Gjest Madeline Skrevet 31. januar 2006 #1221 Skrevet 31. januar 2006 Så dumt at ryggen ikke har blitt noe særlig bedre. Hvorfor vil du ta en pause fra kiropraktoren? Jeg trodde kiropraktoren skulle gjøre deg bedre.
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1222 Skrevet 31. januar 2006 Så dumt at ryggen ikke har blitt noe særlig bedre. Hvorfor vil du ta en pause fra kiropraktoren? Jeg trodde kiropraktoren skulle gjøre deg bedre. ← Jeg blir jo verre hver gang jeg har vært hos han.... Den nålebehandlingen jeg fikk i begynnelsen mener jeg har utløst disse isijas-greiene som gjør at venstre side har vært omtrent lam og som gjør at jeg er avhengig av krykker. Så da føler jeg det er bedre å avvente med mer behandling til jeg er kommet litt mer til hektene, sånn som det er nå så blir sykdomsperioden bare forlenget.
Gjest Gitte Skrevet 31. januar 2006 #1223 Skrevet 31. januar 2006 Koselig å lese at det går bedre i heimen Får håpe ryggen din følger etter og blir bedre snart..
Gjest Madeline Skrevet 31. januar 2006 #1224 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Da skjønner jeg godt at du vil ta en pause. Får håpe det hjelper da . Endret 31. januar 2006 av Hannen
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1225 Skrevet 31. januar 2006 Koselig å lese at det går bedre i heimen Får håpe ryggen din følger etter og blir bedre snart.. ← Vi har vært gjennom noen stormer før, så det går seg til etterhvert. Og jeg gleder meg vanvittig utrolig til å komme på beina igjen. Gleder meg til å gjøre helt dagligdagse ting som akkurat nå virker helt umulig. Å bli satt ut som dette setter virkelig ting i litt perspektiv.. Da skjønner jeg godt at du vil ta en pause. Får håpe det hjelper da . ← Håper jeg også.. Men skal snakke med legen først da og høre hva han mener.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #1226 Skrevet 31. januar 2006 Godt å høre at det har gått seg til i heimen, og at dere har kommet så langt i prosessen! Fomlemannen har jo virkelig stått på! Kjedelig med ryggen, og enda kjedeligere når man ikke blir bedre!
Gjest Gitte Skrevet 31. januar 2006 #1227 Skrevet 31. januar 2006 Vi har vært gjennom noen stormer før, så det går seg til etterhvert. Og jeg gleder meg vanvittig utrolig til å komme på beina igjen. Gleder meg til å gjøre helt dagligdagse ting som akkurat nå virker helt umulig. Å bli satt ut som dette setter virkelig ting i litt perspektiv.. ← Det er jo nettopp slike ting som dette som gjør at man ser hvor heldig man egentlig er.. Du blir nok snart frisk igjen, men er kjedelig så lenge det står på.. Hvis ikke får du ringe, så kommer jeg å vasker opp for deg.. hihi
vixen Skrevet 31. januar 2006 #1228 Skrevet 31. januar 2006 Så kjedelig at ryggen har bestemt seg for å fortsette å være vrang!
Gjest synseren Skrevet 31. januar 2006 #1229 Skrevet 31. januar 2006 Kjekt at du å Fomlemannen kom til "enighet". Mye stress med flytting, det kan tære på ethvert forhold. Men det går som regel bra!! Ja, når en blir dårlig på en eller annen måte, setter det virkelig ting i perspektiv. Det er sant! Ha en god natt!
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1230 Skrevet 1. februar 2006 Dommens dag hos legen i dag.... Sykemeldt hele februar! Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å ringe avdelingslederen og fortelle den nyheten. Skal også kutte ut kiropraktoren en ukes tid og se om jeg ikke kan komme meg litt ovenpå igjen. Og så fikk jeg påfyll med resepter, har nok til å dope ned en middels stor by nå. Tid for ising av ryggen og litt lunsj!
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #1231 Skrevet 1. februar 2006 Tror du trenger den sykemeldingen!
Gjest Gitte Skrevet 1. februar 2006 #1232 Skrevet 1. februar 2006 uffamei.. Det var lang sykemelding. Men bedre det enn å sitte på jobb om du ikke er frisk.. God bedring
Gjest Madeline Skrevet 1. februar 2006 #1233 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror også at du virkelig trenger den sykemeldingen. Du kan ikke gå på jobb slik du er nå. God bedring .
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1234 Skrevet 1. februar 2006 Nei, så lenge jeg ikke kan sitte og ikke fungerer uten sterke smertestillende så har jeg ingenting på jobb å gjøre. Det er bare litt deprimerende å tenke på at jeg kanskje må gå sånn som dette en måned til. Men jeg tenker på litt andre ting også. Har malt det siste strøket rundt et av vinduene i stua nå. Veggene er malt i fargen Skygge. Jeg ble litt bekymret med en gang den kom på veggen, den så veldig gul ut. Men heldigvis så tørket den og ble veldig fin! Så takk for tipset, Marillia!! Håper jeg skal klare å male resten av vinduer og lister de neste dagene, så kan vi flytte inn på skikkelig!! Neste uke håper jeg at jeg klarer å dra på litt shopping igjen! Trenger tepper og gardiner!
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #1235 Skrevet 1. februar 2006 Flott at fargen ble fin! Shopping klarer man uansett hvordan man føler seg!?! Dessuten så er det fin trim å gå
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1236 Skrevet 1. februar 2006 Shopping klarer man uansett hvordan man føler seg!?! ← Vel, jeg er ikke heeelt sikker. På fredag klarte jeg 10 min, så var det slutt. Hadde rørlegger her i dag, så nå har vi endelig fått fart på oppvaskmaskinen igjen. Utrolig hvor avhengig man blir av de greiene der... Gleden ble dessverre litt redusert av at sikringen ikke helt takler det, så vi må kjøre maskinen uten varmeovner på. Må få fikset det samtidig med at vi skal bytte de fleste kontakter og brytere i stua. Burde vel sjekket hele det elektriske anlegget skikkelig også, det kan vel være så som så.. Det er automatsikringer, men hovedinntaket er orginalt. Hvis jeg bare kunne finne USB-kabelen til kameraet så skulle jeg lagt ut noen bilder snart. Har litt for mange esker å gå gjennom til at det blir en enkel oppgave å finne den igjen.
Gjest Madeline Skrevet 1. februar 2006 #1237 Skrevet 1. februar 2006 Det skal bli moro å se bilder, men ikke stress med det slik at du blir verre i ryggen din.
vixen Skrevet 1. februar 2006 #1238 Skrevet 1. februar 2006 Du kan låne usb av meg, har massevis til overs!
Fru Fomle Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1239 Skrevet 2. februar 2006 Det skal bli moro å se bilder, men ikke stress med det slik at du blir verre i ryggen din. ← Jeg skal være så forsiktig at! Nå fant jeg ut at jeg ikke vet hvor kameraet er heller, så da hjelper det ikke med kabler.. Du kan låne usb av meg, har massevis til overs! ← Takk skal du ha! En utrolig, fantastisk flott dag etter at tåka lettet. Har kjempet en stol fra garasjen til terassen, så nå skal jeg øyeblikk sette meg ut og nyte litt solstråler. Har vært flink i dag; ryddet kjøkkenet og skurt vasken med stålull. Hadde klart å sprute maling på den da vi malte, heldigvis gikk det av som en drøm. Har også lagt sammen endel klær, kjenner at venstre magemuskler ikke er helt fornøyd. Så nå skal jeg slappe av en stund med god samvittighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå