Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser man det, forsvunne ting dukker som regel opp igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser man det, forsvunne ting dukker som regel opp igjen :)

Heldigvis! :)

Skrevet
Da blir det bilder! :sjarmor:

*glede seg* :hoppe:

Jobber med saken. :) Men det er såpass mange at jeg tror jeg satser på "Marillia-metoden". ;)

Skrevet
Jobber med saken.  :) Men det er såpass mange at jeg tror jeg satser på "Marillia-metoden". ;)

*venter i spenning*

Skrevet

Da er PM sendt, men jeg brukte cc-funksjonen og den er jeg ikke helt sikker på om funker..

Skrevet

hehe.. jeg fikk de ;)

Jeg ser for meg deg sitte på de bittesmå krakkene som stod foran pc'n der.. kanskje derfor du har vondt i ryggen? ;)

Skrevet
hehe.. jeg fikk de ;)

Jeg ser for meg deg sitte på de bittesmå krakkene som stod foran pc'n der.. kanskje derfor du har vondt i ryggen? ;)

Så flott at det funket! :)

Ja, jeg sliter litt med de krakkene der. Men jeg sitter stort sett på gulvet med albuene støttet på en krakk og skriver, da går det så fint så. ;)

Skrevet

what? Bruker du den pc'n som står helt nede på gulvet? var sikker på at du skulle si at det var barnas pc.. det kan ikke være veldig behagelig å ha den så lavt... :sjenert:

Skrevet
what? Bruker du den pc'n som står helt nede på gulvet? var sikker på at du skulle si at det var barnas pc.. det kan ikke være veldig behagelig å ha den så lavt...  :sjenert:

Jeg begynner å savne et skikkelig skrivebord nå, men så lenge jeg ikke har kunnet sitte så har det faktisk vært den beste måten å komme meg på nett på. ;)

Skrevet

Hvis det fungerer så er det vel greit :) Huset så fint ut forresten :) Fin rosafarge ;)

Skrevet
Hvis det fungerer så er det vel greit :) Huset så fint ut forresten :) Fin rosafarge ;)

Det er mye lekre farger her. ;)

Nå skal jeg ta en :dusje:. Skal til kiropraktor + opptrening i dag, gleder meg til å komme igang med sistnevnte. Lurer på om jeg skal ta en tur på IKEA først også, lista begynner å bli lang igjen..

Skrevet

Syns jeg fikk skikkelig inntrykk av kjellerstua der.. ;)

Skrevet

Ja er ganske imponerende at du fant kameraet i det kaoset der :):klappe:

Skrevet

Så gøy å se bildene! :)

Dere har fått det kjempefint, så deilig det må være nå som dere er nesten i mål :)

Skrevet
Så gøy å se bildene!  :)

Dere har fått det kjempefint, så deilig det må være nå som dere er nesten i mål :)

Ehhh, sa du nesten i mål?? Jeg kan fortelle deg at vi såvidt har begynt. ;)

Nå står to soverom i hovedetasjen for tur + gangen. Deretter loftet oppe med gang og to soverom. Så blir det oppussing av bad og forhåpentligvis utbygging så det blir noe større enn 4 kvadrat.. Og innimellom der så skal vi male huset utvendig og kanskje gjøre noe med verdens styggeste garasje. Så hvis vi etterpå har ork så burde absolutt vaskerommet blitt gjort noe med..

Puh. :ler:

Skrevet
Syns jeg fikk skikkelig inntrykk av kjellerstua der.. ;)

:ler:

Ja er ganske imponerende at du fant kameraet i det kaoset der :)  :klappe:

:sjarmor:

Heldigvis lå det i en av eskene som ble pakket aller sist og følgelig plassert ytterst..

Skrevet
Ehhh, sa du nesten i mål?? Jeg kan fortelle deg at vi såvidt har begynt.  ;)

Nå står to soverom i hovedetasjen for tur + gangen. Deretter loftet oppe med gang og to soverom. Så blir det oppussing av bad og forhåpentligvis utbygging så det blir noe større enn 4 kvadrat.. Og innimellom der så skal vi male huset utvendig og kanskje gjøre noe med verdens styggeste garasje. Så hvis vi etterpå har ork så burde absolutt vaskerommet blitt gjort noe med..

Puh. :ler:

:plystre:

*trekker det tilbake*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...