Fru Fomle Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #1662 Skrevet 11. mars 2006 Tror jeg må gå og legge meg, skidag i morgen.... Litt for mye vin i kveld, åssen skal det gå?????
Fru Fomle Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1666 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hvordan gikk det? *f9z* ← Det gikk heldigvis greit. God morgen ← Hvordan har helga vært? ← Veldig fin, ganske trist og litt stillingskrig i heimen. ------------ Ble veldig lei meg da jeg leste her inne natt til lørdag at CarpeDiem var død. Var i seng 03.30 og fikk ikke sove.. Stod opp igjen 9.30 så da var jeg ganske groggy. Gikk heldigvis fint på skidag, vi fikk både gått litt på ski og kost oss med grilling i solveggen. Eneste var at bilen vår brøt sammen da vi skulle dra til fjells... Heldigvis var vi ikke kommet langt, så vi fikk kjørt den hjem og byttet bil. Var nydelig vær hele helgen, og i går ble vi invitert på grilling og aking på gården til noen venner. Så det er blitt mye pølsespising i helga. Pluss masse annet digg. Så nå er de full skjerpings for min del. Har null og niks motivasjon til å spise sunt, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Trimmen går det heldigvis bedre med, har vært å trent styrke i dag før jeg kom hjem. Endret 13. mars 2006 av Fru Fomle
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2006 #1667 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ble også veldig trist da jeg leste at Carpe Diem var død . Jeg leser i Vennen sin dagbok og der er det også en gripende historie. Hun er gravid samtidig som mannen er alvorlig kreftsyk. Ved å lese i disse to dagbøkene har jeg virkelig sett hvor skjørt livet kan være.
Fru Fomle Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1668 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ble også veldig trist da jeg leste at Carpe Diem var død . Jeg leser i Vennen sin dagbok og der er det også en gripende historie. Hun er gravid samtidig som mannen er alvorlig kreftsyk. Ved å lese i disse to dagbøkene har jeg virkelig sett hvor skjørt livet kan være. ← Det er synd at det må slike historier til for å forstå hvor ufattelig heldige vi egentlig er...
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2006 #1669 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tror vi har godt av å lese slike historier av og til jeg. Kanskje det kan få oss til å sette mer pris på det vi har.
Fru Fomle Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1670 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tror vi har godt av å lese slike historier av og til jeg. Kanskje det kan få oss til å sette mer pris på det vi har. ← Sant nok. Nå har jeg meldt meg inn i VGs vektklubb. Førsteinntrykket var ikke allverdens sammenlignet med Grete Roede sin, men vi får se.. Nå er jeg iallefall igang med kaloritelling, det er da noe.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2006 #1671 Skrevet 13. mars 2006 Du har bestemt deg for at nå skal du skjerpe deg, skjønner jeg. Kommer du først i gang, så går det som regel greit. Nå går det dessuten mot lysere tider og bare det hjelper på motivasjonen.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1672 Skrevet 13. mars 2006 Nå har jeg meldt meg inn i VGs vektklubb. Førsteinntrykket var ikke allverdens sammenlignet med Grete Roede sin, men vi får se.. Nå er jeg iallefall igang med kaloritelling, det er da noe. ← Det lurte jeg også på, jeg får høre med deg hvordan det funker først, og hvordan opplegget er
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1673 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ble også veldig trist da jeg leste at Carpe Diem var død . Jeg leser i Vennen sin dagbok og der er det også en gripende historie. Hun er gravid samtidig som mannen er alvorlig kreftsyk. Ved å lese i disse to dagbøkene har jeg virkelig sett hvor skjørt livet kan være. ← Leste for første gang i CD dagbok for en uke siden, og ble også veldig trist da jeg så at hun var død. Synes så ufattelig synd på mann, barn og resten av familien...
Gjest Gitte Skrevet 13. mars 2006 #1674 Skrevet 13. mars 2006 Jeg ble også veldig trist da jeg leste at Carpe Diem var død . Jeg leser i Vennen sin dagbok og der er det også en gripende historie. Hun er gravid samtidig som mannen er alvorlig kreftsyk. Ved å lese i disse to dagbøkene har jeg virkelig sett hvor skjørt livet kan være. ← Uff så grusomt Har vært innom der noen ganger, men visste ikke at hun var død. Uff.. Stakkars mennesker
Gjest synseren Skrevet 13. mars 2006 #1675 Skrevet 13. mars 2006 Lurer også på om jeg skal melde meg inn i vektklubben. Men vet ikke om det har så mye for seg. Vet jo sånn noenlunde hva som er sunt og hva som er usunt. Er ikke alltid lett å finne motivasjonen til å kutte ut fett og sukker. Man må bare ønske det sterkt nok, finnes ingen lettvindt løsning. Det vet jeg igrunnen alt om... Ha en fin fin uke Fru Fomle!
vixen Skrevet 13. mars 2006 #1676 Skrevet 13. mars 2006 Jeg må også få strammet opp litt før bikinisesongen. Tror jeg skal begynne et litt sunnere liv fra og med i dag.
Gjest Gitte Skrevet 13. mars 2006 #1677 Skrevet 13. mars 2006 Er ikke du supersunn allerede a vixen? :klø:
vixen Skrevet 13. mars 2006 #1678 Skrevet 13. mars 2006 Er ikke du supersunn allerede a vixen? :klø: ← Ikke i det siste.... blitt for mye alkohol, pizza, hamburger etc... Men fom i dag er det slutt for en stund!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå