Gjest Gitte Skrevet 29. mars 2006 #1881 Skrevet 29. mars 2006 Jeg elska det tapetet!!! Kjempestilig! :-D
vixen Skrevet 29. mars 2006 #1882 Skrevet 29. mars 2006 Artig med før og etter bilder.. Har du flere?
Fru Fomle Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1883 Skrevet 29. mars 2006 Jeg elska det tapetet!!! Kjempestilig! :-D ← Artig med før og etter bilder.. Har du flere? ← Tror jeg skal lage til et album her etterhvert. Men vi jobber ikke så veldig raskt.
vixen Skrevet 29. mars 2006 #1884 Skrevet 29. mars 2006 Tror jeg skal lage til et album her etterhvert. Men vi jobber ikke så veldig raskt. ← Og så skal man ha album for alt, så det tar tid. Sliter fremdeles med bildene fra sommerferien i fjor..
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #1885 Skrevet 29. mars 2006 Så gøy å se bilder da, soveromstapetet var kjempestilig :enig_anim:
Fru Fomle Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1886 Skrevet 29. mars 2006 Og så skal man ha album for alt, så det tar tid. Sliter fremdeles med bildene fra sommerferien i fjor.. ← Huff, er også skikkelig på etterskudd med bilder. Siste som kom i album var 17.mai i fjor. Så gøy å se bilder da, soveromstapetet var kjempestilig :enig_anim: ← Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mars 2006 #1887 Skrevet 29. mars 2006 Huff, er også skikkelig på etterskudd med bilder. Siste som kom i album var 17.mai i fjor. ← *kremt* Ikke bare du som synder...
Fru Fomle Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #1888 Skrevet 29. mars 2006 *kremt* Ikke bare du som synder... ← Greit med digitalt kamera, da er datoen for når bildene ble tatt lett å finne igjen.
Fru Fomle Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1893 Skrevet 30. mars 2006 Så stilig det ble! :-D ← Takk! God morgen! ← God morgen! Har ikke sovet så godt i natt, drømt om masse mannfolk og våknet mange ganger. Hva alle mannfolkene egentlig gjorde i drømmen min aner jeg ikke, men de skremte meg.
vixen Skrevet 30. mars 2006 #1894 Skrevet 30. mars 2006 Takk! God morgen! Har ikke sovet så godt i natt, drømt om masse mannfolk og våknet mange ganger. Hva alle mannfolkene egentlig gjorde i drømmen min aner jeg ikke, men de skremte meg. ← Var de lilla??
vixen Skrevet 30. mars 2006 #1896 Skrevet 30. mars 2006 Jeg tror nok de var det... Jeg har også drømt noe merkelig i natt, men husker ikke helt hva. Jeg får bare deja vu-opplevelser i ettertid uten å skjønne hvorfor med en gang. Så kommer jeg på at: "dette minner meg om drømmen", uten helt å huske hva jeg drømte..
Fru Fomle Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1898 Skrevet 30. mars 2006 Jeg tror nok de var det... Jeg har også drømt noe merkelig i natt, men husker ikke helt hva. Jeg får bare deja vu-opplevelser i ettertid uten å skjønne hvorfor med en gang. Så kommer jeg på at: "dette minner meg om drømmen", uten helt å huske hva jeg drømte.. ← Slitsomt egentlig.. Hvordan er ryggen i dag da? ← Noe bedre, men ikke helt i orden. Skal svømme i kveld, håper det får litt mer fart på tingene. Begynner å lure på om jeg gjør en av mageøvelsene mine feil, jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde korsryggen i gulvet hele tiden. Og det er fy-fy.
Gjest Gitte Skrevet 30. mars 2006 #1899 Skrevet 30. mars 2006 God morgen Jeg drømte at jeg red på tur i natt.. Langt ut i turen merket jeg at salen var bak frem, så gikk av og hesten stakk.. Eneste jeg husker hehe.. tåpelig drøm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå