Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #1562 Skrevet 22. februar 2006 God morgen Har poden kviknet til igjen, eller er det noen andre som har blitt smittet?
Gjest Madeline Skrevet 22. februar 2006 #1563 Skrevet 22. februar 2006 God morgen . Hvordan står det til hos dere i dag?
Fru Fomle Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1564 Skrevet 22. februar 2006 Så godt at det ordner seg med kabelen. Jeg går ut fra at dere slipper og betale for gravingen? ← Antar det, da burde de gitt oss beskjed før de begynte å grave. Men de fant ingen feil der de gravde i dag, så de må måle på nytt i morgen for å dobbeltsjekke at de gravde på rett sted. Så kjekt at de er kjappe med å ordne opp feilen i kabelen. Vi har også Lyse og er veldig fornøyde. Har hatt Lyse i 2 1/2 år allerede, tiden går fort gitt.. ← Det gikk heldigvis veldig fort. Er ikke så veldig imponert over Lyse når du ringer dem, men dette gikk veldig greit. Flink male-Fomle! Håper poden er bedre. ← Takk! :bukke: Har malt siste strøket i dag. Poden er mye bedre, men var hjemme i dag og. God morgen Har poden kviknet til igjen, eller er det noen andre som har blitt smittet? ← Den aller største gutten i huset ble dårlig i går , så jeg har hatt to syke hjemme i dag. Jeg er også dårlig innimellom, men det blir ikke mer enn vondt i magen og kvalm. God morgen . Hvordan står det til hos dere i dag? ← Har vært en travel dag selv om vi er tre som er ganske reduserte i dag. Jeg har malt, vært på trening (styrke), hentet lampe & kuskinn, montert lampe og satt inn seksjon med såpevoks. Så nå er jeg ganske sliten, og slapper av med god samvittighet. Turen på treningssenteret ble litt skuffende. Da jeg skulle hente programmet mitt så var det nesten ingenting av det vi gikk gjennom på lørdag som var satt opp. Heldigvis så husket jeg øvelsene så det gikk greit. Etter treningen tror jeg heller ikke alle øvelsene er helt heldig for min skade-situasjon, i kveld verker jeg skikkelig i ryggen igjen. Neste gang kommer jeg til å be om en annen instruktør... Eller sette opp selv. Kuskinnet er kjempefint! Lampen er veldig stor, og litt uvant. Men det går seg vel til... Fomlemannen har også flyttet seksjonen i dag, og etter jeg har brukt noen timer på såpe-behandling er den nå klar for å flyttes inn i. Endelig! I morgen skal jeg både til kiropraktor og lege. Spent på "dommen" over siste ukes innsats..
vixen Skrevet 22. februar 2006 #1565 Skrevet 22. februar 2006 Det er egentlig ganske få instruktører på vanlige treningsstudioer som har kompetanse nok til å sette opp spesialdesignede program til rehabilitering og opptreninger etter ulike typer skader...
Fru Fomle Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1566 Skrevet 22. februar 2006 Det er egentlig ganske få instruktører på vanlige treningsstudioer som har kompetanse nok til å sette opp spesialdesignede program til rehabilitering og opptreninger etter ulike typer skader... ← Jeg merket dessverre det. Får heller spandere noen kroner til på fysioterapaut-timer i treningssal der kiropraktoren holder til. Da er jeg iallefall trygg. Men et minimum å forvente av instruktørene er nå at man klarer å lese hva de har skrevet, det var flere av øvelsene jeg ikke klarte å tyde hva skulle være. Savner han jeg hadde sist jeg var medlem der, han var kjempeflink.
vixen Skrevet 22. februar 2006 #1567 Skrevet 22. februar 2006 Ja, man skulle tro det skulle være piece of cake å lese, men noen av øvelsene fysioterapauter bruker er kanskje ikke så godt kjent der man stort sett kun har øvelsesapparater. Tror det kan være lurt å høre der du går til kiropraktor. Kjedelig om øvelsene som egentlig skal gjøre deg bedre har motsatt hensikt.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #1568 Skrevet 22. februar 2006 Noen treningsenter har fysioterapaut som jobber helt eller delvis der, men det burde ha vært flere. Jeg har ikke styrke nok til å jobbe på egenhånd, uansett programm eller ei. Jeg må gå på timer og få skikkelig pest meg mens en instruktør hyler i ørene på meg Jeg innbiller meg at du er litt sterkere på det punktet?
Fru Fomle Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1569 Skrevet 22. februar 2006 Ja, man skulle tro det skulle være piece of cake å lese, men noen av øvelsene fysioterapauter bruker er kanskje ikke så godt kjent der man stort sett kun har øvelsesapparater. Tror det kan være lurt å høre der du går til kiropraktor. Kjedelig om øvelsene som egentlig skal gjøre deg bedre har motsatt hensikt. ← Mistenker han jeg var hos nå for å synes de øvelsene jeg hadde var for enkle og basic. Men da har han ikke skjønt noenting.... Noen treningsenter har fysioterapaut som jobber helt eller delvis der, men det burde ha vært flere. Jeg har ikke styrke nok til å jobbe på egenhånd, uansett programm eller ei. Jeg må gå på timer og få skikkelig pest meg mens en instruktør hyler i ørene på meg Jeg innbiller meg at du er litt sterkere på det punktet? ← De har fysioterapaut her også, men han jeg var hos sist har nettopp sluttet og jeg vet ikke om de har fått noen ny. Litt av problemet med fysioterapauter er at om du går til 5 forskjellige får du 5 ulike meninger om hva du bør gjøre. Og jeg er en "ensom ulv" når det gjelder trening. Hyggelig å ha noen å trene sammen med, men jeg klarer meg fint på egen hånd på treningssenteret. Har trent endel på timer også tidligere, men akkurat nå så er ikke det aktuelt. Må trene meg opp sakte og være tålmodig... Så kanskje jeg kan være med på noen o-løp i år, det hadde vært veldig deilig å fått til det.
Gjest Gitte Skrevet 22. februar 2006 #1570 Skrevet 22. februar 2006 Hei på deg Dumt at ryggen ikke er god da.. Der jeg trener har de også fysioterapeuter som også jobber som treningsveiledere, ganske så lurt i grunn.. Får håpe du får ordna deg et skikkelig program snart Jeg var på spinning kl 1730.. slitsomt, men utrolig moro I morgen blir det annen type trenine
Fru Fomle Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1571 Skrevet 23. februar 2006 I morgen blir det annen type trenine ← Det gjør seg det også. -------- God morgen alle sammen! I dag er jeg hjemme alene igjen. Burde vel ikke si deilig, men det skal bli godt og ta det mer med ro i dag. Ryggen er mye bedre, er bare sinnsykt støl i rumpa. Så treningen hadde effekt der.. Nå må jeg spise frokost før jeg hiver meg i :dusjen:.
Gjest Gitte Skrevet 23. februar 2006 #1572 Skrevet 23. februar 2006 Det gjør seg det også. ← f9z God morgen alle sammen! I dag er jeg hjemme alene igjen. Burde vel ikke si deilig, men det skal bli godt og ta det mer med ro i dag. Ryggen er mye bedre, er bare sinnsykt støl i rumpa. Så treningen hadde effekt der.. Nå må jeg spise frokost før jeg hiver meg i :dusjen:. ← Hehe deilig med trening som du kjenner gir effekt Jeg er også gåen i rompa, men det er ikke stølhet (noe som heter det?) men gnagsår etter spinninga de siste dagene.. Men noe må man vel ofre Må vel komme meg av gårde til snart jeg vel...
Fru Fomle Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1573 Skrevet 23. februar 2006 Gnagsår i rumpa er ikke godt. Pleier å gå seg til etterhvert, men det er ikke dumt med skikkelig polstring.
Fru Fomle Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1574 Skrevet 23. februar 2006 Kiropraktor og lege unnagjort. Er 50% sykemeldt i hele mars, men kan ringe hvis jeg vil endre på det. Veldig greit, så kan jeg se hvordan det går. Har også gjort en jobb jeg har grua meg til lenge - å rense sluket på badet i kjelleren. Skikkelig dårlig at det ikke var gjort når vi flytta inn, men jeg er ikke overrasket etter å ha sett "rengjøringen" i andre deler av huset. Heldigvis gikk det veldig mye bedre enn jeg fryktet, så nå håper jeg vi blir kvitt lukta! Skal skrubbe vegger og gulv der i morgen, blir deilig å bli kvitt "dritten" jeg føler ligger i veggene der..
Gjest Madeline Skrevet 23. februar 2006 #1575 Skrevet 23. februar 2006 50 % sykemelding høres bra ut. Da blir ikke overgangen så brå for ryggen din.
Fru Fomle Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1576 Skrevet 23. februar 2006 50 % sykemelding høres bra ut. Da blir ikke overgangen så brå for ryggen din. ← Og så gir deg meg bedre tid til opptrening Gleder meg til å begynne på jobb igjen! Men først er det noen dagers vinterferie hjemme hos mor og far, det skal bli deilig!
Gjest Gitte Skrevet 24. februar 2006 #1577 Skrevet 24. februar 2006 Har du reist til mor og far? Hørtes bra ut å bli kvitt dritten.. Syns du er flink jeg, til tross for ryggen din.. Nå har jeg nettopp vært på spinning, herlig start på dagen
Fru Fomle Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1578 Skrevet 24. februar 2006 Har du reist til mor og far? Hørtes bra ut å bli kvitt dritten.. Syns du er flink jeg, til tross for ryggen din.. Nå har jeg nettopp vært på spinning, herlig start på dagen ← Jeg reiser først i morgen tidlig. Skulle egentlig på svømming i går kveld, men så sovnet jeg på sofaen og våknet med en dundrende hodepine. Ikke ga det seg heller, så den som krøp til køys kl. 9 i går var meg.. Og så var jeg like trøtt i dag morges, skjønner ingenting. I dag fikk jeg besøk av en venninne, vi var ute og gikk en lang tur før vi spiste lunsj. Været var fint, men kald vind.... Etter hun var gått så dro jeg på stranden og gikk litt der også, så i dag er det blitt mer enn nok gåing på meg.
Gjest synseren Skrevet 25. februar 2006 #1579 Skrevet 25. februar 2006 Håper dere får det fint hos foreldrene dine. Kjekt å reise bort innimellom. Håper ryggen din oppfører seg fint under besøket også! Ha en fin helg!!
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #1580 Skrevet 27. februar 2006 God morgen Har du hatt en fin vinterferie? Deilig å kose seg hjemme hos mor og far?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå