Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1362 Skrevet 10. februar 2006 God kveld i stugu.. Hatt en fin dag? ← Nja. Ble veldig vond etter kiropraktor-behandlingen i går, så det ble en tung ettermiddag og kveld. Fremdeles ganske vond, så i dag skl jeg ta det helt med ro noen timer og slappe av. Jeg vil også se bilder... Godt du fant kameraet igjen. Kjipt hvis det hadde forsvunnet helt... ← Klart du skal få se bilder. Vil liksom ikke trenge meg på å sende rundt hvis noen ikke skulle være intressert. Kan jeg være så snill å få se bilder jeg også? ← Klart du kan. Bare å dra fram bildene nå Fru Fomle! ← _________ Som sagt så er jeg vond i ryggen igjen i dag. Jeg liker ikke at jeg skal bli så dårlig etter behandling.... Og så fikk jeg "kjeft" av min fysioterapaut/lege-veninne for å drive med oppussing. Hun er i byen for helga, så i dag skal jeg hente henne på toget. Vi skal rundt omkring litt og i kveld skal vi ha en liten jente-kveld med de av gamle-gjengen som bor her. Gleder meg masse!! Kommer nok til å diskutere min situasjon med henne, for hun stoler jeg 100% på. Når legen sier at jeg vil trenge 4-5 behandlinger i løpet av 3 mnd og jeg nå har vært hos kiropraktor 7 ganger på 3 uker er det noe som ikke rimer helt.. Så fram til jeg skal hente henne skal jeg gjøre minst mulig å samle krefter.
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1364 Skrevet 10. februar 2006 Vil å se.. ← Klart du skal få se.
vixen Skrevet 10. februar 2006 #1365 Skrevet 10. februar 2006 Høres ut som du skal ha en veldig hyggelig helg. Håper ryggen ikke skaper for mye trøbbel.
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1366 Skrevet 10. februar 2006 Høres ut som du skal ha en veldig hyggelig helg. Håper ryggen ikke skaper for mye trøbbel. ← I dag blir det ikke piller uansett, her skal det nytes vin i kveld.
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1368 Skrevet 10. februar 2006 Greit å ikke bli dobbeltdopa ← Burde vel heller satset på gen-doping, skulle gjerne gjort noe med rygg-genet mitt.
Lille Ballerina Skrevet 10. februar 2006 #1369 Skrevet 10. februar 2006 Takk for bilder! Det skal bli kjempe gøy å følge med :-D Var på besøk hos noen venner her om dagen, og de har en så utrolig spesiell stil.. Og ribbevegg i stua
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1370 Skrevet 10. februar 2006 Takk for bilder! Det skal bli kjempe gøy å følge med :-D Var på besøk hos noen venner her om dagen, og de har en så utrolig spesiell stil.. Og ribbevegg i stua ← Er de turnere?
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1373 Skrevet 10. februar 2006 Eller de bruker den til andre aktiviteter.
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #1374 Skrevet 10. februar 2006 Eller de bruker den til andre aktiviteter. ← Det virker som du har en fin helg å se frem til ihvertfall Det er noen som har det..
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1375 Skrevet 10. februar 2006 Det virker som du har en fin helg å se frem til ihvertfall Det er noen som har det.. ← Har ikke du det? Jobbing kanskje? Huff, høres slitsomt ut. Du får benytte anledningen nå til å slappe av litt.
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #1376 Skrevet 10. februar 2006 Joda, jeg har lørdagskvelden i det minste Jobber både fredag, lørdag og søndag..
vixen Skrevet 10. februar 2006 #1377 Skrevet 10. februar 2006 Jeg skal klatre ribbevegger i helga jeg! Naboen har så vidt jeg vet..
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1378 Skrevet 10. februar 2006 Joda, jeg har lørdagskvelden i det minste Jobber både fredag, lørdag og søndag.. ← Jeg skal klatre ribbevegger i helga jeg! Naboen har så vidt jeg vet.. ← ------- Egentlig burde jeg ikke sitte på PCen med ryggen min i dag. Men jeg klarer som alltid ikke å la være. Har spist en diger muffins, det var 400 tomme kalorier til sidebeina mine. Blir rastløs av å sitte inne, nydelig vær ute... Eldstegutten skulle på tur med klassen i dag, godt de var heldige med været. Han labbet avgårde i dag tidlig med et skikkelig drapsvåpen av en pølsepinne som Fomlemannen ordnet i går kveld. Håper han ikke skader noen..
Gjest Madeline Skrevet 10. februar 2006 #1379 Skrevet 10. februar 2006 Stakkars deg da Fru Fomle. Har ryggen blitt verre igjen? Kanskje det har blitt litt mye oppussing?
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1380 Skrevet 10. februar 2006 Stakkars deg da Fru Fomle. Har ryggen blitt verre igjen? Kanskje det har blitt litt mye oppussing? ← Nei, det er den dumme kiropraktoren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå