Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge jeg ikke blir ofret så er det greit for meg. ;)

Skrevet

Vil ikke la sideflesket mitt bli brukt i sadistiske ritualer. :grine:

Gjest Gjesta
Skrevet
Vil ikke la sideflesket mitt bli brukt i sadistiske ritualer. :grine:

Ikke vær så pysete da! Jeg ofrer gladlig både høyre og venstre flanke :)

Skrevet
hva skal man med sideflesk?

Der sa du noe.:klø:

Ikke vær så pysete da! Jeg ofrer gladlig både høyre og venstre flanke :)

Liker ikke å bli kuttet i..... Vil heller ofre sideflesket gjennom timer og dager med sadistisk trening enn at noen skal bare skjære det av og gjøre det lettvint. ;)

Skrevet
I går var jeg på svømming og satte ny personlig rekord, det er da noe!  1500 m på 36 minutter! :tommelsmil:

Jeg må tilstå at jeg løy der. :ler: Sjekket pulsklokka, og der står det nesten 39 minutter. :sjenert:

Hjemme etter treningsøkt og henting av unger. Det er helg! :hoppe: Trente 45 min på ellipse-maskin + ryggøvelsene mine. Var veldig sliten etterpå, litt svimmel, så nå skal jeg ta det med ro og få i meg noe næring.

Gjest Madeline
Skrevet

Du trimmer og trimmer. Ny rekord på 1500 meteren er jo kjempebra.

Hva skal du gjøre i helga?

Skrevet
Du trimmer og trimmer. Ny rekord på 1500 meteren er jo kjempebra.

Hva skal du gjøre i helga?

Rekorden var ikke SÅ bra likevel da jeg sjekket litt nærmere. :ler: Men jeg er fornøyd uansett, crawlingen går bare bedre og bedre. :) Jeg kjenner at det er blitt mer enn nok trim denne uka (kun fri onsdag), spesielt armene er tunge og daffe. Har vært og handlet inn masse frukt og sunne godsaker, så nå sitter jeg og koser meg med mango og kesam med vanilje. Kjempegodt! :)

Ingenting annet enn oppussing og husarbeid på programmet i helgen. Blir nok ikke grunning på oss i kveld likevel, Fomlemannen er avgårde og spiller fotball og jeg antar at han er for sliten når han kommer hjem. ;) Får håpe at resten av helgen blir effektiv...

Skrevet

Hmmmmmm....

Ikke verdens beste start på dagen i dag.. Ryggen er enda ikke god, og da er det enda kjedeligere enn ellers å vaske bad og gjøre annet husarbeid. Humøret ble også deretter, siden jeg irriterte meg over at vi ikke har vaskehjelp mens jeg holdt på. :forvirret: Det hadde vært så ufattelig deilig, men Fomlemannen vil ikke ha fremmede til å "rote rundt" i vårt hjem... Mulig jeg legger ned veto snart... ;)

For å komme på litt andre tanker tok jeg med ungene og gikk ned i havna og kjøpte reker. Været er (som vanlig?) kjempefint, rene vårstemningen her i dag. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Der sa du noe.:klø:

Liker ikke å bli kuttet i..... Vil heller ofre sideflesket gjennom timer og dager med sadistisk trening enn at noen skal bare skjære det av og gjøre det lettvint. ;)

Jeg foretrekker naturmetoden, jeg også. Det er tross alt vondere å bli skjært i, enn å trene beinhardt. Muligens? :klø:

Gjest Madeline
Skrevet

Humøret ble også deretter, siden jeg irriterte meg over at vi ikke har vaskehjelp mens jeg holdt på. :forvirret: Det hadde vært så ufattelig deilig, men Fomlemannen vil ikke ha fremmede til å "rote rundt" i vårt hjem... Mulig jeg legger ned veto snart... ;)

Da er det bare en løsning. Fomlemannen må ta vaskingen selv! Tipper at det ikke ville gått lang tid før det ble vaskehjelp hos dere ;).

Skrevet
Da er det bare en løsning. Fomlemannen må ta vaskingen selv! Tipper at det ikke ville gått lang tid før det ble vaskehjelp hos dere ;).

:sjarmor:

Nå er han flink å hjelpe til da, han tar all støvsuging som jeg må holde meg langt unna...

Skrevet

Jeg har spist aaaaalt for mye i dag. Føler meg som en stappa julepølse.:sur:

Skrevet

Det er lov og kose seg innimellom. :kose:

Jeg tror jeg også går for naturmetoden. Liker heller ikke og bli skjært i...

Trylling kunne kanskje vært noe... :idesmil:

Skrevet

Trylling kunne kanskje vært noe...  :idesmil:

jaaaaaa!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...