skrevet 31. mars 2006 Hei Jeg husker heller ingenting av drømmene i natt.. Tror jeg.. Nå driver jeg å raider klesskapet etter klær å ha på i kveld, blir nok ganske så svart påkledning i kveld... Hmm.. Men det passer kanskje til en death-punk konsert.. :klø:
Fru Fomle Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1907 Skrevet 31. mars 2006 Hei Jeg husker heller ingenting av drømmene i natt.. Tror jeg.. Nå driver jeg å raider klesskapet etter klær å ha på i kveld, blir nok ganske så svart påkledning i kveld... Hmm.. Men det passer kanskje til en death-punk konsert.. :klø: ← Svart høres ut som et bra valg spør du meg. -------- Nå kjeeeeder jeg meg her. Var jo forresten til hudpleie i går. Det kostet egentlig mer enn det smakte, har dårlig samvittghet for å ha svidd av så mye penger.... Fikk full pakke, med dyprens/maske, massasje, voksing og sminke. Hun vokset til og med barten som jeg ikke ante jeg hadde. Etter jobb skal jeg først trene og så hente presangen til Fomlemannen. Ble utrolig mye styr for å få den greia sendt fra Oslo, heldigvis så ordnet det seg tilslutt og de skal ha fått den i dag (håper jeg ). Neste gang jeg skal handle på XXL bruker jeg heller nettsidene deres, da kommer ting når de skal... Og så har jeg bestilt marsipankake som skal hentes i morgen. Forøvrig av verdens sureste konditor, men det kan de vel tillate seg når de er så populære.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2006 #1908 Skrevet 31. mars 2006 Var jo forresten til hudpleie i går. Det kostet egentlig mer enn det smakte, har dårlig samvittghet for å ha svidd av så mye penger.... Fikk full pakke, med dyprens/maske, massasje, voksing og sminke. Hun vokset til og med barten som jeg ikke ante jeg hadde. ← Beklager, kunne ikke dy meg! Ha en flott helg
Gjest synseren Skrevet 31. mars 2006 #1911 Skrevet 31. mars 2006 Viktig å gjøre øvelsene riktig når du har nesten prolaps! Hudpleieren min ville også ta barten (som jeg ikke har) da protesterte jeg! Håper dere får en fin helg og at ryggen ikke streiker mer!
Gjest Madeline Skrevet 31. mars 2006 #1912 Skrevet 31. mars 2006 Beklager, kunne ikke dy meg! ← Ha en riktig god helg, Fru Fomle, og kos deg med marsipankake i morgen .
Fru Fomle Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1913 Skrevet 1. april 2006 God helg! ← Takk det samme. Viktig å gjøre øvelsene riktig når du har nesten prolaps! Hudpleieren min ville også ta barten (som jeg ikke har) da protesterte jeg! Håper dere får en fin helg og at ryggen ikke streiker mer! ← Ja, jeg vet det er viktig å gjøre øvelsene riktig. I dag skal jeg prøve å få lagt inn en tur i sanddynene, håper det kan gjøre susen. Ha en riktig god helg, Fru Fomle, og kos deg med marsipankake i morgen . ← Takk. Skal avgårde og hente kaka når vi har spist frokost. ----------- I går kveld klarte vi omsider å sikre nettverket vårt. Har ikke prøvd så mye i det siste, men i går fant jeg et program på hjemmesiden til Linksys som gjorde det for oss. Ennå litt usikker på om det er bra nok, men nå er det iallefall hengelås på og vi har kryptering og noe greier. I dag blir en hektisk dag. Selv om det er bursdag, så har vi endel planer. Har pakket en svær tilhenger med oppussings-skrot som skal leveres. I tillegg skal alle hankjønn i familien til frisør . Vi får også besøk av en kompis og datteren, så da må det ryddes og shines litt.
Fru Fomle Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1914 Skrevet 2. april 2006 Argh, jeg hater datatrøbbel. Lastet ned Azureus i går kveld og ble sittende og tukle med settinger og åpning av porter for å få bedre nedlastingshastighet. I løpet av natten gikk router og nettkobling i svart og det samme gjorde jeg da jeg våknet. Skulle så gjerne hatt mer peiling.... Fikk bok fra Amazon i dag, Living the low carb life. Så i dag blir det lesing. Pluss litt trening i ettermiddag.
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #1915 Skrevet 3. april 2006 Du er ikke alene om å ønske seg bedre peiling, jeg har en relativt datakyndig mann, men mye av dette er nytt for han også. Det blir mye prøv-og-feil-trykking. Har du hatt en fin helg da?
Fru Fomle Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1918 Skrevet 3. april 2006 Du er ikke alene om å ønske seg bedre peiling, jeg har en relativt datakyndig mann, men mye av dette er nytt for han også. Det blir mye prøv-og-feil-trykking. Har du hatt en fin helg da? ← Ang. dataen så er jeg redd for å ødelegge noe hvis jeg styrer for mye. Som fredags kveld feks. Heldigvis så er det knapper for å sette ting tilbake til fabrikkinnstillingene. Helga har vært veldig fin. Fomlemannen var svært fornøyd med kikkertsikte, og vi hadde en koselig lørdag ettermiddag og kveld med marsipankake og god middag. Helstekt indrefilet og fløtegratinerte poteter. I går satt jeg inne og leste hele dagen, med unntak av en tur på treningssenteret. Gatekjøkkenmat ble det også på kvelden, selv om jeg holdt meg til en stor baguett. Og underet over alle under er at jeg har gått ned i vekt denne helga. Riktignok bare 200 g, men etter alt jeg har puttet i meg så er det nesten merkelig. Kanskje det hjelper å lese kostholds-bøker? I dag er første dag med 80% jobbing. Og jeg har selvfølgelig mindre å gjøre enn på lenge... God morgen, Fru Fomle . ← Goood morning! ← God morgen til dere to også!!!
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2006 #1919 Skrevet 3. april 2006 Kanskje det hjelper å lese kostholds-bøker? ← Hvis det er det som skal til, så setter jeg i gang med det samme *leter fram kostholds-bøkene*.
Fru Fomle Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1920 Skrevet 3. april 2006 Hvis det er det som skal til, så setter jeg i gang med det samme *leter fram kostholds-bøkene*. ← Kan ikke garantere at det funker altså. Tror kanskje jeg har funnet problemet med nedlasting (litt lite å gjøre på jobb i dag ). Ser ut som det er routeren, så jeg kan jo bare teste med å kjøre utenom den. Håper jeg får det til, har virkelig lyst på den serien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå