Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
k9z f9z k9z f9z

Fjortiss-tendenser igjen? ;)

Thi-hi.. :)

Godt det noen som holder humøret oppe.. ;)

---------

Snart middags-laging her, tenkte jeg skulle eksprimentere litt. Pleier vanligvis å slå dårlig ut, men siden deler av familien likevel er slått ut så gjør det ikke så mye om det blir mislykket. :ler:

Skrevet
Hva skal du prøve deg på?

Laks med pesto bakt i ovn. Servert med nudler og sukkererter. Burde hatt noe tilbehør til, men vet ikke helt hva det skal være. :klø:

Skrevet
Fjortiss-tendenser igjen? ;)

aldri ;)

Trenger du mer tilbehør til den middagen der da..? Syns den innholdt det meste jeg men

Skrevet
aldri ;)

Trenger du mer tilbehør til den middagen der da..? Syns den innholdt det meste jeg men

Har ikke noe annet heller så det får holde. ;)

ikke annet enn en baguettbit for eksempel...

Har så mye nudler at jeg tror det skal holde.

Gjest Madeline
Skrevet

Får håpe du slipper unna omganssyken. En blir så tappet for krefter etter en slik runde og det tar noen dager før en er på topp igjen.

Skrevet
Får håpe du slipper unna omganssyken. En blir så tappet for krefter etter en slik runde og det tar noen dager før en er på topp igjen.

Det er en veldig smittsom variant, så jeg tror ikke jeg slipper unna. :forvirret:

Hvordan gikk det med middagen?

Den ble kjempegod! :)

------------

I går fikk vi spikret opp resten av takplatene på soverommet. Og Fomlemannen fikk grunnet ferdig den siste veggen, så nå er det klart for tapetsering. :hoppe: Håper at den siste tapeten kommer i dag, men vi får iallefall hente den ene så vi får begynt.

Jeg var også på svømming igjen - 1250 m denne gangen. De siste 250 var sløve, jeg gikk endel på grunna med høye kneløft og følte meg skikkelig lur. :ler: Men det er etter ordre fra kiropraktoren.

I dag er det nydelig vær og jeg kommer ingen vei. :sur: Nå er minstemann i fin form igjen, så jeg tror ikke det gjør noe om vi tar oss en liten luftetur. Ellers får jeg vente til mannen kommer hjem og ta en tur på stranda. Og i morgen skal jeg på veiledningstime på treningssenteret, de ringte meg i går og lurte på hvorfor jeg ikke hadde vært der på så lenge.

Skrevet

Glemte å berette at jeg var på vekta igjen i dag, første gang siden jeg ble satt ut. Og det var mye bedre enn fryktet, 4 uker med trøstespising har ikke satt alt for dype spor. :hoppe:

Skrevet
God morgen :klem:

hehe grattis med stabil vekt da ;)

Håper du også har en passe ok morgen Gitte! :klem:

Tydeligvis ikke så lett å legge på seg som jeg trodde. ;)

Skrevet

Vil du legge på deg? :klø: Nei tenkte meg det..

Joda jeg har den fin morgen jeg, hittil :) Bare litt småspent :)

Gjest Madeline
Skrevet
Glemte å berette at jeg var på vekta igjen i dag, første gang siden jeg ble satt ut. Og det var mye bedre enn fryktet, 4 uker med trøstespising har ikke satt alt for dype spor. :hoppe:

Så bra og nå får du til og med trimmet igjen også.

Tydeligvis ikke så lett å legge på seg som jeg trodde.  ;)

Noen som har det bra. Her lagrer omtrent alt seg bare jeg ser på noe usunt :forvirret: .

Skrevet
Vil du legge på deg? :klø:

Nei, absolutt ikke. ;) Men jeg var redd for at de siste ukene skulle ført til 5 kg ekstra.

Noen som har det bra. Her lagrer omtrent alt seg bare jeg ser på noe usunt  :forvirret: .

Det som er litt rart, er at jeg også har det sånn når jeg prøver å gå ned i vekt. :klø: Men jeg har vært ganske bevisst de to siste ukene + vært forholdsvis mye i aktivitet. Flere uker uten trening har kanskje også ført til litt mindre muskelmasse. :forvirret:

Men nå blir det heldigvis ikke så mye mer som må vekk enn det var rett etter jul. Så kanskje jeg kan klare målet mitt før sommeren likevel? :)

Skrevet

God morgen :klem: Så flott at det ikke gikk galt da, du har tydeligvis gjort noe rett likevel! Du har jo både svømt og gått tur, så alle monner drar! Litt er bedre enn ingenting!

Skrevet
God morgen :klem:  Så flott at det ikke gikk galt da, du har tydeligvis gjort noe rett likevel! Du har jo både svømt og gått tur, så alle monner drar! Litt er bedre enn ingenting!

Har fått troen på at svømming kan være et veldig bra trenings-alternativ for meg. :)

Skrevet

Hold fast ved den tanken, da :)

Jeg har svømt alt for lite, og de gangene jeg gjør det, er jeg helt av i nakke og skuldre, helt ute av trening mao :forvirret: tydelig at det er muskler som ikke blir brukt så mye...

Skrevet
Hold fast ved den tanken, da :)

Jeg har svømt alt for lite, og de gangene jeg gjør det, er jeg helt av i nakke og skuldre, helt ute av trening mao :forvirret:  tydelig at det er muskler som ikke blir brukt så mye...

Hvis du svømmer bryst så blir det fort stor belastning på nakke og skuldre, det blir iallefall jeg. Men nå har jeg brukt høsten på å lære meg å crawle, det er mye bedre. :)

For en gruuuuusom start på langrennet.. :grine::grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...