Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Utspekulert mann du har. Jeg trodde det var vi kvinner som drev med sånn :ler:.

Hysj da, det kan jo hende noen menn er her inne og leser, det er bedre å la de leve i uvitenhet :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Hysj da, det kan jo hende noen menn er her inne og leser, det er bedre å la de leve i uvitenhet :ler:

:ler:

Skrevet

f9z! :ler:

Dropper trening rett etter jobb i dag, tar litt solarium istedet. Skal snart til svigermor på påskeferie og hun skryter alltid av hvor brun hun selv er. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Minner meg på at jeg må ta litt sol også...

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg skal også ta sol! Rett etter jobb. :sjarmor:

De har sol på treningsenteret, så da skal jeg også ta i dag, gitt :)

Skrevet
De har sol på treningsenteret, så da skal jeg også ta i dag, gitt :)

Går det ikke an å få sol på normal måte så får man jukse. Jeg gjør det bare av fraværenhet fra den ekte, så skal jeg ikke være utro får den snart dukke opp og varme meg! :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Man må fjuske når originalen ikke er å oppdrive ;)

Skrevet
Man må fjuske når originalen ikke er å oppdrive ;)

Jepp! :ler2:

Gjest Madeline
Skrevet

Det er visst bare jeg som blir værende bleik her. Solarium og sol må jeg være veldig forsiktig med :(. Jeg får heller finne fram selvbruningskremen min.

Skrevet
Det er visst bare jeg som blir værende bleik her. Solarium og sol må jeg være veldig forsiktig med :(. Jeg får heller finne fram selvbruningskremen min.

Da tar du iallefall bedre vare på huden din enn oss andre. ;)

-------------

Handlerunde unnagjort! Ble middag på Mc Donalds, men.. :sjenert: Har gått tur i dag pluss trent øvelsene mine, det retter forhåpentligvis opp litt.

Nå skal jeg ordne musikken på mp3-spilleren, laderen dukket endelig opp i helga! :hoppe:

Gjest Gitte
Skrevet
f9z!

hihi ;)

Jeg må begynne mer solarium snart selv.. Ingen vits i å møte sommeren (som forhåpentligvis kommer etterhvert) likbleik.. Og jeg bruker laaang tid på å få farge.. Tror jeg er UV-resistent..

Skrevet
hihi ;)

Jeg må begynne mer solarium snart selv.. Ingen vits i å møte sommeren (som forhåpentligvis kommer etterhvert) likbleik.. Og jeg bruker laaang tid på å få farge.. Tror jeg er UV-resistent..

I fjor kjøpte jeg en olje som skal brukes under solkremen og som visstnok skal gi fortere og finere farge. Får satse på at den virker. ;)

Skrevet

Jeg har også hatt McDonaldsmiddag i dag. :ler:

Fikk du lampene dine i dag?

Gjest synseren
Skrevet

Jeg gjør som Hannen og finner frem selvbruningskremen! Er blitt litt skeptisk til solarium og tror aldri jeg setter mine ben en sånn plass igjen.

Skrevet
I fjor kjøpte jeg en olje som skal brukes under solkremen og som visstnok skal gi fortere og finere farge. Får satse på at den virker. ;)

Oj, si i fra om det funker!

Gjest Madeline
Skrevet
Da tar du iallefall bedre vare på huden din enn oss andre. ;)

Det er jeg nødt til. Helsa er viktigere enn å være brun. Jeg har fjernet en ondartet føflekk og har også hatt hudkreft pga. bruk av solarium. Derfor må jeg være forsiktig.

Jeg gjør som Hannen og finner frem selvbruningskremen! Er blitt litt skeptisk til solarium og tror aldri jeg setter mine ben en sånn plass igjen.

Jeg har vel skremt deg fra å bruke det tenker jeg :sjenert: .

Skrevet

Jeg foretrekker ekte sol på kroppen. Føler D-vitaminen og energien pipler inn gjennom huden. :briller2:

Solarium har litt motsatt virking, egentlig. Føler egentlig bare at jeg blir ihjelstrålet. Selvbruning lukter bare æsj... uheldigvis. :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er jeg nødt til. Helsa er viktigere enn å være brun. Jeg har fjernet en ondartet føflekk og har også hatt hudkreft pga. bruk av solarium. Derfor må jeg være forsiktig.

Jeg har vel skremt deg fra å bruke det tenker jeg  :sjenert: .

Det for meg i alle fall til å tenke...

Selvsagt er helsa viktigst! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...