Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten dagbokrunde før jeg stikker til fysioterapauten. :)

Det ble en koselig ettermiddag/kveld i går, god mat og drikke. Får vel et sjokk når jeg legger inn kaloriene tenker jeg, men men ;) Var og svømte før middagen, det ble en heller laber treningstur. Ingen fart i kroppen + for mye (mann)folk etter min smak..

Blir ikke noe trim på meg i dag. Utenom shopping da! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Er vi ikke enig om at shopping går under trim da? :ler:

Skrevet

Og jeg som ikke fullførte shoppingrunda mi i går!

Skrevet

:Nikke:

Og jeg som ikke fullførte shoppingrunda mi i går!

Du må stå løpet ut vet du! :fy_fy:;)

Skrevet
God morgen frøken :klem:

God formiddag! :) Nå er det tid for lunsj! :sikle:

Skrevet
Jeg har enda ikke spist frokost ;)

Det er noen som har det.. ;)

Jeg pakka sammen og dro hjem tidlig fra jobb i dag. Lei. :forvirret: Så nå skal jeg slappe av på sofaen en times tid før jeg henter ungene..

Skrevet
Hvor er du nå da?

På shopping var jeg da! :sjarmor:

God morgen :klem:

Mornmorn :klem:

GOd morgen, Fru Fomle :klem:.

God....dag! :) Jeg er hjemme med minstemann i dag, han hadde litt feber i natt og har en veldig stygg hoste. Så jeg har faktisk småsovet hele formiddagen, var helt utslått. :sjenert: Har vært noen travle dager i det siste og kombinert med lite søvn i natt så var det vel jeg som trengte en hjemmedag like mye som han..

Det ble en lang shoppingrunde i går, dro hjemmefra 1/2 4 og var hjemme igjen 1/2 9. Jeg fikk kjøpt meg masse; bukse, sko, bh, truser, øyeskyggebase og hengelåser. ;) Var helt utslått da jeg kom hjem.

Mens jeg har vært ute på vift de siste kveldene har Fomlemannen gjort ferdig soverommet! :hoppe: Lagt gulv, spikret opp lister og montert senga til ungene. Så nå må jeg finne på noe for å gjøre ting litt godt igjen for min manglende innsats. ;) Han har snart bursdag, så jeg tror jeg skal kjøpe det han aller mest ønsker seg selv om det koster skjorta..

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger noe engergi i dag, jeg. Likegreit å bare slappe av hjemme og kose deg på sofaen med minstemann. Av og til trenger også vi Mammaer slike dager. Blås i rot og skittentøy!

*fjerner den dårlige samvittigheten, og sender over avslapningspulver*

Gjest Gjesta
Skrevet
På shopping var jeg da! :sjarmor:

Det ble en lang shoppingrunde i går, dro hjemmefra 1/2 4 og var hjemme igjen 1/2 9. Jeg fikk kjøpt meg masse; bukse, sko, bh, truser, øyeskyggebase og hengelåser. ;) Var helt utslått da jeg kom hjem.

Shopping er balsam for sjelen ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Mens jeg har vært ute på vift de siste kveldene har Fomlemannen gjort ferdig soverommet! :hoppe: Lagt gulv, spikret opp lister og montert senga til ungene. Så nå må jeg finne på noe for å gjøre ting litt godt igjen for min manglende innsats. ;) Han har snart bursdag, så jeg tror jeg skal kjøpe det han aller mest ønsker seg selv om det koster skjorta..

Da tror jeg Fomlemannen blir veldig, veldig glad :sjenert:

Skrevet
Jeg tror ikke du trenger noe engergi i dag, jeg. Likegreit å bare slappe av hjemme og kose deg på sofaen med minstemann. Av og til trenger også vi Mammaer slike dager. Blås i rot og skittentøy!

*fjerner den dårlige samvittigheten, og sender over avslapningspulver*

Takk! :klem:

Men nå har jeg jo slappet av i mange timer. ;) Og kjøleskapet er omtrent kjemisk fritt for mat.. Og jeg bør trene i dag... Og... Og...

Ryggen er heller ikke helt god etter kjøpesenter-trasking i går. :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet

*sender over enda mer antidårligsamvittighet*

Det trenger du ;)

Skrevet

Puh, ble visst litt shopping i dag også...

Har vært og bestilt bursdagspresang og gardiner til soverom pluss IKEA-tur der de selvfølgelig ikke hadde lampene jeg skulle ha. :sur: Får håpe de kommer raskt inn igjen.

Sitter og ser på en haug med klær som skal legges sammen, det er vel bare å sette igang jo før jo heller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...