vixen Skrevet 27. februar 2006 #1581 Skrevet 27. februar 2006 Hei hei! Har du fått slappet av i helga, og hvordan er ryggen?
Fru Fomle Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1582 Skrevet 1. mars 2006 Håper dere får det fint hos foreldrene dine. Kjekt å reise bort innimellom. Håper ryggen din oppfører seg fint under besøket også! Ha en fin helg!! ← God morgen Har du hatt en fin vinterferie? Deilig å kose seg hjemme hos mor og far? ← Hei hei! Har du fått slappet av i helga, og hvordan er ryggen? ← Takk skal dere ha. Kom hjem i går kveld etter noen fine dager på ferie. Har fått gått litt på ski og kost oss ute i snøen. Og nå er det jammen meg blitt vinter her også. Hadde reisefølge med svigermor i går, hun har overnattet hos oss. Så i dag da min første arbeidsdag var unnagjort traff jeg henne i by'n. Hun skulle se på ting, men det var jeg som kjøpte. Kjøpte blant annet ny dongribukse, det var tvingende nødvendig etter at yndlingsbuksa mi var slitt hull på rumpa. Merket det ikke før jeg kom hjem på ferie, og det var den eneste dongribuksa jeg hadde med. Tror heldigvis ingen tok anstøt av det. Gikk fint på jobb i dag også. Merket fort at det begynte å verke nedover venstre fot når jeg satt på kontor-stolen, men heldigvis hadde de et regulerbart bord som jeg kan bruke. Så dette blir bra. Er likevel glad for at jeg kan begynne med bare 50%, noe særlig mer hadde jeg nok ikke tålt ennå. Nå ringte de fra Bohus, møblene våre blir levert om en time. Så i dag blir det møblering av stue, kanskje de siste listene kommer opp der også? Er veldig spent, håper det blir bra..
@lfa Skrevet 1. mars 2006 #1584 Skrevet 1. mars 2006 Det er gøy med nye møbler! Gikk det greit og begynne på jobb igjen?
Gjest Madeline Skrevet 1. mars 2006 #1585 Skrevet 1. mars 2006 Så moro med nye møbler. Hva slags møbler er det?
Fru Fomle Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1586 Skrevet 2. mars 2006 Nye møbler er gøy. Hva slags møbler er det? ← Spisebord + 6 stoler. Og to tv-stoler med puff. Det er gøy med nye møbler! Gikk det greit og begynne på jobb igjen? ← Første dagen på jobb gikk veldig bra. Litt vondt i venstre foten utover kvelden, men ikke ille... Så moro med nye møbler. Hva slags møbler er det? ← Se svar til vixen. ---------- En kjapp KG-tur før jeg går på jobb i dag. Ettermiddagen i går ble brukt til montering av møbler og få satt de rundt i stua. Dessverre så var ikke alt som det skulle, på den ene tv-stolen var to plastdingser under brukket. Og ene puffen var helt skjev. Heldigvis var det samme plastdingser på puffen som på stolen så vi fikk satt sammen stolen. Men puffen må leveres inn, rart at de ikke oppdager sånne ting på fabrikken.. Uansett så ble det veldig bra i stua nå. Litt uvant med så mye møbler, men det går seg til. I dag er det tapetsering på programmet, håper vi kommer LANGT. For nå vil jeg ha et skikkelig soverom med skikkelig klesskap. Tar en tur på treningssenteret rett etter jobb i dag, så satser jeg på en svømmetur i morgen. Skal liksom ha begynt et nytt og bedre liv nå, men i går var det kake på jobben..
vixen Skrevet 2. mars 2006 #1587 Skrevet 2. mars 2006 Typisk at det man kjøper eller bestiller ikke enten er defekt, har mangler eller er forsinket...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #1588 Skrevet 2. mars 2006 Det klør i fingrene etter å sette på plass møblene, tenker jeg
Fru Fomle Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1589 Skrevet 2. mars 2006 Det klør i fingrene etter å sette på plass møblene, tenker jeg ← De er allerede på plass.
vixen Skrevet 3. mars 2006 #1590 Skrevet 3. mars 2006 Hei på deg, innflyttende KG-kollega i samme møbleringsbåt som meg selv! Koffr har du ikkje bart?
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1591 Skrevet 3. mars 2006 Hei på deg, innflyttende KG-kollega i samme møbleringsbåt som meg selv! Koffr har du ikkje bart? ← :klø:
Fru Fomle Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1592 Skrevet 3. mars 2006 Hei på deg, innflyttende KG-kollega i samme møbleringsbåt som meg selv! Koffr har du ikkje bart? ← Fordi jeg ikke er trønder? :klø: Møbleringsbåten er dratt, nå er det tapetseringsånden som gjelder. Ånden som kommer og går.
vixen Skrevet 3. mars 2006 #1593 Skrevet 3. mars 2006 Møbleringsbåten er dratt, nå er det tapetseringsånden som gjelder. Ånden som kommer og går. ← Jeg har aldri sett den ånden jeg.
Fru Fomle Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1594 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har aldri sett den ånden jeg. ← Fikk et glimt av den i går, men nå er den borte igjen. :klø:
vixen Skrevet 3. mars 2006 #1595 Skrevet 3. mars 2006 Fikk et glimt av den i går, men nå er den borte igjen. :klø: ← Likegreit det vel. Tapetsering er *kremt*..
Fru Fomle Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1596 Skrevet 3. mars 2006 Likegreit det vel. Tapetsering er *kremt*.. ← ....noe dritt ja. Vi trodde underlaget var slett og perfekt. Vi tok feil.
vixen Skrevet 3. mars 2006 #1597 Skrevet 3. mars 2006 ....noe dritt ja. Vi trodde underlaget var slett og perfekt. Vi tok feil. ← Kanskje en grunn til at tapetånden også dukket opp hos de forrige eierene der
Fru Fomle Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1598 Skrevet 3. mars 2006 Kanskje en grunn til at tapetånden også dukket opp hos de forrige eierene der ← Vi hadde revet oss helt inn til orginal-platene, men likevel..... Nå er det helg, helg, helg, helg! Siden vi har barnefri til i morgen så bør vi komme oss ut på noe i kveld, får se hva det blir til etterhvert... Tapetseringen kan vente. I dag er nytt vindu kommet på plass også så det er ingen unnskyldning lenger for å jobbe med soverom nr. 2 heller.. Var på svømming før jobb i dag, det var deilig! Lite folk, rolig og fredelig. Gikk veldig fint med fot/rygg på jobb i dag, mulig det er lurt å få bevegelse i kroppen før arbeidsdagen starter. Nå skal jeg slappe av litt med ei krim-bok jeg fikk låne av svigermor. Håper jeg ikke sovner.
Gjest Madeline Skrevet 3. mars 2006 #1599 Skrevet 3. mars 2006 Her snakkes det om både møblering og oppussing. Dårlig gjort når jeg også har lyst på både nye møbler og til å pusse opp . Hadde det ikke vært for at vi ikke har råd til det, så hadde jeg satt i gang nå med en gang. *krysser fingrene for at lottoen går inn med 7 rette i morgen*
Gjest synseren Skrevet 3. mars 2006 #1600 Skrevet 3. mars 2006 Nå skal jeg slappe av litt med ei krim-bok jeg fikk låne av svigermor. Håper jeg ikke sovner. ← Håper da virkelig at boken er mer spennende enn så . Ha en flott helg, Fru Fomle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå