Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

og dessuten; hvordan får dere k9z og f9z til å bli knis og kos? Det står jo knis og fnis der? :klø:

Jeg får ikke k9z og f9z til å bety noe som helst jeg da :sjenert: .

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Du er for gammal :tunge1:

Jeg er nok det siden det er en fjortisgreie :tunge1:.

Skrevet
Jeg er nok det siden det er en fjortisgreie :tunge1:.

hehe det stemmer vel det.. :sjenert:

Skrevet
Det høres ikke særlig behagelig ut med timene hos kiropraktoren, men hvis det er til hjelp så får du gjennomføre behandlingen. Du har jo hatt en fin framgang i det siste.

Vet jo ikke sikkert om det er behandlingen eller at jeg er så flink til å trene som gjør utslaget. :sjarmor: Mest sannsynlig begge deler, så derfor fortsetter jeg.. Selv om det gjør ganske vondt akkurat nå. :sprettoy:

Wow, ryggen din blir jo mye bedre jo! Så bra!

Tja, ikke akkurat nå da. Men i morgen er jeg nok fit for hva som helst igjen. ;)

Norge leder 8-4 i curlingkampen :hoppe:.

:hoppe:

-------------

Det ble noen deilige timer i senga, ikke lett å bli skikkelig våken igjen. ;) Har fått ryddet opp i en del klær i kjelleren, må si jeg gleder meg veldig til vi får soverommet og garderobeskap ferdig.. Ganske kaos der nede, prøver å finne podens karnevalskostyme, men det er ikke lett. :forvirret: Nå vet jeg ikke helt om læreren vil like heller at han dukker opp som Mannen med ljåen når de helst skulle kle seg ut fra en bok de kjenner. :ler:

Og i går mistet han endelig sin 5.tann, omtrent ett år etter den forrige.. Da han våknet i dag tidlig sa han at han var veldig spent på hva som hadde skjedd med tanna i natt. Tann-feen hadde glemt hele greia og fikk det da temmelig travelt med å komme seg ut på kjøkkenet før han. :ler:

Skrevet
:ler: Godt å høre at det bare ikke er her i huset tannfeen har vært "forsinket"
Skrevet
:ler:  Godt å høre at det bare ikke er her i huset tannfeen har vært "forsinket"

Hehe, dere får vise reklamen på tv, der sier han jo at han har mye å gjøre. :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Det er sjarmerende den tiden ungene faktisk tror det er tannfeen som kommer. Her i huset er det gjennomskuet for lenge siden :ler:.

Gjest synseren
Skrevet

Så kjekt at du er bedre i ryggen!! Det unner jeg deg!!

Kjenner igjen det med å trumfe igjennom meningene mine når vi skal ha noe til huset :ler:. De har det ikke alltid så lett de mannfolka :grine2:.

Hjemmet er liksom vår hjemmebane, så får heller han bestemme hvilken bil vi skal ha...

Ha en fortsatt fin uke!! :klem:

Skrevet
Hehe, dere får vise reklamen på tv, der sier han jo at han har mye å gjøre. :ler:

:ler:

Det er sjarmerende den tiden ungene faktisk tror det er tannfeen som kommer. Her i huset er det gjennomskuet for lenge siden :ler:.

Tror nok han gjennomskuer det sånn halvveis, men så er han ikke heeeelt sikker. :ler:

Så kjekt at du er bedre i ryggen!! Det unner jeg deg!!

Kjenner igjen det med å trumfe igjennom meningene mine når vi skal ha noe til huset  :ler:. De har det ikke alltid så lett de mannfolka  :grine2:.

Hjemmet er liksom vår hjemmebane, så får heller han bestemme hvilken bil vi skal ha...

Ha en fortsatt fin uke!!  :klem:

Takk, synseren. :klem:

--------------

Var på besøk hos en venninne i går kveld og da jeg kom hjem hadde minstemann spydd 3 ganger. Så nå er den utrolig smittsomme omgangssyken som går i barnehagen kommet til oss også. :sur: Han spydde to ganger til i natt, men nå ser det ut til å ha roet seg.

Så mine planer for dagen er helt forandret. Nå blir det klesvask til den store gullmedalje siden han traff bøtta kun 1 av 5 ganger. ;) Og trimmingen får jeg vente med til i ettermiddag eller kveld...

Da den lille våknet i dag var det første han sa: "Når pappa dør, hvem skal være faren vår da?" Lurer på hva han har drømt i natt. :overrasket::ler:

Skrevet

6. spyrunde unnagjort.. :sprettoy:

Og nå er han i super-form. ;)

Skrevet
6. spyrunde unnagjort.. :sprettoy:

Og nå er han i super-form. ;)

Jeg kaller det bare OL-virus det som alle har om dagen jeg... :)

Skrevet
Jeg kaller det bare OL-virus det som alle har om dagen jeg... :)

Kan ikke si jeg gleder meg til å få det, selv om det har et fint navn.. ;)

Skrevet

Hvor er alle sammen i dag da?? Jeg kjeeeeeeeder meeeeeg!!!!! :sur::sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...