Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Ja det er virkelig vårstemning her for tiden. Herlig!

Vondt å høre at ryggen ikke er helt bra enda, du får bare smøre deg med tålmodighet og ta det med ro.

Vaskehjelp hadde vært noe, så kunne en bare gå rundt å gjøre alt en synes er kjekt.. :sjarmor:

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskehjelp hadde vært noe, så kunne en bare gå rundt å gjøre alt en synes er kjekt.. :sjarmor:

Jepp! :sjarmor:

Får håpe ryggen er bedre i morgen! :klem:

Heldigvis så er den det! :) Men det ser ut til at jeg ikke kan kutte ut tabelettene jeg tar helt enda. Liker det ikke helt, siden det er fare for å bli avhengig av dem. Og det er kanskje derfor jeg får vondt når jeg ikke tar dem? :forvirret:

Nok en dag med vakkert vårvær, men her er vi inne og jobber. ;) Har tapetsert, og nå er det øyeblikk tid for middag. Marinert kalkunstek på menyen i dag, gleder meg. :sikle:

Kanskje det blir en tur på treningssenteret i kveld, men får se.. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Marinert kalkunstek hørtes veldig godt ut. Her blir det bare medisterkaker med div. tilbehør til middag, men det er godt det også.

Godt å lese at ryggen har blitt litt bedre :klem:.

Skrevet

Flinke dere er og jobbe! :tommel:

Her i fjøset har det vært en sløv dag. T@ssen har tuslet rundt i pysj hele dagen og vi har spist restepizza fra i går og glodd tegnefilm på tv'n. :rosasmil:

Skrevet
Marinert kalkunstek hørtes veldig godt ut. Her blir det bare medisterkaker med div. tilbehør til middag, men det er godt det også.

Godt å lese at ryggen har blitt litt bedre :klem:.

Skikkelig søndagsmiddag er digg! :)

Flinke dere er og jobbe!  :tommel:

Her i fjøset har det vært en sløv dag. T@ssen har tuslet rundt i pysj hele dagen og vi har spist restepizza fra i går og glodd tegnefilm på tv'n.  :rosasmil:

Du skal ikke gjøre så mye med det kneet ditt akkurat nå uansett! :fy_fy::)

-------------

I ettermiddag har vi hatt besøk av noen med tvillinger på ett år. Temmelig viltre krabater. :ler: Spiste Daim iskake som jeg kjøpte på IKEA, den er bare snadder! Fant ut at de har den på Kiwi også, så neste gang trenger jeg ikke dra så langt for å få tak i. ;)

Jeg har også vært og trent styrke i ca. 1 time. :danse:

Gjest Madeline
Skrevet

Du er så flink til å trene for tiden. Jeg håper jeg også får en bra treningsuke nå. Det har ikke vært så bra som det burde i det siste :sjenert:.

Skrevet
Du er så flink til å trene for tiden. Jeg håper jeg også får en bra treningsuke nå. Det har ikke vært så bra som det burde i det siste :sjenert:.

Er veldig fornøyd med egen treningsinnsats for tiden ja. :) Men det er jo mye pga at jeg ikke jobber fullt og kan trene på dagtid. Så det snur seg vel når jeg skal jobbe mer...

Og du må ta det med ro når du ikke er i form, det kan være farlig å presse seg selv for mye når man er syk. :fy_fy::klem:

Skrevet (endret)
Du skal ikke gjøre så mye med det kneet ditt akkurat nå uansett! :fy_fy::)

-------------

Og du må ta det med ro når du ikke er i form, det kan være farlig å presse seg selv for mye når man er syk. :fy_fy:  :klem:

Sier hun....

;)

Endret av vixen
Skrevet
Sier hun....

;)

Ja, det var den rette til å snakke... :ler:

:klem:

Gjest Madeline
Skrevet
Sier hun....

;)

Sånn er visst jeg også. Veldig flink til å passe på alle andre, men å følge mine egne råd er det verre med :sjenert: .

Skrevet
Sånn er visst jeg også. Veldig flink til å passe på alle andre, men å følge mine egne råd er det verre med  :sjenert: .

Tror kanskje det er flere av oss her...

Skrevet
Sånn er visst jeg også. Veldig flink til å passe på alle andre, men å følge mine egne råd er det verre med  :sjenert: .

Hysj på deg. :ler:

Skrevet

Jeg har da tatt det med ro, har jeg ikke? :ler::sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

I ettermiddag har vi hatt besøk av noen med tvillinger på ett år. Temmelig viltre krabater. :ler: Spiste Daim iskake som jeg kjøpte på IKEA, den er bare snadder! Fant ut at de har den på Kiwi også, så neste gang trenger jeg ikke dra så langt for å få tak i. ;)

Jeg har også vært og trent styrke i ca. 1 time. :danse:

Den iskaken må jeg prøve en gang ;)

Har du hatt en fin helg?

Skrevet
Hei på deg :klem:

Hatt en fin helg?

Hatt en fin helg, uten de store sprellene. ;)

Spør du oss?

Kanskje dumt ja.. ;)

Den iskaken må jeg prøve en gang ;)

Har du hatt en fin helg?

Iskaken er kjempegod, og veldig greit å ha i fryseren når noen stikker innom.

----------------

Litt tom for energi nå så jeg vet ikke hvor mye jeg orker å skrive. ;)

"Løp" 45 min på ellipsemaskin rett etter jobb, så dagens trim er i boks. Og så har vi malt ett strøk på soverommet. Kunne sikkert tatt ett til nå, men vet ikke helt hva det blir til.. :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trente i går, jeg også. Det ble først step/mrl, deretter tok jeg en hardmagetime, så i dag har jeg problemer med å le :sjenert: Det er helt tydelig at magen min trenger mer av den type time :ler:

God morgen foresten :)

Skrevet

I dag blir det styrketrening på meg også. På tide å stramme opp litt fram mot sommeren. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...