Gjest Madeline Skrevet 14. mars 2006 #1685 Skrevet 14. mars 2006 God morgen Fru Fomle . Her skal alle bli sunne og spreke ser jeg. Det ble rugsprø med masse sunt på til frokost på meg, men etter en runde i dagbøkene har jeg blitt sulten igjen . Snakker om at det er mye snakk om ostekaker, brownies, sjokolade og andre godsaker her inne på KG. Heldigvis har jeg ikke noen fristelser i huset så det skal nok gå bra. Til lunch blir det havregryn.
vixen Skrevet 14. mars 2006 #1686 Skrevet 14. mars 2006 Rakk ikke havrefras til frokost i dag. Men det blir salat til lunsj! Jeg er enig med deg Hannen, alt for mye prat om fetende kaker her inne. På tide med fruktsalat-prat og litt sprø grønnsaker med dip nå?
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1687 Skrevet 14. mars 2006 Jeg spiste Finn Crisp med Philadelphiaost til frokost.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1688 Skrevet 14. mars 2006 Og skal til å spise et eple nå. Enig med at vi må kutte ut alt dette matpratet om usunne ting!!!
vixen Skrevet 14. mars 2006 #1689 Skrevet 14. mars 2006 Bra! For det hjelper å IKKE minne hverandre på sånn skrotmat! Gleder meg til salatlunsjen min!
Gjest Madeline Skrevet 14. mars 2006 #1690 Skrevet 14. mars 2006 Her var det blitt bare sunn matprat . Det finnes faktisk mye sunn mat som faktisk smaker godt.
vixen Skrevet 14. mars 2006 #1691 Skrevet 14. mars 2006 Her var det blitt bare sunn matprat . Det finnes faktisk mye sunn mat som faktisk smaker godt. ← Kan vi ikke komme opp med massevis av gode ideer om slik mat? Kalkun!
vixen Skrevet 14. mars 2006 #1694 Skrevet 14. mars 2006 Må er jeg sulten! Bra det ikke er evigheter til lunsj!
Gjest Madeline Skrevet 14. mars 2006 #1696 Skrevet 14. mars 2006 Jeg er også sulten, men det er lunch om 20 min.
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1697 Skrevet 14. mars 2006 Skulle ikke vært her nå, men jeg klarer ikke å holde meg unna..Ikke si det til noen.. Her går det unna med sunn matprat, det liker jeg! Det lurte jeg også på, jeg får høre med deg hvordan det funker først, og hvordan opplegget er ← Ser bra ut til nå. Virker som databasen med matvarer er stor så man slipper å legge inn ting selv. Og så husker den ting jeg har lagt inn, så det er enkelt å finne ting igjen. Tror ikke forskjellen fra Grete Roede sin er så veldig stor, og den er jo gratis også. Lurer også på om jeg skal melde meg inn i vektklubben. Men vet ikke om det har så mye for seg. Vet jo sånn noenlunde hva som er sunt og hva som er usunt. Er ikke alltid lett å finne motivasjonen til å kutte ut fett og sukker. Man må bare ønske det sterkt nok, finnes ingen lettvindt løsning. Det vet jeg igrunnen alt om... Ha en fin fin uke Fru Fomle! ← Takk, synseren. Jeg vet også (alt for?) godt hva som er sunt å ikke, men jeg er så flink til å lure meg selv at for meg så er det ingen vei utenom å skrive ned det jeg spiser. Veier ikke, men tar det sånn på sirkusen for å få oversikten. Pluss at jeg klarer å holde meg unna digg når jeg gjør det. I går så klarte jeg kvelden med kun 1 glass pepsi max, det er lenge siden. God morgen Fru Fomle . Her skal alle bli sunne og spreke ser jeg. Det ble rugsprø med masse sunt på til frokost på meg, men etter en runde i dagbøkene har jeg blitt sulten igjen . Snakker om at det er mye snakk om ostekaker, brownies, sjokolade og andre godsaker her inne på KG. Heldigvis har jeg ikke noen fristelser i huset så det skal nok gå bra. Til lunch blir det havregryn. ← Rakk ikke havrefras til frokost i dag. Men det blir salat til lunsj! Jeg er enig med deg Hannen, alt for mye prat om fetende kaker her inne. På tide med fruktsalat-prat og litt sprø grønnsaker med dip nå? ← Her var det blitt bare sunn matprat . Det finnes faktisk mye sunn mat som faktisk smaker godt. ← for alle oss som er så sunne!! ---------- Svømming før jobb i dag, 1000 m crawl og 250 m bryst. Litt mye folk, klarte til og med kræsje en gang. Nå svømte vedkommende på rygg, det synes jeg er en risiko-sport i et fullt basseng. Nå må jeg JOBBE!!!!!!!!! Skal være her til nesten 3 i dag, på tide å begynne å øke dagene og ikke bruke sykemeldingen som unnskyldning...
vixen Skrevet 14. mars 2006 #1698 Skrevet 14. mars 2006 Hvordan funker den vektklubben egentlig? Har aldri vært med på sånt jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1699 Skrevet 14. mars 2006 Skulle ikke vært her nå, men jeg klarer ikke å holde meg unna..Ikke si det til noen.. ← Vi er to...
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1700 Skrevet 14. mars 2006 Hvordan funker den vektklubben egentlig? Har aldri vært med på sånt jeg. ← Du skriver inn alt du spiser og trimmer, så regner programmet ut hvor mange kalorier du får i deg. For meg som er for lat til å regne ut selv er det veldig greit. VG sin koster penger, mens Grete Roede sin er gratis. Vi er to... ← To skikkelig inneffektive dager er over.. --------- Håper jeg klarer å være like flink i matveien i dag som jeg klarte i går. Svømming gjør meg veldig sulten, så det er ikke sikkert det er så lurt å bedrive om morgenen. Skal også få tatt en handlerunde og fylt skapet med sunne alternativer. Fikk heldigvis bilen vår igjen fra verksted i dag. Det er en skikkelig mandagsbil, det har vært trøbbel på trøbbel og den er ennå ikke 5 år. Dette er andre gang at vi opplever samme feilen, sånn skal det ikke være. Spørs om det ikke blir bil-bytte på oss snart, men da er det fare for at badet "mitt" ryker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå