Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

*gjemmer alle høyhælte skoene til Fru Fomle* Føler du deg litt bedre i dag?

Jeg føler meg veldig bra etter en tur på vekta :hoppe:.

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Bare et lite spor på runda :sjenert:

Håper ryggen din er bedre :klem:

Skrevet
:klem: Titter bare innom for å se hur ståda er, og så for å ønske deg god helg :klem:
Gjest synseren
Skrevet

Håper det går bedre med ryggen din!! Du har vel vært travelt opptatt med kommandere flyttefolka i helgen :ler:

Ha en fin uke!! :klem:

Gjest Madeline
Skrevet

Har dere flyttet til det nye huset nå? Håper ryggen din er bedre.

:klem:

Skrevet

Heia! :klem:

Bare innom for å snuse littegranne ;)

Kom tilbake snart da :hjerte:

Skrevet (endret)

Takk for alle hyggelige hilsner i boka mi. :klem:

De koblet ut telefonen og nettet fredag, og nettet ble ikke koblet opp i nye huset før i dag. Men nå fungerer alt utmerket. :)

Jeg har hatt en rett og slett j...... helg! :forvirret: Etter å ha vært hos kiropraktor på fredag ble jeg 10 ganger verre!!!!!! Jeg har vært totalt invalid, og kan fremdeles ikke gå.... Under flyttingen lørdag lå jeg på en madrass på stuegulvet og grudde meg til det var min tur og flyttes. Heldigvis gikk det greit med et mannfolk som støtte på hver side og som kunne slepe meg ut i bilen og inn i sofaen da vi var framme. Fy flate, snakk om å føle seg totalt ubrukelig. :forvirret: Og Fomlemannen kommer med en del kommentarer som ikke akkurat gjør saken bedre. :tristbla:

Nå klarer jeg å dra meg fram etter møblene i noenlunde oppreiset posisjon, så det kommer seg. Men venstre side er liksom dovnet helt vekk og jeg kan ikke legge noe vekt på det benet. Om en times tid skal jeg til kiropraktor på ny, da skal han få høre det. ;)

Nå takler ikke kroppen mer så jeg må krabbe tilbake til sofaen og ta en pause..

Kommer sterkere tilbake!

Endret av Fru Fomle
Gjest Madeline
Skrevet

Nå fikk jeg virkelig vondt av deg :troest:. Du har ikke hatt det greit i helga. Får håpe en tur til kiropraktoren i dag kan hjelpe litt for sånn som du har det nå, kan du ikke ha det. Typisk at du skulle få ryggproblemer midt i flyttingen.

God bedring :klem:.

Skrevet

Så kjipt gjort av Fomlemannen og komme med teite kommentarer! :frustrert:

Det er jo ikke din feil at du ikke kan hjelpe til med løfting og bæring. :frustrert:

Nei nå ble jeg litt amper her... :forvirret:

Håper det blir bedre etter kiropraktortimen i dag. :klem:

Gjest Madeline
Skrevet

Hvordan er ryggen i dag? Ble det noen bedring etter turen til kiropraktoren?

Skrevet
Nå fikk jeg virkelig vondt av deg :troest:. Du har ikke hatt det greit i helga. Får håpe en tur til kiropraktoren i dag kan hjelpe litt for sånn som du har det nå, kan du ikke ha det. Typisk at du skulle få ryggproblemer midt i flyttingen.

God bedring :klem:.

Ja, det var veldig typisk! :forvirret:

Så kjipt gjort av Fomlemannen og komme med teite kommentarer!  :frustrert:

Det er jo ikke din feil at du ikke kan hjelpe til med løfting og bæring.  :frustrert:

Nei nå ble jeg litt amper her...  :forvirret:

Håper det blir bedre etter kiropraktortimen i dag.  :klem:

:ler: Det er nok ikke så lett for den godeste Fomlemannen heller som nå må gjøre alt alene. Pluss ha en fullstendig invalid pasient i huset som roper og maser om alt mulig. ;)

Hvordan er ryggen i dag? Ble det noen bedring etter turen til kiropraktoren?

Det kommer seg sakte, men sikkert. :) Ble ikke noe forbedring etter kiropraktoren akkurat, jeg tålte ingenting og gaulte bare han tok i meg. Så han tok bare en knekk på hver side og sendte meg hjem med beskjed om å ta det helt med ro.. Og i dag har det heldigvis kommet seg betraktelig. :) Spesielt i ryggen, men siden venstre skinke og bein fremdeles er som dovnet vekk er det fremdeles vanskelig å gå. Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet. :danse:

Skrevet
Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet. :danse:

FF gir alt, alt for KG, ofrer alt for å chatteeeeee... :forvirret:

;)

Gjest Madeline
Skrevet
Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet. :danse:

Har du hatt abstinenser?

Skrevet
Har du hatt abstinenser?

Det finnes da måte på iver! Verre enn ei jeg kjenner til og med... :sjenert:

Skrevet

Det høres sinnsykt vondt ut, vi får håpe du kommer raskt på beina igjen :klem:

Så nå har dere endelig fått flyttet inn, det må være en deilig følelse at dere nå endelig er i hus... Selv om det kribler litt i fingrene etter å gjøre noe der, men det er ikke så lett når kropp og hode ikke vil det samme :tristbla:

*sender over godbedringspulver*

Gjest synseren
Skrevet

Huff, det høres ikke godt ut. Håper du merker bedring etter noen behandlinger hos kiropraktor!! Det er vel gode prognoser for prolaps i ryggen?

Ønsker deg god bedring!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...