Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God kveld i stugu.. :klem:

Hatt en fin dag?

Nja. ;)

Ble veldig vond etter kiropraktor-behandlingen i går, så det ble en tung ettermiddag og kveld. :forvirret: Fremdeles ganske vond, så i dag skl jeg ta det helt med ro noen timer og slappe av.

Jeg vil også se bilder...  :grine:

Godt du fant kameraet igjen. Kjipt hvis det hadde forsvunnet helt...

Klart du skal få se bilder. :klem: Vil liksom ikke trenge meg på å sende rundt hvis noen ikke skulle være intressert. :sjenert:

Kan jeg være så snill å få se bilder jeg også? :sjenert:

Klart du kan. :klem:

Bare å dra fram bildene nå Fru Fomle! :)

:Nikke:

_________

Som sagt så er jeg vond i ryggen igjen i dag. :forvirret: Jeg liker ikke at jeg skal bli så dårlig etter behandling.... Og så fikk jeg "kjeft" av min fysioterapaut/lege-veninne for å drive med oppussing. :sjenert: Hun er i byen for helga, så i dag skal jeg hente henne på toget. Vi skal rundt omkring litt og i kveld skal vi ha en liten jente-kveld med de av gamle-gjengen som bor her. Gleder meg masse!! :hoppe:

Kommer nok til å diskutere min situasjon med henne, for hun stoler jeg 100% på. Når legen sier at jeg vil trenge 4-5 behandlinger i løpet av 3 mnd og jeg nå har vært hos kiropraktor 7 ganger på 3 uker er det noe som ikke rimer helt..

Så fram til jeg skal hente henne skal jeg gjøre minst mulig å samle krefter. ;)

Skrevet

Høres ut som du skal ha en veldig hyggelig helg. Håper ryggen ikke skaper for mye trøbbel. :klem:

Skrevet
Høres ut som du skal ha en veldig hyggelig helg. Håper ryggen ikke skaper for mye trøbbel. :klem:

I dag blir det ikke piller uansett, her skal det nytes vin i kveld. :sjarmor:

Skrevet
Greit å ikke bli dobbeltdopa ;)

Burde vel heller satset på gen-doping, skulle gjerne gjort noe med rygg-genet mitt. ;)

Skrevet

Takk for bilder! Det skal bli kjempe gøy å følge med :-D

Var på besøk hos noen venner her om dagen, og de har en så utrolig spesiell stil.. Og ribbevegg i stua :overrasket:

Skrevet
Takk for bilder! Det skal bli kjempe gøy å følge med :-D

Var på besøk hos noen venner her om dagen, og de har en så utrolig spesiell stil.. Og ribbevegg i stua  :overrasket:

Er de turnere? ;)

Skrevet

Eller de bruker den til andre aktiviteter. :sjarmor:

Skrevet
Eller de bruker den til andre aktiviteter. :sjarmor:

:ler:

Det virker som du har en fin helg å se frem til ihvertfall :) Det er noen som har det.. :klem:

Skrevet

Det virker som du har en fin helg å se frem til ihvertfall :) Det er noen som har det.. :klem:

Har ikke du det? Jobbing kanskje? Huff, høres slitsomt ut. Du får benytte anledningen nå til å slappe av litt. :troest:

Skrevet

Joda, jeg har lørdagskvelden i det minste :) Jobber både fredag, lørdag og søndag.. :sjenert:

Skrevet

Jeg skal klatre ribbevegger i helga jeg!

Naboen har så vidt jeg vet.. :ler:

Skrevet
Joda, jeg har lørdagskvelden i det minste :) Jobber både fredag, lørdag og søndag..  :sjenert:

:troest:

Jeg skal klatre ribbevegger i helga jeg!

Naboen har så vidt jeg vet.. :ler:

-------

Egentlig burde jeg ikke sitte på PCen med ryggen min i dag. Men jeg klarer som alltid ikke å la være.:sjenert:

Har spist en diger muffins, det var 400 tomme kalorier til sidebeina mine. :grine:

Blir rastløs av å sitte inne, nydelig vær ute... Eldstegutten skulle på tur med klassen i dag, godt de var heldige med været. Han labbet avgårde i dag tidlig med et skikkelig drapsvåpen av en pølsepinne som Fomlemannen ordnet i går kveld. :ler: Håper han ikke skader noen.. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Stakkars deg da Fru Fomle. Har ryggen blitt verre igjen? Kanskje det har blitt litt mye oppussing? :klem:

Skrevet
Stakkars deg da Fru Fomle. Har ryggen blitt verre igjen? Kanskje det har blitt litt mye oppussing? :klem:

Nei, det er den dumme kiropraktoren. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...