Fru Fomle Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1602 Skrevet 4. mars 2006 Her snakkes det om både møblering og oppussing. Dårlig gjort når jeg også har lyst på både nye møbler og til å pusse opp . Hadde det ikke vært for at vi ikke har råd til det, så hadde jeg satt i gang nå med en gang. *krysser fingrene for at lottoen går inn med 7 rette i morgen* ← Du må nok bare venne deg til det, her inne blir det snakk om oppussing i måneder og kanskje år framover. Men jeg antar at det etterhvert vil tære hardt på våre sparepenger, så da kan det nok hende at pipa får en annen lyd. Og jeg kan trenge noen økonomiske råd eller fem... Håper da virkelig at boken er mer spennende enn så . Ha en flott helg, Fru Fomle!! ← Sovnet ikke, men det fristet selv om boka var spennende nok. God helg til deg også!! *synger nattasang* ← Da sov jeg for lenge siden... Er jo en sovegris. ---------------- Går ettermiddag/kveld ble super-effektiv. Fomlemannen pisket meg opp av sofaen for å få gjort ferdig tapetseringen. Det fristet null og niks, men er veldig glad for det nå. Så vi fikk gjort ferdig tapetseringen, vært ute og kjøpt parkett, spist nydelig tre retters middag i byn. Og var hjemme så vi fikk sett Politi-agentane. Som forøvrig var en nedtur. I dag legger Fomlemannen parkett på soverommet, og kanskje vi også skal på IKEA og kjøpe garderobeskap. Jeg har fått ryddet og vasket, noe som har vært kraftig forsømt de siste dagene... I ettermiddag kommer Knoll og Tott hjem igjen også, skal bli godt å få dem hjem selv om dagene har gått fort. Så da blir det forhåpentligvis litt mer orden på skikkelig middag og sunnere kosthold, vi er ekstremt sløve når vi bare har oss selv å tenke på.
Gjest Madeline Skrevet 4. mars 2006 #1606 Skrevet 4. mars 2006 Men jeg antar at det etterhvert vil tære hardt på våre sparepenger, så da kan det nok hende at pipa får en annen lyd. Og jeg kan trenge noen økonomiske råd eller fem... Da er det godt du har en økonom innom boka di .
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1607 Skrevet 4. mars 2006 Må ikke slite deg ut i helga da. ← Skal prøve. Da er det godt du har en økonom innom boka di . ← Det var akkurat det jeg tenkte på. ----------- Parkett-legging gikk som en drøm, sikkert fordi jeg ikke hjalp til. Så da fikk vi kjøpt inn garderobe-skap også før vi hentet guttene på båten. Fomlemannen er i full gang med montering. Og jeg..... slapper litt av etter tung bæring.
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1608 Skrevet 4. mars 2006 Prøver å sikre det trådløse nettverket vårt, men jeg skjønner absolutt null og niks og ingenting!!
Gjest Madeline Skrevet 4. mars 2006 #1609 Skrevet 4. mars 2006 Prøver å sikre det trådløse nettverket vårt, men jeg skjønner absolutt null og niks og ingenting!! ← Her kan jeg dessverre ikke komme med noen geniale råd. Men har du lest bruksanvisningen? Det hender også at det finnes mer detaljerte bruksanvisninger på nettet.
Gjest synseren Skrevet 5. mars 2006 #1610 Skrevet 5. mars 2006 Prøver å sikre det trådløse nettverket vårt, men jeg skjønner absolutt null og niks og ingenting!! ← Skal spør sambissen min jeg, så får du et svar i løpet av dagen. (Han er datafyr serru).
Fru Fomle Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1611 Skrevet 5. mars 2006 Her kan jeg dessverre ikke komme med noen geniale råd. Men har du lest bruksanvisningen? Det hender også at det finnes mer detaljerte bruksanvisninger på nettet. ← Det var ingen bruksanvisning i pakken, bare et par ark der det står null og niks. Men skal sjekke om det er noen nett-adresse der. Hvis jeg finner det igjen.... Skal spør sambissen min jeg, så får du et svar i løpet av dagen. (Han er datafyr serru). ← Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1612 Skrevet 5. mars 2006 Dere har jo vært effektive, og fått gjort så mye! Kan tenke meg det er deilig å se fremgang! Hvordan går det med ryggen din opp i alt dette da?
Gjest synseren Skrevet 5. mars 2006 #1613 Skrevet 5. mars 2006 Kanskje denne kan hjelpe deg litt på vei med å sikre det trådløse nettverket? Slik sikrer du trådløse nett
vixen Skrevet 5. mars 2006 #1614 Skrevet 5. mars 2006 Har du fått orden på nettverket, eller har du mista det helt nå?
Fru Fomle Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1615 Skrevet 5. mars 2006 Dere har jo vært effektive, og fått gjort så mye! Kan tenke meg det er deilig å se fremgang! Hvordan går det med ryggen din opp i alt dette da? ← Det går veldig bra med ryggen. Er forsiktig med løfting, ellers gjør jeg det aller meste. Og det er ufattelig deilig å se framgang, nå er vi så godt som ferdig med soverommet vårt. Og det blir så fiiiiiint! Kanskje denne kan hjelpe deg litt på vei med å sikre det trådløse nettverket? Slik sikrer du trådløse nett ← Jeg finner nesten ingenting av de tingene som er omtalt der inne på roteren. Og så mangler jeg visst noen passord eller noe. Så nå har jeg gitt opp for en stund, får heller installere det på nytt. Eller vente til svogeren kommer på besøk, han har mer peiling enn vi har.. Har du fått orden på nettverket, eller har du mista det helt nå? ← Er fremdeles på åpent og (nesten) usikret nett. Tror jeg... -------------- Også i dag har vi jobbet endel på soverommet. Fomlemannen skrudde sammen skrogene på klesskapene i går kveld, så i dag var det innredning og dører som stod for tur. Selvfølgelig hadde vi klart å ta med oss feil hylleplater, så der må jeg tilbake og bytte i morgen de vi ikke åpnet i farten... Innflytting av klær må derfor vente til i morgen, men da skal det bli ordnings og slutt på koffert-tilværelsen. Vi har også fått lagt sammen alle pappeskene vi har samlet siste uka og lagt på tilhenger. Det er blitt ekstremt med papp. Jeg har også vært på en skikkelig trening i ettermiddag. 45 min styrketrening og 20 min på cross-trainer etterpå. Så nå kan jeg få litt jogge-følelse igjen uten å utsette ryggen for hard belastning. Ble over 400 kcal forbrent totalt på treningen, det er lenge siden jeg har sett sånne tall på pulsklokka... Alt i alt en meget bra dag!!
Gjest Madeline Skrevet 5. mars 2006 #1616 Skrevet 5. mars 2006 Høres ut som dere har fått veldig mye ut av helga. Flink til å trene har du også vært. Jeg må skjerpe meg litt nå siden vinterferien har vært litt for bedagelig. I morgen får jeg kle godt på meg og komme meg ut på lang tur.
vixen Skrevet 5. mars 2006 #1617 Skrevet 5. mars 2006 Gruer meg til å gå til jobb i morra... Det kommer til å bli en kald fornøyelse.
Gjest synseren Skrevet 5. mars 2006 #1618 Skrevet 5. mars 2006 Er fremdeles på åpent og (nesten) usikret nett. Tror jeg... -------------- ← Frem til du er sikker på at du får sikret nettet, kan du jo bare skrue av routeren når du ikke er på internet. ( men det gjør du kanskje allerede)
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1620 Skrevet 6. mars 2006 Frem til du er sikker på at du får sikret nettet, kan du jo bare skrue av routeren når du ikke er på internet. ( men det gjør du kanskje allerede) ← Det har jeg ikke tenkt på engang, takk for tips. ----------- Urk, jeg er giddalaus! Har lest ut en bok, mens Fomlemannen jobber og jobber på soverommet. Får se til å lage kveldsmat til ungene ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå