vixen Skrevet 27. januar 2006 #1201 Skrevet 27. januar 2006 Hva med 1200 innlegg i boka? Det må jo også markeres! :pippi:
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #1202 Skrevet 27. januar 2006 Alltid klar for en fest, vi vettu Håper du får en god helg, Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1203 Skrevet 27. januar 2006 60 sider og 1200 innlegg, det tar jeg en skål på!! Denne helga kommer uansett til å bli mage ganger bedre enn den forrige , selv om jeg hadde håpet på større framgang enn jeg har hatt... Det går så sakte!! Må fremdeles bruke krykker og når jeg skal sitte må jeg klamre meg fast til bordet.. I dag er jeg i tillegg begynt å bli snørrete og vondt i halsen. Og stua stinker etter Fomlemannen grunnet de siste veggene her inne i går kveld. Så det var dagens klagesang. Har ikke tatt noen av de sterke pillene mine i dag, skal prøve og kjøre i lovlig tilstand når jeg senere skal hente ungene. Fomlemannen må vaske ut av leiligheten vår i helgen, slik det ser ut nå kommer ikke jeg til å kunne gjøre noen ting... Litt irritert på han fordi han har hatt hele uka til å finne noen som kan gjøre det for oss, men hvis han absolutt vil spare de pengene så får han værsågod ikke komme her og klage på at han har så j... mye å gjøre....
Gjest Madeline Skrevet 27. januar 2006 #1204 Skrevet 27. januar 2006 Jeg får hive meg på festen jeg også selv. Gratulerer med 60 sider og 1200 innlegg Fru Fomle . :blaaruss: . Ha en riktig flott helg .
vixen Skrevet 27. januar 2006 #1205 Skrevet 27. januar 2006 God helg til deg også Fru Fomle! Håper Fomlemannen får gjort en del av jobben i helga, så du slipper å slite med både ryggen, irritasjonsmomenter og samvittigheten (for at du kanskje kjører bil ulovlig )
Fru Fomle Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1206 Skrevet 27. januar 2006 God helg til deg også Fru Fomle! Håper Fomlemannen får gjort en del av jobben i helga, så du slipper å slite med både ryggen, irritasjonsmomenter og samvittigheten (for at du kanskje kjører bil ulovlig ) ← Huff, jeg takler svært dårlig å være pasient.
vixen Skrevet 27. januar 2006 #1207 Skrevet 27. januar 2006 Sånn er det å være kvinne i dagens samfunn. Vi er ikke vant til å slappe av, eller føle oss unyttige... Vi får håpe ryggen snart blir bra.
Gjest synseren Skrevet 27. januar 2006 #1208 Skrevet 27. januar 2006 Det er ogdt å høre at det går bedre med deg. Synes heller ikke Fomlemannen kan klage når han absolutt ville vaske ut leiligheten selv. Fomlemannen høres ut som samboeren min, han sparer penger der han kan... Ja, ja de er nå sjarmerende også da. Ha en flott helg i det nye huset!!
Fru Fomle Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #1209 Skrevet 28. januar 2006 Sånn er det å være kvinne i dagens samfunn. Vi er ikke vant til å slappe av, eller føle oss unyttige... Vi får håpe ryggen snart blir bra. ← Det er ogdt å høre at det går bedre med deg. Synes heller ikke Fomlemannen kan klage når han absolutt ville vaske ut leiligheten selv. Fomlemannen høres ut som samboeren min, han sparer penger der han kan... Ja, ja de er nå sjarmerende også da. Ha en flott helg i det nye huset!! ← Det er dessverre ikke den beste stemningen i Fomleheimen for tiden, men får håpe det blir bedre snart... Alt jeg sier blir tatt opp i verste mening og at jeg kritiserer han for at ting ikke blir gjort, blir gjort feil osv. Jeg har bare prøvd å komme med forslag som skal gjøre det lettere for han, men ingenting når inn. Så nå er jeg og . Har heller ikke fått et gram med sympati for at jeg faktisk har hatt og fremdeles har sinnsykt vondt. Det er vel sånne ting som dette som virkelig får satt forholdet på prøve, kan ikke si jeg liker utviklingen.
Gjest Madeline Skrevet 28. januar 2006 #1210 Skrevet 28. januar 2006 Det høres ut som en vaskelig situasjon for dere begge. Flytting i seg selv kan være slitsom og stressende. At ryggen din streiker gjør det vel ikke noe lettere. Dere skulle fått litt tid alene som dere kunne gjøre noe hyggelig og kose dere sammen. Det er viktig å ta vare på hverandre midt oppi alt. Håper det ordner seg for dere .
Fru Fomle Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #1211 Skrevet 28. januar 2006 Det høres ut som en vaskelig situasjon for dere begge. Flytting i seg selv kan være slitsom og stressende. At ryggen din streiker gjør det vel ikke noe lettere. Dere skulle fått litt tid alene som dere kunne gjøre noe hyggelig og kose dere sammen. Det er viktig å ta vare på hverandre midt oppi alt. Håper det ordner seg for dere . ← Takk skal du ha, Hannen. Det er vanskelig å finne tid til hverandre om dagen, men det kommer nok etterhvert. Blir bare så oppgitt når jeg ikke kan bidra på noen som helst måte og han heller ikke vil skaffe hjelp som kunne avlastet litt..
Gjest Gitte Skrevet 28. januar 2006 #1212 Skrevet 28. januar 2006 Dere fester på feil side!!! Håper det går bedre mellom deg og fomlemannen snart da frøken, det er nok bare alt stresset som gjør det. Men trist at du ikke får sympati for ryggen din.. Men du har alltid oss til å syns synd på, og trøste deg vettu..
Gjest Madeline Skrevet 28. januar 2006 #1213 Skrevet 28. januar 2006 Men du har alltid oss til å syns synd på, og trøste deg vettu.. ← Jepp. Vi kan gi deg sympati i bøtter og spann .
@lfa Skrevet 28. januar 2006 #1214 Skrevet 28. januar 2006 H@nnsauen og jeg har en tendens til og krangle så busta fyker når vi pusser opp. Han er foressten også en sånn som helst skal gjøre alt selv. Fagmenn, hva er det? Håper ting roer seg etterhvert.
vixen Skrevet 29. januar 2006 #1215 Skrevet 29. januar 2006 Du får komme til oss med frustrasjonen din.
Gjest Gitte Skrevet 30. januar 2006 #1216 Skrevet 30. januar 2006 Er det jeg som ikke har fått med meg hvor fomle er...? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #1217 Skrevet 30. januar 2006 H@nnsauen og jeg har en tendens til og krangle så busta fyker når vi pusser opp. Han er foressten også en sånn som helst skal gjøre alt selv. Fagmenn, hva er det? Håper ting roer seg etterhvert. ← Samme her, det går ei kule varmt når ting skal gjøres!
Gjest Madeline Skrevet 30. januar 2006 #1218 Skrevet 30. januar 2006 Er det jeg som ikke har fått med meg hvor fomle er...? :klø: ← Hun er omtrent invalid pga ryggen og orker nok ikke noe særlig data nå. *savner Fru Fomle*
Gjest synseren Skrevet 30. januar 2006 #1219 Skrevet 30. januar 2006 Håper det går bedre dag for dag Fru Fomle.
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1220 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Innom en snartur. Takk for alle hyggelige hilsner, det er så koselig å komme inn her og se at jeg faktisk er savnet! Det gjør godt når ting går litt imot meg.. Ting har heldigvis roet seg betraktelig i heimen! Leiligheten er ferdig vasket og klar for overlevering i morgen. Fomlemannen har jobbet utrolig masse i helga; vasket nesten hele leiligheten og i tillegg fått malt stua to strøk. Jeg har så smått begynt å male rundt et vindu. Forhåpentligvis klarer vi å få alt klart i løpet av helgen, så vi kan flytte inn på "skikkelig"! Ryggen er da litt bedre, men ikke mye. Lei, lei, lei!!!! Var hos kiropraktor igjen i går, og nå er jeg omtrent på samme stadie som før helgen... Dvs. er avhengig av krykker for å komme meg rundt, og trenger ganske sterk medisinering for å takle smertene. Har stappet i meg over 30 Paralgin Forte + over 20 Somadril (sterk rygg-medisin) de siste 11 dagene, føler jeg er på god vei til å bli pille-misbruker her. Skal til legen igjen i morgen, jeg kommer til å foreslå å ta en lengre pause fra kiropraktor-behandling til jeg kommer meg mer ovenpå. Nå er jeg drittlei av å ha vondt og føle meg fullstendig ubrukelig! Men det står da til liv! Endret 31. januar 2006 av Fru Fomle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå