Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Det finnes sikkert noen hun kan låne av. Ellers er det jo en fin anledning til å kjøpe nytt. Fru Fomle liker shopping :sjarmor:.

Skrevet

hehe... bra unnskyldning for å gå på shopping. Tror jeg må begynne å rote bort en del ting...

Gjest Madeline
Skrevet
hehe... bra unnskyldning for å gå på shopping. Tror jeg må begynne å rote bort en del ting...

Du skal jo flytte snart og ting har lett for å bli borte da...

Skrevet
Du skal jo flytte snart og ting har lett for å bli borte da...

jeg vet.. :sjarmor:

Skrevet
Eneste problemet blir vel at Fru Fomle ikke finner igjen fotoapparatet.

Just presis! :grine:

Ja, sant.. hun må lete litt først..

Litt??!!! Jeg har allerede lett mer enn litt! Det er borte vekk....

Dårlig unnskyldning..

:sjenert:

Det finnes sikkert noen hun kan låne av. Ellers er det jo en fin anledning til å kjøpe nytt. Fru Fomle liker shopping :sjarmor:.

Jo, men jeg liker ikke å kjøpe ting jeg egentlig ikke burde trenge..

-----

MEN

Jeg skal kjøpe engangskamera i morgen og fremkalle på CD. Tungvindt, men må man så må man.. ;)

Har klart en hel dag uten en eneste Paralgin Forte. Da er jeg nok ikke blitt pillevrak likevel!! :danse:

Skrevet

Skal du legge ut bilder her? :-D

Godt å høre at ryggen er bedre... og.. vi har mista hannen.. :grine:

Skrevet
Jeg foreslår at du tar bilde av rommet, samt av møblene, og så tegner opp noen forslag til møblering.. Også tar vi en skikkelig KG-avstemning her inne ;) jaaaaa :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler: Selvsagt, dette er jo genialt!

Skrevet

Vi venter bare på at Fru Fomle skal kjøpe engangskamera...

Skrevet

Tror heller vi skal oppmuntre til kjøp av engangskamera, det tar nok litt kortere tid, enn å finne et kamera i flyttelasset..

Skrevet

Åssen klarte dere å være her i går?? Jeg skulle skrive innlegget jeg la inn over, venta i en eeeevighet på at det skulle postes. Avbrøt til slutt hele dritten og da kom jeg ikke inn på KG i det hele tatt etterpå. Bare blank side. :sur: Bra at innlegget kom med likevel..

Dagens gladmelding: Vi fant, vi fant, vi fant!!! :hoppe: :hoppe: Etter å ha tenkt oss veldig godt om i går kveld så kom Fomlemannen på at han hadde tatt med en pose med tingene mine da han hentet meg hos kiropraktoren da jeg kollapset. Jeg var omtrent hinsides, og husker ikkeno om det.. Så dermed fant vi ut at kameraet måtte ha blitt med hjem til gamle-huset og at det var blitt pakket helt mot slutten. Og da hadde vi begrenset søket og fant det høyt savnede kameraet ganske raskt!! Så nå blir det bilder snart, har funnet både USB-kabel, lader og alle gode greier!! :)

Forresten: Hva er forskjellen på et kamera og et foto-apparat? Hvis det er noen? :klø:

Er Hannen borte????? :overrasket: *løper og sjekker*

Gjest Madeline
Skrevet
vi har mista hannen..  :grine:

Jeg er her enda jeg :klem:.

Er Hannen borte?????  :overrasket: *løper og sjekker*

Neida, dere blir ikke kvitt meg så lett ;).

Skrevet

Gitte skremte meg skikkelig!!! Godt du bare var gått til en annen dimensjon, og ikke forlatt KG. ;):klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...