Gjest synseren Skrevet 6. mars 2006 #1621 Skrevet 6. mars 2006 Det har jeg ikke tenkt på engang, takk for tips. ----------- ← Kjekt vi kunne hjelpe deg med noe iallefall . Ha en god natt!!
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1622 Skrevet 7. mars 2006 Minn meg på at det ikke er noe lurt å ta på seg en genser som såvidt er tørr når det er masse minusgrader ute. :brrr:
Gjest Madeline Skrevet 7. mars 2006 #1623 Skrevet 7. mars 2006 Minn meg på at det ikke er noe lurt å ta på seg en genser som såvidt er tørr når det er masse minusgrader ute. :brrr: ← Det var nok ikke spesielt lurt, nei, men noen ganger så lærer vi på den harde måten. Sånn er det når du ikke er vant til så mye kulde.
vixen Skrevet 7. mars 2006 #1624 Skrevet 7. mars 2006 Minn meg på at det ikke er noe lurt å ta på seg en genser som såvidt er tørr når det er masse minusgrader ute. :brrr: ← *DOH*
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1626 Skrevet 7. mars 2006 Det var nok ikke spesielt lurt, nei, men noen ganger så lærer vi på den harde måten. Sånn er det når du ikke er vant til så mye kulde. ← *DOH* ← Fikk varmen i meg tilslutt, skrudde opp varmeovnen til 35 grader. God morgen ← God formiddag er det visst blitt nå. Og lunsj-tid! ----------- Jeg har med treningstøy på jobb i dag, men glemte selvfølgelig joggeskoene hjemme. Så da tror jeg heller det blir en tur på stranden. Lenge siden sist, og det er så nydelig vær. Har litt vondt i isjiasen også i dag, glemte pille i går kveld...
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1627 Skrevet 7. mars 2006 Godt at du er bedre, denne tiden hjemme har nok gjort deg godt
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1628 Skrevet 7. mars 2006 Godt at du er bedre, denne tiden hjemme har nok gjort deg godt ← Er blitt bortskjemt, det merker jeg nå....
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1629 Skrevet 7. mars 2006 Fint å ha tid til seg selv, og spesielt når man er inne i en hektisk oppussingsperiode
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1631 Skrevet 7. mars 2006 Når er du tilbake i jobb da? ← Har jobbet 5 dager. 50%. Så nå går jeg hjem.
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1633 Skrevet 7. mars 2006 Fint å ha tid til seg selv, og spesielt når man er inne i en hektisk oppussingsperiode ← Tja, men jeg burde gjøre meg fortjent til lønna jeg får også.. Hehe, ok. God tur hjem! ← Litt dårlig samvittighet for å bruke min korte arbeidsdag på KG, derfor kort og konsist. Men jeg har ikke kommet skikkelig igang med ting heller, antar det blir mer travelt etterhvert.. Dro en tur på stranda rett fra jobb. Det var nydelig der, men litt kald trekk. Og det var ganske tungt å subbe i nysnøen også, tydeligvis bare meg og alle bikkjene som traver opp og ned og fram og tilbake i sanddynene utenfor stien. Jeg har mistet all tiltakslyst og er bare så ufattelig daff!! Hvor er energien jeg hadde i helgen? Har tvunget meg sel til å gjøre noen småting, men det blir ikke bedre. Burde ha ryddet klærne mine inn i klesskapene, revet tapet på neste soverom, kjøpt inn gardiner til soverom, pakket ut flere esker osv osv osv.... Og på toppen av alt så føler jeg meg som en oppblåst hvalross, har visst gått opp mange kilo bare i helgen! Og jeg som liksom skulle begynne et nytt og bedre liv nå og bli tynn og sprek til sommeren. Nei, dette er definitivt ikke helt min dag.
Gjest Madeline Skrevet 7. mars 2006 #1634 Skrevet 7. mars 2006 Får håpe at en god natts søvn gjør underverker slik at du våkner opp full av energi i morgen.
Fru Fomle Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1635 Skrevet 8. mars 2006 Får håpe at en god natts søvn gjør underverker slik at du våkner opp full av energi i morgen. ← Kanskje, men det kjennes ikke sånn ut ennå. ----------------------- Soverommet vårt er nå offisielt ferdigstilt! Taklister kom på plass i går, nå mangler bare gardiner. Så i morgen blir det gardin-jakt etter jobb. I dag har jeg ikke tid, prioriterer treningen jeg ikke fikk gjort i går.. Og nå skal jeg liksom jobbe...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1637 Skrevet 8. mars 2006 Hvem har sagt at vi ikke skal bli tynn og sprek til sommeren da? Alle har dager der alt er bare galt, men bak hver en sky finnes det sol Det er bare å fortsette med tur og trening, så blir det nok lettere dager også
Fru Fomle Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1638 Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer med dagen, Fru Fomle . ← Takk! Kan ikke si jeg markerer kvinnedagen på noen spesiell måte, er alt for lat til å bli feminist.
Fru Fomle Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1640 Skrevet 8. mars 2006 Hvem har sagt at vi ikke skal bli tynn og sprek til sommeren da? Alle har dager der alt er bare galt, men bak hver en sky finnes det sol Det er bare å fortsette med tur og trening, så blir det nok lettere dager også ← Takk. God formiddag! ← God.....kveld ------------------- Trente rett etter jobb, det ble en veldig bra treningsøkt. Fikk tatt skikkelig i på styrkedelen + litt kondisjon til slutt. Og over 400 kcal forbrent!! Vurderer om jeg skal melde meg inn på VGs vektklubb eller noe, jeg trenger et tupp i ræva for å få orden på kostholdet mitt igjen. Pleier å ordne seg av seg selv når jeg har gode treningsrutiner, men nå når jeg trener på dagtid så sitter jeg i sofaen på kvelden og kjenner godteskapet lokke og dra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå