Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke gidd å ha godteskap. Det er det dummeste! Ha heller en kjøleskap fullt av frukt og grønt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Så flink du har vært til å trimme i dag, Fru Fomle. Jeg har ikke fått gjort det i dag, men håper formen er bra nok til en trimøkt på fredag.

Gjest synseren
Skrevet
Jeg har mistet all tiltakslyst og er bare så ufattelig daff!! Hvor er energien jeg hadde i helgen? :sur: Har tvunget meg sel til å gjøre noen småting, men det blir ikke bedre. Burde ha ryddet klærne mine inn i klesskapene, revet tapet på neste soverom, kjøpt inn gardiner til soverom, pakket ut flere esker osv osv osv.... :sjenert:

Nei, dette er definitivt ikke helt min dag. :ler:

Kjenner meg igjen, av og til frister det mer å gjøre kjekke ting og slappe av.

Håper du får en bedre dag i morgen!

Flink å trene du!! Fortsett sånn!

Skrevet
Ikke gidd å ha godteskap. Det er det dummeste! Ha heller en kjøleskap fullt av frukt og grønt!

Utfordringen er at jeg har en mann som jobber knallhardt med oppussing ettermiddager og kvelder. Da er han ekstra sugen på noe godt når han setter seg ned 5 min. Og jeg har viljestyrke som en bananflue.. ;)

Så flink du har vært til å trimme i dag, Fru Fomle. Jeg har ikke fått gjort det i dag, men håper formen er bra nok til en trimøkt på fredag.

Joda, det går greit med trimmingen. Må bare få orden på kostholdet så håper jeg det snart blir litt resultater av det. :)

Kjenner meg igjen, av og til frister det mer å gjøre kjekke ting og slappe av.

Håper du får en bedre dag i morgen!

Flink å trene du!! Fortsett sånn!

Hadde litt mer energi i går kveld - heldigvis. :) Har ryddet en del av klærne mine i plass i klesskapet, men skjønner ikke hvordan det skal bli plass til de 3 siste eskene som står i kjelleren. Og nå har jeg til og med større klesskap enn før. :klø: Legger vekk klær jeg ikke har brukt på evigheter, men det blir mye likevel..

I kveld er det svømming på programmet, skal ikke sovne på sofaen som jeg gjorde forrige gang.

Gjest Gjesta
Skrevet
Utfordringen er at jeg har en mann som jobber knallhardt med oppussing ettermiddager og kvelder. Da er han ekstra sugen på noe godt når han setter seg ned 5 min. Og jeg har viljestyrke som en bananflue.. ;) Joda, det går greit med trimmingen. Må bare få orden på kostholdet så håper jeg det snart blir litt resultater av det. :)

My soulmate :sjarmor:

Skrevet
My soulmate  :sjarmor:

Nå har jeg drukket kakao med krem. Uoppfordret.. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Kakao er godt. Jeg laget kakao til poden som skulle ha skidag i dag og jeg må si det fristet med en kopp, men jeg klarte og motstå fristelsen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det skal jeg drikke i kveld.

Kakao er godt. Jeg laget kakao til poden som skulle ha skidag i dag og jeg må si det fristet med en kopp, men jeg klarte og motstå fristelsen.

Det er ikke bare din pode som har skidag, og som fikk med kakao.

Jeg står ikke i mot fristelsen i kveld :ler:

Skrevet

Får satse på jeg går kremen av meg på gardin-jakten jeg straks skal ut på. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ta på deg skrittelleren, så skal du se at kaloriene virkelig flyr :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å finne riktige gardiner. Til sommeren må jeg også på gardinjakt og vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Gjest Gitte
Skrevet

og kakao her å.. men jeg drikker kaffe jeg da.. :sjenert:

:vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

God morgen :)

Har bare noen minutter på meg til å suse gjennom her, skal på trening om et kvarter...

Har pakket til hyttetur, og satser på å få en lang og flott helg med masser av både skiturer, god mat, god drikke (bååååde kakao og rødvin) og er jeg heldig, så får jeg friske opp brunfargen. Det trengs...

Jeg trodde at den flotte brunfargen jeg fikk i julen, ville vare en stund, men neida, jeg ser like bleik og trist ut som alle andre :sur:

Ha en kjemepflott helg :klem:

Skrevet
Ta på deg skrittelleren, så skal du se at kaloriene virkelig flyr :ler:

Har ikke skritteller. Ennå. ;)

Jeg synes det er så vanskelig å finne riktige gardiner. Til sommeren må jeg også på gardinjakt og vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg.

Jeg er heller ingen racer på gardiner. Derfor fant jeg ingenting i går heller.. Lånte med meg noen høyder hjem, men syntes de var for dyre. Og på det ene stedet jeg var så var det ingen som kunne hjelpe meg, så da bare gikk jeg. Altså, ingen gardiner ennå.

Kakao meg her og kakao meg der! :ler:

:sjenert:

og kakao her å.. men jeg drikker kaffe jeg da..  :sjenert:

:vinke:

Drikker kaffe og... :sjenert: Godt å se deg igjen forresten!! :):klem:

----------

Svømming i går kveld, 1500 m. :klappe: Tok sin tid, men jeg er fornøyd likevel.. Ikke like fornøyd med vekta i dag tidlig, men nå har jeg ihvertfall et skikkelig utgangspunkt. Blir vel litt vel tøft å klare -5 kg til 17.mai, men jeg må sette meg ett eller annet realisitisk mål istedet for "til sommeren"..

I natt drømte jeg at jeg var med i Prinsessen og Professoren. Merkelige greier. Tror jeg må ha vært mann :overrasket:, for jeg var definitivt ingen babe. :ler:

I kveld får jeg besøk av en venninne så da blir det vin, ost og kjeks. Gleder meg! :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg trodde at den flotte brunfargen jeg fikk i julen, ville vare en stund, men neida, jeg ser like bleik og trist ut som alle andre :sur:

Jaggu flaks jeg skal trene etterpå, jeg kommer jo i det minste til å være sprutrød i fjeset i mange, mange timer etterpå :ler:

Gjest Madeline
Skrevet
Jaggu flaks jeg skal trene etterpå, jeg kommer jo i det minste til å være sprutrød i fjeset i mange, mange timer etterpå :ler:

:ler:

Skrevet

Brunt fett er finere enn hvitt fett. Det er ihvertfall sikkert og visst for min del! :ler:

Hvorfor klarer jeg ikke å holde meg unna KG!! :sur::sur:

Gjest Madeline
Skrevet
Hvorfor klarer jeg ikke å holde meg unna KG!! :sur:  :sur:

Jeg sliter med det samme :sur:. Det er nok av andre mer fornuftige ting jeg burde ha gjort, men de er ikke så kjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...