Fru Fomle Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1521 Skrevet 17. februar 2006 Kanskje du slipper unna omgangssyken denne gangen? ← Fremdeles kvalm, men ingenting er kommet opp. Eller ned.
vixen Skrevet 17. februar 2006 #1522 Skrevet 17. februar 2006 Jeg mista kvalmefølelsen etter trening jeg..
Gjest synseren Skrevet 17. februar 2006 #1523 Skrevet 17. februar 2006 Omgangssyke er ikke noe moro. Følte meg også veldig kvalm her en dag men det gikk heldigvis fort over. Håper så er tilfelle for deg også. Ha en god helg, Fru Fomle!
Fru Fomle Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1524 Skrevet 18. februar 2006 Jeg mista kvalmefølelsen etter trening jeg.. ← Omgangssyke er ikke noe moro. Følte meg også veldig kvalm her en dag men det gikk heldigvis fort over. Håper så er tilfelle for deg også. Ha en god helg, Fru Fomle! ← Det gikk faktisk over!! Fremdeles bittelitt kvalm i dag, men er i fin form. Har vært på treningssenteret og fått satt opp nytt treningsprogram. Så nå skal jeg være flink i neste uke og få trent det ihvertfall 2 ganger. Gikk glipp av stafetten på TV, men det var jo bare tragisk...
Fru Fomle Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1525 Skrevet 18. februar 2006 Godt det ble ett gull i dag likevel!! Og enda er det hopp igjen, gleder meg!! Tok med ungene på stranda en tur, det var helt nydelig der med lett snøvær i lufta og ingenting vind. Dessverre ble turen kortvarig, min yngste sønn bestemte seg plutselig for å hoppe på sjøen. Hoppet uti med vann til langt oppå låra, så da var det å spurte tilbake til bilen og komme oss hjem. En smule irriterende må jeg si.
@lfa Skrevet 18. februar 2006 #1526 Skrevet 18. februar 2006 Var heldigvis bare bikkja som hoppet i sjøen her i dag. T@ssen vasset, men hadde støvler så han holdt seg i det minste tørr...
Gjest Madeline Skrevet 18. februar 2006 #1527 Skrevet 18. februar 2006 Tok med ungene på stranda en tur, det var helt nydelig der med lett snøvær i lufta og ingenting vind. Dessverre ble turen kortvarig, min yngste sønn bestemte seg plutselig for å hoppe på sjøen. Hoppet uti med vann til langt oppå låra, så da var det å spurte tilbake til bilen og komme oss hjem. En smule irriterende må jeg si. ← Er det en kommende isbader mon tro?
Fru Fomle Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1528 Skrevet 19. februar 2006 Var heldigvis bare bikkja som hoppet i sjøen her i dag. T@ssen vasset, men hadde støvler så han holdt seg i det minste tørr... ← Mine hadde støvler på de og. Er det en kommende isbader mon tro? ← Kan virke sånn. ------------ I dag våknet jeg opp med dritvondt i begge skuldrene. Kan ikke skjønne hva jeg gjorde i går som har forårsaket det. Har også stive fingre og vondt i halsen. Men heldigvis er kvalmen gått over, så det ser ut til at resten av familein skal slippe unna omgangssyken. *bank i bordet* Laget sjokolade-mousse mens stafetten gikk i dag, gikk jo ikke glipp av noe da. Har bestilt kino-billetter i ettermiddag, så nå blir det endelig Lille Kylling på oss.
Fru Fomle Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1531 Skrevet 19. februar 2006 Kos dere på kino i dag . ← Var filmen bra? :icon_smile: ← Det var en grei film. Eldstemann syntes den var kjempebra, minstemann ble redd av den høye lyden og måtte gå ut midt i. Var en ganske skummel film egentlig, litt annerledes enn jeg forventet. Har ennå veldig vondt i skuldrene, håper det er bedre til i morgen. Har ikke blitt noe oppussing med oss i helga, så nå må vi skjerpe oss i uka som kommer. Hadde vært veldig greit om vi var ferdig med de to soverommene til vinterferien slutter om to uker..
Gjest Gitte Skrevet 19. februar 2006 #1532 Skrevet 19. februar 2006 Hei på deg Hatt en fin helg? Gjør vel ikke noe at det ikke ble oppussing i helga, dere må jo kunne få slappe av litt dere også...
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1533 Skrevet 20. februar 2006 God morgen Har dere hatt en fin helg?
Fru Fomle Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1535 Skrevet 20. februar 2006 Hei på deg Hatt en fin helg? Gjør vel ikke noe at det ikke ble oppussing i helga, dere må jo kunne få slappe av litt dere også... ← Blir litt oppgitt av vi ikke fikk gjort noen verdens ting i huset, men som du sier så er det jo godt å slappe av innimellom også. De siste ukene har vi vært mye flinkere i ukedagene, så jeg satser på det denne uka også. God morgen Har dere hatt en fin helg? ← Joda, en helt grei helg. Kan ikke skryte på meg noe særlig trening jeg heller.. Er ryggen rimelig bra nå eller? ← Jepp! Begynte å verke litt under filmen i går, så nå har jeg fått testa at jeg kan sitte en god stund. Men nå er jeg stiv og støl i andre ledd (skuldre, kne, fingre), skjønner ikkeno.. :klø: Kanskje det er frykten for at de "glade dager" som sykemeldt snart går mot en ende. Neida, jeg ser fram til å komme meg litt på jobb igjen. Nå har jeg pakket svømmetøy så nå drar jeg ut en liten tur.
vixen Skrevet 20. februar 2006 #1537 Skrevet 20. februar 2006 Nå har jeg pakket svømmetøy så nå drar jeg ut en liten tur. ← Svømming gjør godt for støle og stive ledd. God svømmetur!
Fru Fomle Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1538 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vil også svømme... ← Svømming gjør godt for støle og stive ledd. God svømmetur! ← Svømming er kjempedeilig! Men i dag var det litt vel mye folk etter min smak, ble mye kryss og tvers svømming. Da ble det masete, og jeg klarte heller ikke å crawle særlig mye. Ble da 1250 m, så jeg er fornøyd. Etterpå stakk jeg ned på jobben og spiste lunsj, det var koselig. Skulle egentlig diskutere videre arbeidsoppgaver, men så ringte de fra SFO om at omgangssyken hadde rammet. Og jeg som trodde vi gikk klar siden det var så mange dager siden han andre var syk. Så nå ligger det en trøtt og medtatt gutt på sofaen her..
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1539 Skrevet 20. februar 2006 Håper på rask bedring for poden! Alltid både kjedelig og leit når man er syk. Jeg har ikke svømt på lenge, men blir litt inspirert til å dra en ettermiddag alene. Det får bli etter vinterferien, orker ikke at det skal bli samme scenariet som du opplevde i dag.
Gjest Madeline Skrevet 20. februar 2006 #1540 Skrevet 20. februar 2006 Så dumt at det blir en ny runde med omgangssyke nå som du trodde dere var kvitt det for denne gangen. Får håpe det går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå