Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper på rask bedring for poden! Alltid både kjedelig og leit når man er syk.

Jeg har ikke svømt på lenge, men blir litt inspirert til å dra en ettermiddag alene. Det får bli etter vinterferien, orker ikke at det skal bli samme scenariet som du opplevde i dag.

Mye folk i svømmebassenget er ikke noe særlig nei. :forvirret: Neste gang drar jeg et annet sted og ser om det er bedre der..

Kjedelig at han er syk ja, håper bare han slipper å spy alt for mye... Og i morgen kan vi sove uten å ha vekkerklokke på, blir deilig det og. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God dag :klem:

Så flink du er til å svømme! jeg liker det ikke jeg da, syns det er kjedelig med frem og tilbake, frem og tilbake.. Men god trening er det jo :)

Synd at lillegutt fikk omgangssjuke da.. God bedring til han :)

Skrevet
God dag :klem:

Så flink du er til å svømme! jeg liker det ikke jeg da, syns det er kjedelig med frem og tilbake, frem og tilbake.. Men god trening er det jo :)

Synd at lillegutt fikk omgangssjuke da.. God bedring til han :)

Svømming er ikke min favoritt-trening heller, men akkurat nå er det eneste kondisjonstreningen jeg kan drive noe særlig med. Og så er det ikke så ille når en blir vant til det. Pluss at badstue etterpå er superdeilig. :sjarmor:

Skrevet

Åh, jeg lurer på om jeg skal ta sol etterpå jeg.. Det kan trenges tror jeg...

Skrevet
Spinning på meg i kveld, og i morgen.

*selvpining*

Flink du! :tommelsmil: Pass på rumpa.. ;)

Åh, jeg lurer på om jeg skal ta sol etterpå jeg.. Det kan trenges tror jeg...

Det burde jeg også gjort litt av snart.. :sjenert:

----------

I dag skulle de blåse inn fiberkabel til oss, men de fikk det ikke til. :grine: Det er visst noe galt med ledningen som ligger inn til oss, så nå må kanskje hele sulamitten graves opp igjen. Gjennom naboens nylagte oppkjørsel + nyasfaltert fortau fram til sentralen. Og det blir vel oss som må ta regningen. :sur:

Det positive var at vi fikk den siste tapeten i dag. :hoppe: Pga hopp så fikk vi ikke startet på det i dag, men vi har ryddet ut av det andre soverommet. Kan likevel ikke begynne der inne ennå, fant ut vi skulle bytte vindu. Ting tar tid! :forvirret:

Skrevet

Renovering og oppussing har en tendens til å balle på seg av uforutsette ting. :troest:

Skrevet

Uff det der hørtes ikke bra ut :troest: Får håpe det ordner seg uten store regninger for deres del da.. :klem:

Skrevet

:troest: Sånne uforutsatte ting er alltid kjedelige, og spesielt når det begynner å koste en del.

Å pusse opp tar tid, det vel jeg alt om. ;) Men den som venter på noe godt (her: fint) venter ikke forgjeves...

Ha en flott dag :klem:

Skrevet
Renovering og oppussing har en tendens til å balle på seg av uforutsette ting.  :troest:

Uff det der hørtes ikke bra ut :troest: Får håpe det ordner seg uten store regninger for deres del da.. :klem:

:troest: Sånne uforutsatte ting er alltid kjedelige, og spesielt når det begynner å koste en del.

Å pusse opp tar tid, det vel jeg alt om. ;)  Men den som venter på noe godt (her: fint) venter ikke forgjeves...

Ha en flott dag :klem:

Takk, dere er så snille. :klem:

Hvis det er vi som må betale for kabelgraving, dropper vi Lyse og kjøper parabol i stedet... Synes også det er rart om det er vi som må dekke de kostnadene, når det er selve kabelen det er noe galt med. Men vi får se hva de sier.

Har eldstemann hjemme i dag. Han har ikke spydd etter jeg hentet han i går, men han ligger på sofaen og er ganske slakk. Hvis han hadde vært litt kvikkere kunne jeg tatt han med på en liten tur på stranden, det ser dårlig ut nå. Får heller nyte noen solstråler på terassen og gå tur når Fomlemannen er hjemme fra jobb.

Verker litt mer i ryggen i dag igjen, kan være at brystsvømming ikke er særlig heldig. :forvirret:

Skrevet

Dere som må betale når det er noe galt med kabelen?

Det hørest da rart ut, men dessverre så er vi forbrukere ofte prisgitt enkelte selskap :tristbla:

Du får krangle så busta fyker da ;)

Går det bedre med poden?

Skrevet
Dere som må betale når det er noe galt med kabelen?

Det hørest da rart ut, men dessverre så er vi forbrukere ofte prisgitt enkelte selskap :tristbla:

Du får krangle så busta fyker da ;)

Går det bedre med poden?

Vi kommer til å protestere hvis vi må betale ja. ;) Men det vil uansett gå utover naboen siden oppkjørselen hans må graves opp, det er jo ikke særlig moro da. :sjenert:

Poden ligger fremdeles på sofaen og daffer. Sier han har vondt i hodet, og er ganske så slapp. Men heldigvis ingen oppkast, krysser fingre for at det er over..

------

SKISKYTING! :hoppe:

Skrevet

Ting tar visst ikke så lang tid likevel. ;) Har hatt besøk av bygg-mann som har målt vindu + en kabel-mann som går med målehjul og prøver å finne ut hvor de skal grave. :ler: De skulle komme å grave i morgen, så kommer oppkoblingsfolka igjen på torsdag. Håper det ordner seg!

Og jeg har vært flink og malt dør/vindu på soverommet. :)

Gjest Madeline
Skrevet

Så godt at det ordner seg med kabelen. Jeg går ut fra at dere slipper og betale for gravingen?

Gjest synseren
Skrevet

Så kjekt at de er kjappe med å ordne opp feilen i kabelen. Vi har også Lyse og er veldig fornøyde. Har hatt Lyse i 2 1/2 år allerede, tiden går fort gitt.. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...