Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet
Fyren trodde jeg trente for å slanke meg (noe jeg jo også gjør, men ikke bare derfor..), så nå har jeg forklart ting veldig klart og tydelig. ;)

Mannfolk trenger klare og tydelige forklaringer og vi kvinner kan nok bli flinkere til å si klart i fra.

Godt at det ordnet seg. Kos dere i helga :klem:.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra det ordnet seg når teskjeene dukket opp. :)

Ha en fin helg og sov godt i det nye soverommet!

Skrevet

Puh, endelig kan jeg legge meg nedpå sofaen et øyeblikk og slappe litt av med KG. :)

Mannfolk trenger klare og tydelige forklaringer og vi kvinner kan nok bli flinkere til å si klart i fra.

Godt at det ordnet seg. Kos dere i helga :klem:.

Kranglene varer heldigvis ikke særlig lenge her i huset. Må nok også innse selv at jeg kan være flinkere og fortelle han hva som skjer og ikke ta for gitt at han skjønner alle ting. ;)

Så bra det ordnet seg når teskjeene dukket opp. :)

Ha en fin helg og sov godt i det nye soverommet!

Hva skulle vi gjort uten t-skjeer?! :ler:

Har sovet kjempegodt! :sjarmor:

------------

Stod ikke opp før nærmere 10 i dag, og etterpå har det gått slag i slag. Vi har laget til kontor og lekerom nede i kjelleren der vi sov, så endelig er dataen ute av stua og tilbake i normal arbeidshøyde. ;) Har pakket ut endel bøker, leker og diverse servise og pynteting. Utrolig mye som dukker opp. :ler:

Jeg har også hatt meg en skikkelig treningsøkt med styrke og cross-trainer etterpå. Motivasjonen er tilbake, og i går kveld spiste jeg fruktsalat istedet for digg. Blir nok litt verre i kveld, vi skal ha lasagne og da pleier jeg å spise som en hest.. :sjenert:

Skrevet

Du er så effektiv! Innredet både lekerom og kontor, trent og ryddet!

Skrevet
Du er så effektiv! Innredet både lekerom og kontor, trent og ryddet!

Takk! :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Imponerende!

Jeg hadde store planer i dag, jeg også, men dagen har gått med til å degge om vaskemaskinen, og å vaske ferdig huset. :sjenert:

Har ikke fått trent heller, så jeg oser av dårlig samvittighet her jeg sitter. I morgen skal vi også få laget til skikkelig kontoret her hjemme, vi skal hive ut et gammelt skap, og sette inn nye skap - og det beste av alt, vi skal få inn et stort skoskap :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg blir imponert når jeg leser om alt du har gjort. Her har det nok gått i et mer bedagelig tempo, noe som har vært veldig behagelig :ler:.

Skrevet

Skal si det går unna med oppussingen. Så flink du er. :tommel:

Skrevet
I morgen skal vi også få laget til skikkelig kontoret her hjemme, vi skal hive ut et gammelt skap, og sette inn nye skap - og det beste av alt, vi skal få inn et stort skoskap :sjarmor:

Eget skoskap? *misunnelig :sjenert: *

Skrevet

:klem: til alle lesere!

Kjapp stemningsrapport før jeg må gjøre noe fornuftig her. ;)

I går ble en sløvedag, orket ikke engang å gå ned i kjelleren for å sitte på PC-en. :ler: Eneste "fornuftige" jeg gjorde var å gå en ganske lang tur på Solastranden med en venninne. Det blåste og regnet og var skikkelig surt, men deilig å komme seg ut litt. :)

I dag fikk jeg den verst tenkelige starten på dagen. :ler: Hadde selvfølgelig glemt å stille klokka på mobilen som jeg bruker til vekkerklokke så den som stod opp 7:50 og hadde legetime 8:20 var meg. Da skulle jeg også levere unger i barnehage og skole først. :overrasket: Utrolig nok så klarte jeg med et nødskrik å være på legekontoret til rett tid, men hva skjer????? Legen er ikke kommet! :overrasket: Så den som ikke kom inn før 8:40 var meg... Ganske irriterende å ha brakt adrenalinet til himmelhøye nivåer uten grunn. Og så er det irriterende at legen ikke har mer respekt for andres tid heller, ingen unnskyldning for at han kom sent eller noe. Hadde han sagt han hadde forsovet seg så hadde det vært greit, men...

Gjest Madeline
Skrevet

Det var ingen god start på dagen, men jeg er imponert over at du klarer og komme deg opp, ordne ungene, levere i barnehage og skole i løpet av en halv time :klappe:. Jeg tipper at tempoet og stressfaktoren var rimelig høy :ler:.

Skrevet
Jeg tipper at tempoet og stressfaktoren var rimelig høy :ler:.

Det kan du trygt si! :ler:

--------

Taklampene er inne igjen på IKEA, så i dag blir det mer shopping. :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet

Taklampene er inne igjen på IKEA, så i dag blir det mer shopping. :sjarmor:

Da er dagen reddet ;).

Skrevet
Da er dagen reddet ;).

Huff ja. Grunne interesser gitt! :ler::sjenert:

Fomlemannen trenger nye klær så vi skal på Kvadrat også. Typisk at han skal handle rett før bursdagen sin, tror kanskje det er et triks for å få meg til å avsløre hva han får i gave. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Utspekulert mann du har. Jeg trodde det var vi kvinner som drev med sånn :ler:.

Gjest Gjesta
Skrevet
Huff ja. Grunne interesser gitt!  :ler:  :sjenert:

Fomlemannen trenger nye klær så vi skal på Kvadrat også. Typisk at han skal handle rett før bursdagen sin, tror kanskje det er et triks for å få meg til å avsløre hva han får i gave. ;)

Du får kjøpe en liten lurepakke da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...