Gjest Madeline Skrevet 15. februar 2006 #1461 Skrevet 15. februar 2006 og dessuten; hvordan får dere k9z og f9z til å bli knis og kos? Det står jo knis og fnis der? :klø: ← Jeg får ikke k9z og f9z til å bety noe som helst jeg da .
Gjest Madeline Skrevet 15. februar 2006 #1463 Skrevet 15. februar 2006 Du er for gammal ← Jeg er nok det siden det er en fjortisgreie .
Gjest Madeline Skrevet 15. februar 2006 #1464 Skrevet 15. februar 2006 Norge leder 8-4 i curlingkampen .
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #1465 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er nok det siden det er en fjortisgreie . ← hehe det stemmer vel det..
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1466 Skrevet 15. februar 2006 hehe det stemmer vel det.. ← Pass deg nå
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1467 Skrevet 15. februar 2006 Det høres ikke særlig behagelig ut med timene hos kiropraktoren, men hvis det er til hjelp så får du gjennomføre behandlingen. Du har jo hatt en fin framgang i det siste. ← Vet jo ikke sikkert om det er behandlingen eller at jeg er så flink til å trene som gjør utslaget. Mest sannsynlig begge deler, så derfor fortsetter jeg.. Selv om det gjør ganske vondt akkurat nå. Wow, ryggen din blir jo mye bedre jo! Så bra! ← Tja, ikke akkurat nå da. Men i morgen er jeg nok fit for hva som helst igjen. Norge leder 8-4 i curlingkampen . ← ------------- Det ble noen deilige timer i senga, ikke lett å bli skikkelig våken igjen. Har fått ryddet opp i en del klær i kjelleren, må si jeg gleder meg veldig til vi får soverommet og garderobeskap ferdig.. Ganske kaos der nede, prøver å finne podens karnevalskostyme, men det er ikke lett. Nå vet jeg ikke helt om læreren vil like heller at han dukker opp som Mannen med ljåen når de helst skulle kle seg ut fra en bok de kjenner. Og i går mistet han endelig sin 5.tann, omtrent ett år etter den forrige.. Da han våknet i dag tidlig sa han at han var veldig spent på hva som hadde skjedd med tanna i natt. Tann-feen hadde glemt hele greia og fikk det da temmelig travelt med å komme seg ut på kjøkkenet før han.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1468 Skrevet 15. februar 2006 Godt å høre at det bare ikke er her i huset tannfeen har vært "forsinket"
vixen Skrevet 15. februar 2006 #1469 Skrevet 15. februar 2006 Godt å høre at det bare ikke er her i huset tannfeen har vært "forsinket" ← Hehe, dere får vise reklamen på tv, der sier han jo at han har mye å gjøre.
Gjest Madeline Skrevet 15. februar 2006 #1470 Skrevet 15. februar 2006 Det er sjarmerende den tiden ungene faktisk tror det er tannfeen som kommer. Her i huset er det gjennomskuet for lenge siden .
Gjest synseren Skrevet 15. februar 2006 #1471 Skrevet 15. februar 2006 Så kjekt at du er bedre i ryggen!! Det unner jeg deg!! Kjenner igjen det med å trumfe igjennom meningene mine når vi skal ha noe til huset . De har det ikke alltid så lett de mannfolka :grine2:. Hjemmet er liksom vår hjemmebane, så får heller han bestemme hvilken bil vi skal ha... Ha en fortsatt fin uke!!
Fru Fomle Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1472 Skrevet 16. februar 2006 Hehe, dere får vise reklamen på tv, der sier han jo at han har mye å gjøre. ← Det er sjarmerende den tiden ungene faktisk tror det er tannfeen som kommer. Her i huset er det gjennomskuet for lenge siden . ← Tror nok han gjennomskuer det sånn halvveis, men så er han ikke heeeelt sikker. Så kjekt at du er bedre i ryggen!! Det unner jeg deg!! Kjenner igjen det med å trumfe igjennom meningene mine når vi skal ha noe til huset . De har det ikke alltid så lett de mannfolka :grine2:. Hjemmet er liksom vår hjemmebane, så får heller han bestemme hvilken bil vi skal ha... Ha en fortsatt fin uke!! ← Takk, synseren. -------------- Var på besøk hos en venninne i går kveld og da jeg kom hjem hadde minstemann spydd 3 ganger. Så nå er den utrolig smittsomme omgangssyken som går i barnehagen kommet til oss også. Han spydde to ganger til i natt, men nå ser det ut til å ha roet seg. Så mine planer for dagen er helt forandret. Nå blir det klesvask til den store gullmedalje siden han traff bøtta kun 1 av 5 ganger. Og trimmingen får jeg vente med til i ettermiddag eller kveld... Da den lille våknet i dag var det første han sa: "Når pappa dør, hvem skal være faren vår da?" Lurer på hva han har drømt i natt.
Fru Fomle Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1473 Skrevet 16. februar 2006 6. spyrunde unnagjort.. Og nå er han i super-form.
vixen Skrevet 16. februar 2006 #1474 Skrevet 16. februar 2006 6. spyrunde unnagjort.. Og nå er han i super-form. ← Jeg kaller det bare OL-virus det som alle har om dagen jeg...
Fru Fomle Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1475 Skrevet 16. februar 2006 Jeg kaller det bare OL-virus det som alle har om dagen jeg... ← Kan ikke si jeg gleder meg til å få det, selv om det har et fint navn..
Fru Fomle Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1476 Skrevet 16. februar 2006 Hvor er alle sammen i dag da?? Jeg kjeeeeeeeder meeeeeg!!!!!
Fru Fomle Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1479 Skrevet 16. februar 2006 her her her her :vinke: ← Her! ← Takk, snupper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå