Fru Fomle Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1181 Skrevet 25. januar 2006 vixen, Hannen, Marillia og synseren: Abstinenser???!!!! Jeg!!!??? Langt ifra.... Prolaps skal være fullt mulig å bli kvitt ja, men legen mente jeg burde ha en lengre sykemelding og ta det helt med ro i en periode. Så får vi se om det kan hjelpe, jeg er iallefall veldig motivert for å gjøre øvelser sånn at jeg kan bli bra igjen. Tror jeg er enda litt bedre i dag, men er så sinnsykt stiv når jeg står opp at jeg ikke kan i det med sikkerhet før om et par timer... I dag skinner solen fra skyfri himmel og jeg skulle veldig gjerne ha vært ute og fått litt, sol i trynet.
Gjest Madeline Skrevet 25. januar 2006 #1182 Skrevet 25. januar 2006 Her skinner også sola i dag og i dag nådde den over åsen som er ovenfor oss. Dermed står sola på rett inn i stua og det kan jeg vel si er temmelig avslørende. Alt av støv vises. Er visst på tide med storrengjøring .
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1183 Skrevet 25. januar 2006 Her skinner også sola i dag og i dag nådde den over åsen som er ovenfor oss. Dermed står sola på rett inn i stua og det kan jeg vel si er temmelig avslørende. Alt av støv vises. Er visst på tide med storrengjøring . ← Ganske avslørende med sol ja. Vi har ikke gardiner i stua ennå, så det begynner å bli temmelig hett her inne. Får prøve å komme meg ut på terassen litt og få litt frisk luft.
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #1184 Skrevet 25. januar 2006 Ta med deg en god kopp te, og sett deg ut i solveggen! Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd
Gjest Madeline Skrevet 25. januar 2006 #1185 Skrevet 25. januar 2006 Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd ← Har ryggen først slått seg vrang så får du innrette deg så behagelig som mulig.
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1186 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Ta med deg en god kopp te, og sett deg ut i solveggen! Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd ← Det å ta med seg ting rundt er en liten utfordring, spesielt hvis det er varmt og kan søles ut. Men hvis det er like deilig i morgen ute så skal jeg ut litt lenger enn i dag. Har ryggen først slått seg vrang så får du innrette deg så behagelig som mulig. ← Ingen fare, det gjør jeg. Nå har jeg vært og lånt et par krykker, det funker utrolig bra! Jeg kan gå rundt masse igjen!!!!! Så håper jeg bare at kiropraktoren ikke ødelegger alt i morgen igjen, skal til ny behandling. Ellers skjer det jo fryktelig lite spennende for tiden i mitt liv.. Endret 25. januar 2006 av Fru Fomle
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #1187 Skrevet 25. januar 2006 Huff da.. Fått så vondt i ryggen igjen du da.. Får håpe du snart føler deg bedre, og at behandlingen hjelper
vixen Skrevet 25. januar 2006 #1188 Skrevet 25. januar 2006 Du må jo blir fort bra sånn at du kan ordne gardiner og sånn....
Gjest Madeline Skrevet 25. januar 2006 #1189 Skrevet 25. januar 2006 Du får bli bra nok til å gjøre alle de kjekke oppgavene og dårlig nok til å slippe alle de kjedelige .
Gjest synseren Skrevet 26. januar 2006 #1190 Skrevet 26. januar 2006 Du nyter sola du også. Jeg satt å koste meg under et teppe på terrassen i dag og slikket sol. Det er utrolig hva sola gjør med oss, jeg fikk iallefall mer energi etterpå. Håper kiropraktortimen imorgen gjør deg bedre og ikke verre!!!
Fru Fomle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1191 Skrevet 26. januar 2006 Huff da.. Fått så vondt i ryggen igjen du da.. Får håpe du snart føler deg bedre, og at behandlingen hjelper ← Takk for oppmuntringen. Siste uka har vært temmelig smertefull, men merker heldgvis framgang for hver dag. Det går bare så sakte. Har uansett fått en skikkelig diagnose, og det føles veldig ok etter å ha slitt med ryggen i nærmere ett år.. Du må jo blir fort bra sånn at du kan ordne gardiner og sånn.... ← Til deg eller? Du får bli bra nok til å gjøre alle de kjekke oppgavene og dårlig nok til å slippe alle de kjedelige . ← Satser på det. Det blir iallefall ikke noe særlig utvask på meg i helgen. Du nyter sola du også. Jeg satt å koste meg under et teppe på terrassen i dag og slikket sol. Det er utrolig hva sola gjør med oss, jeg fikk iallefall mer energi etterpå. Håper kiropraktortimen imorgen gjør deg bedre og ikke verre!!! ← Og like flott er det i dag! Har vært ute på farten til nå, men nå sal jeg jammen prøve og komme meg ut litt i sola! Gikk greit hos kiropraktor i dag, men jeg var fremdeles så anspent at han ikke turde å kjøre skikkelig behandling.. Ny time på mandag, håper kroppen min takler litt mer da.. Er utrolig takknemlig for krykkene, de gjør at jeg kommer meg greit rundt uten å belaste venstre side så vanvittig. Så det er en ny verden, jeg klarer å gjøre det meste. Senere i dag skal jeg prøve å gå opp og hente minsten i barnehagen, mulig det er litt langt, men jeg vil gjøre et forsøk. Har kjørt litt bil også i dag, men det må dere ikke si til noen.
vixen Skrevet 26. januar 2006 #1192 Skrevet 26. januar 2006 Til deg eller? ← Du skal få lov å sy om du vil...
Gjest Madeline Skrevet 26. januar 2006 #1193 Skrevet 26. januar 2006 Har kjørt litt bil også i dag, men det må dere ikke si til noen. ← Jeg skal holde helt tett om det jeg . Ikke overdriv når du skal hente i barnehagen i dag. Du må ikke få flere tilbakefall nå vet du .
Fru Fomle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1194 Skrevet 26. januar 2006 Du skal få lov å sy om du vil... ← Hvis jeg var deg hadde jeg ikke sluppet meg til med syiing.. Men jeg er veldig flink å kjøpe gardiner. Jeg skal holde helt tett om det jeg . Ikke overdriv når du skal hente i barnehagen i dag. Du må ikke få flere tilbakefall nå vet du . ← Skal prøve og holde meg litt på matta. Men det er ikke så lett..
vixen Skrevet 26. januar 2006 #1195 Skrevet 26. januar 2006 Syns jeg ser deg ragge rundt i bil på iherdig jakt etter gardiner.
Fru Fomle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1196 Skrevet 26. januar 2006 Syns jeg ser deg ragge rundt i bil på iherdig jakt etter gardiner. ← Har problemer med å gire. Og å komme seg inn og ut av bilen er ikke lett. Men selve kjøringen går som en drøm.
vixen Skrevet 26. januar 2006 #1197 Skrevet 26. januar 2006 Har problemer med å gire. Og å komme seg inn og ut av bilen er ikke lett. Men selve kjøringen går som en drøm. ← Du får benytte sjansen til å kjøre mye når du først er på plass inni der...
Fru Fomle Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1198 Skrevet 26. januar 2006 Du får benytte sjansen til å kjøre mye når du først er på plass inni der... ← Må bare passe meg litt for poltien, ikke helt lovlige å kjøre med de medisinene jeg tar.. Har snakket med "utplasseringssjefen" min i dag, de ønsker å beholde meg fram til sommeren og er veldig fornøyd med jobben jeg gjør. Det varmet godt i en tid som dette, fikk lyst til å kysse han gjennom telefonrøret.
Gjest Gitte Skrevet 26. januar 2006 #1199 Skrevet 26. januar 2006 Går det bedre med deg frøken? Høres ikke ut som du har det helt bra..
Gjest Gitte Skrevet 26. januar 2006 #1200 Skrevet 26. januar 2006 og siden jeg har vært på fylla hver dag denne uka.. fortsetter jeg her, i anledning dine 60 sider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå