Gjest Madeline Skrevet 20. januar 2006 #1161 Skrevet 20. januar 2006 *gjemmer alle høyhælte skoene til Fru Fomle* Føler du deg litt bedre i dag? Jeg føler meg veldig bra etter en tur på vekta .
Gjest Myztica Skrevet 20. januar 2006 #1165 Skrevet 20. januar 2006 Bare et lite spor på runda Håper ryggen din er bedre
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #1167 Skrevet 20. januar 2006 Titter bare innom for å se hur ståda er, og så for å ønske deg god helg
Gjest synseren Skrevet 22. januar 2006 #1168 Skrevet 22. januar 2006 Håper det går bedre med ryggen din!! Du har vel vært travelt opptatt med kommandere flyttefolka i helgen Ha en fin uke!!
Gjest Madeline Skrevet 23. januar 2006 #1169 Skrevet 23. januar 2006 Har dere flyttet til det nye huset nå? Håper ryggen din er bedre.
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2006 #1170 Skrevet 23. januar 2006 Heia! Bare innom for å snuse littegranne Kom tilbake snart da
Fru Fomle Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1171 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Takk for alle hyggelige hilsner i boka mi. De koblet ut telefonen og nettet fredag, og nettet ble ikke koblet opp i nye huset før i dag. Men nå fungerer alt utmerket. Jeg har hatt en rett og slett j...... helg! Etter å ha vært hos kiropraktor på fredag ble jeg 10 ganger verre!!!!!! Jeg har vært totalt invalid, og kan fremdeles ikke gå.... Under flyttingen lørdag lå jeg på en madrass på stuegulvet og grudde meg til det var min tur og flyttes. Heldigvis gikk det greit med et mannfolk som støtte på hver side og som kunne slepe meg ut i bilen og inn i sofaen da vi var framme. Fy flate, snakk om å føle seg totalt ubrukelig. Og Fomlemannen kommer med en del kommentarer som ikke akkurat gjør saken bedre. Nå klarer jeg å dra meg fram etter møblene i noenlunde oppreiset posisjon, så det kommer seg. Men venstre side er liksom dovnet helt vekk og jeg kan ikke legge noe vekt på det benet. Om en times tid skal jeg til kiropraktor på ny, da skal han få høre det. Nå takler ikke kroppen mer så jeg må krabbe tilbake til sofaen og ta en pause.. Kommer sterkere tilbake! Endret 23. januar 2006 av Fru Fomle
Gjest Madeline Skrevet 23. januar 2006 #1172 Skrevet 23. januar 2006 Nå fikk jeg virkelig vondt av deg . Du har ikke hatt det greit i helga. Får håpe en tur til kiropraktoren i dag kan hjelpe litt for sånn som du har det nå, kan du ikke ha det. Typisk at du skulle få ryggproblemer midt i flyttingen. God bedring .
@lfa Skrevet 23. januar 2006 #1173 Skrevet 23. januar 2006 Så kjipt gjort av Fomlemannen og komme med teite kommentarer! Det er jo ikke din feil at du ikke kan hjelpe til med løfting og bæring. Nei nå ble jeg litt amper her... Håper det blir bedre etter kiropraktortimen i dag.
Gjest Madeline Skrevet 24. januar 2006 #1174 Skrevet 24. januar 2006 Hvordan er ryggen i dag? Ble det noen bedring etter turen til kiropraktoren?
Fru Fomle Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1175 Skrevet 24. januar 2006 Nå fikk jeg virkelig vondt av deg . Du har ikke hatt det greit i helga. Får håpe en tur til kiropraktoren i dag kan hjelpe litt for sånn som du har det nå, kan du ikke ha det. Typisk at du skulle få ryggproblemer midt i flyttingen. God bedring . ← Ja, det var veldig typisk! Så kjipt gjort av Fomlemannen og komme med teite kommentarer! Det er jo ikke din feil at du ikke kan hjelpe til med løfting og bæring. Nei nå ble jeg litt amper her... Håper det blir bedre etter kiropraktortimen i dag. ← Det er nok ikke så lett for den godeste Fomlemannen heller som nå må gjøre alt alene. Pluss ha en fullstendig invalid pasient i huset som roper og maser om alt mulig. Hvordan er ryggen i dag? Ble det noen bedring etter turen til kiropraktoren? ← Det kommer seg sakte, men sikkert. Ble ikke noe forbedring etter kiropraktoren akkurat, jeg tålte ingenting og gaulte bare han tok i meg. Så han tok bare en knekk på hver side og sendte meg hjem med beskjed om å ta det helt med ro.. Og i dag har det heldigvis kommet seg betraktelig. Spesielt i ryggen, men siden venstre skinke og bein fremdeles er som dovnet vekk er det fremdeles vanskelig å gå. Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet.
vixen Skrevet 24. januar 2006 #1176 Skrevet 24. januar 2006 Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet. ← FF gir alt, alt for KG, ofrer alt for å chatteeeeee...
Gjest Madeline Skrevet 24. januar 2006 #1177 Skrevet 24. januar 2006 Men nå kan jeg sitte på kne foran PCen og støtte albuene på en krakk og skrive på tastaturet. ← Har du hatt abstinenser?
vixen Skrevet 24. januar 2006 #1178 Skrevet 24. januar 2006 Har du hatt abstinenser? ← Det finnes da måte på iver! Verre enn ei jeg kjenner til og med...
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #1179 Skrevet 24. januar 2006 Det høres sinnsykt vondt ut, vi får håpe du kommer raskt på beina igjen Så nå har dere endelig fått flyttet inn, det må være en deilig følelse at dere nå endelig er i hus... Selv om det kribler litt i fingrene etter å gjøre noe der, men det er ikke så lett når kropp og hode ikke vil det samme *sender over godbedringspulver*
Gjest synseren Skrevet 24. januar 2006 #1180 Skrevet 24. januar 2006 Huff, det høres ikke godt ut. Håper du merker bedring etter noen behandlinger hos kiropraktor!! Det er vel gode prognoser for prolaps i ryggen? Ønsker deg god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå