Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man flink når man shopper? :sjarmor:

I så fall har jeg lyst til og være veldig flink snart... :ler:

Det fottullet gjør egentlig godt for lommeboka sånn sett... :sjenert:

Men jeg kunne jo mye heller tenkt meg og bruke penger på shopping enn legeutgifter. :tunge1:

Dumt de ikke hadde lampene på Ikea. Håper du får de ganske kjapt likevel. :klem:

Skrevet (endret)
Blir Fomlemannen glad nå da?  :ler:

Håper det... :sjenert:

Har bestilt kikkertsikte på xxl, men kan ikke si det for høyt siden det hender han er her inne. ;)

flink jente som har shoppa! :)

Jo takk! :bukke:

Er man flink når man shopper?  :sjarmor:

I så fall har jeg lyst til og være veldig flink snart...  :ler:

Det fottullet gjør egentlig godt for lommeboka sånn sett...  :sjenert:

Men jeg kunne jo mye heller tenkt meg og bruke penger på shopping enn legeutgifter.  :tunge1:

Dumt de ikke hadde lampene på Ikea. Håper du får de ganske kjapt likevel.  :klem:

Jeg føler meg ikke så flink når jeg shopper... Men du verden så deilig det kan være noen ganger. :sjarmor:

Typisk at de ikke har akkurat det jeg trengte i dag. Men så fant jeg ut at jeg hadde glemt å handle rullegardin så nå må vi tilbake en dag uansett. ;)

------------

Tror jeg dropper veiing i morgen, kroppen er ikke i slag... :sjenert: Håper det løsner snart for jeg er lei av å gå sånn og sulle.

Endret av Fru Fomle
Skrevet

Jeg har så lyst på chips!!!! :grine::sur::grine:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg har så lyst på chips!!!! :grine:  :sur:  :grine:

:troest: Spis litt mat så gir nok godtesuget seg.

Skrevet
:troest: Spis litt mat så gir nok godtesuget seg.

Jeg ga etter for presset.... jeg er svak... :sjenert:

Skrevet
Typisk at de ikke har akkurat det jeg trengte i dag. Men så fant jeg ut at jeg hadde glemt å handle rullegardin så nå må vi tilbake en dag uansett. ;)

Genial strategi.. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

:Nikke:

God morgen, er du hjemme med minsten i dag også?

Skrevet
:Nikke:

God morgen, er du hjemme med minsten i dag også?

Nei, mannen er hjemme og jeg er på jobb. En time igjen, så skal jeg trene. :)

:sjarmor:

Håper du har rett... :sjenert:

God morgen :klem:

:klem:

Skrevet
Klart jeg har.

:riste: Ikke nå ihvertfall. ;)

Treningen min gikk i vasken fordi Fomlemannen ble sur og ville jeg skulle få handlet inn gardinstang og rullegardin i stedet. Dustemann. :forvirret: Så nå er jeg sur..... Muligens det blir trening i kveld, men jeg tviler.

Det er så festlig når enkelte tror at jeg er sykemeldt for å gjøre deres hverdag lettere. :frustrert: Har ikke trent siden tirsdag og det merkes i ryggen!!!!

Arghhhhhhh!!!!

Godt å få blåst ut litt... :sjenert:

Skrevet

Du må jo trene de øvelsene du skal for at ryggen skal bli bra! Kom deg av gårde!

Gjest Madeline
Skrevet
:klem: Krangling med Fomlemannen hørtes ikke kjekt ut. Du får forklare mannen din hvor viktig det er for ryggen din at du trener. Noen mannfolk må ha det inn med teskjeer før de skjønner noe.
Gjest Gjesta
Skrevet
:klem: Krangling med Fomlemannen hørtes ikke kjekt ut. Du får forklare mannen din hvor viktig det er for ryggen din at du trener. Noen mannfolk må ha det inn med teskjeer før de skjønner noe.

Som jeg skulle sagt det selv ;)

Gjest synseren
Skrevet

Fomlemannen bør forstå at du må bruke litt tid på ryggen din slik at du kan bli helt bra, selv om dere har et hus som skal pusses opp.

Håper det ordner seg for deg og Fomlemannen, det er så kjedelig å krangle! :klem:

Skrevet

Det gikk heldigvis ganske fort over. Fyren trodde jeg trente for å slanke meg (noe jeg jo også gjør, men ikke bare derfor..), så nå har jeg forklart ting veldig klart og tydelig. ;)

Noen tur på treningssenteret ble det ikke, men jeg har gjort en del av de nye øvelsene jeg har fått på stuegulvet. Må begynne å trene opp magemusklene igjen, de er nesten ikke-eksisterende. :sjenert: Og så har jeg gått tur. 2 ganger til og med! :) Først tidlig i ettermiddag en helt rolig tur med ei venninne, og så en raskere tur alene nå i kveld. Så da ble det ikke så galt likevel! :) Og i morgen blir det treningssenter igjen.

Og så har vi flyttet inn på soverommene!!! Gleder meg til å legge meg i kveld! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...