Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #1144 Skrevet 19. januar 2006 Det hørest ikke godt ut... Ikke i det hele tatt... Har vært plaget i ryggen selv i perioder, så jeg vet hvor jæskla vondt det kan være. Så jeg føler med deg! Regner med du har fått nok av tabletter du kan hive innpå for å dempe det verste. Jeg har stående et par flate sko på jobb. Håper det blir litt bedre utover dagen.
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1145 Skrevet 19. januar 2006 ← Takk. Har tatt 2 Paracet, det hjalp litt! Skal til legen 13.30 og burde nok gå hjem framfor å sitte her og lide. Men jeg lider ikke i stillhet for å si det sånn.
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1146 Skrevet 19. januar 2006 Det hørest ikke godt ut... Ikke i det hele tatt... Har vært plaget i ryggen selv i perioder, så jeg vet hvor jæskla vondt det kan være. Så jeg føler med deg! Regner med du har fått nok av tabletter du kan hive innpå for å dempe det verste. Jeg har stående et par flate sko på jobb. Håper det blir litt bedre utover dagen. ← Takk. Går hjem nå, ingen vits i å sitte her, får ikke gjort noe uansett. Har piller ja, men kan ikke kjøre bil med dem. Så jeg må vente til etter jeg har vært hos legen senere i dag.
vixen Skrevet 19. januar 2006 #1147 Skrevet 19. januar 2006 Takk. Går hjem nå, ingen vits i å sitte her, får ikke gjort noe uansett. Har piller ja, men kan ikke kjøre bil med dem. Så jeg må vente til etter jeg har vært hos legen senere i dag. ← Kom deg hjem, du! Ingen hensikt å sitte på jobb i slik tilstand! God bedring!
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #1148 Skrevet 19. januar 2006 vooooondt ← Uff dakar deg :klem: Jeg er heldigvis ikke plaget med vond rygg (enda), men min mor er.. Og akkurat som deg, fortsetter på jobb, men som sykepleier. Stae kvinnfolk Kom deg hjem nå..
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #1149 Skrevet 19. januar 2006 ja, nå leste jeg at du skulle hjem Bra!
Gjest Madeline Skrevet 19. januar 2006 #1150 Skrevet 19. januar 2006 Jeg er invalid i ryggen igjen. Lure meg skulle på heldagsmøte i dag, så jeg tok på høye hæler. Resultatet er at jeg nesten ikke kan gå, alle bevegelser gjør helt j... vondt. Hvordan i huleste kunne jeg være så dum akkurat nå når jeg skal flytte om få dager. Må få ungene i seng og flate ut på sofaen, det blir ikke mer KG på meg i kveld tror jeg.. ← Stakkars deg . Når ryggen streiker så blir du omtrent helt invalid. vooooondt ← Men jeg lider ikke i stillhet for å si det sånn. ← Hvorfor skulle du lide i stillhet? Bare syt i veg du slik at du kan få litt sympati og trøst. Lykke til hos legen.
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #1151 Skrevet 19. januar 2006 Kvinneguiden er på irc! Last ned på www.mirc.com, join undernet og kom inn på kanalen kvinneguiden.no!
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1152 Skrevet 19. januar 2006 Kvinneguiden er på irc! Last ned på www.mirc.com, join undernet og kom inn på kanalen kvinneguiden.no! ← Snakk norsk!
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1153 Skrevet 19. januar 2006 Takk for oppmuntringene, Gitte, Hannen, vixen og Marillia! Jeg ble sittende på legekontoret og vente i 1 time i dag, da jeg endelig fikk komme inn hadde jeg så vondt at jeg begynte å grine da legen beklaget seg.. Han hadde fått resultatene fra MR og de viste nesten-prolaps. Egentlig godt å endelig få en diagnose å forholde seg til, men litt irritert for at jeg ikke er blitt henvist til MR før etter 10 mnd... Nå er jeg sykemeldt 100% ut måneden, men legen mente jeg sikkert burde ta lenger også. Jeg var så heldig å få time hos kiropraktor omtrent på timen, så jeg har allerde vært på første behandling. Da jeg reiste meg fra benken så var jeg så god som ny, det varte ca. 5 m før jeg fikk så vondt at jeg gaulte og hylte og ikke kunne røre meg et skritt til. Han måtte bokstavelig talt slepe meg tilbake til benken og få lagt is på.. Etter å ha blitt "jekket" opp igjen og satt på korsett så gikk det ganske greit. Skal fortsette å ise med jevne mellomrom i kveld, og skal inn til ny time i morgen formiddag. Nå går det forholdsvis greit, men enkelte bevegelser sender støt langt oppi hårrøttene. Så jeg går som ei gammel krøkke - med korsett. Og dette passet jo så fryktelig bra nå når vi skal flytte i helgen. Fomlemannen er relativt oppgitt, selv om vi får litt hjelp av venner også. Ise-tid..
Gjest synseren Skrevet 19. januar 2006 #1154 Skrevet 19. januar 2006 Det der hørtes ikke godt ut. Godt du får hjelp av kriopraktor nå!! Vi er ganske avhengig av ryggen for å fungere så jeg skjønner godt at du er frustret. Håper det går greit å flytte likevel! La vennene dine ta de tunge løftene. Du kan sette ting på plass... God bedring Fru Fomle!!
vixen Skrevet 19. januar 2006 #1155 Skrevet 19. januar 2006 Uffe, dette kunne jo nesten ikke komme på et dårligere tidspunkt. Midt i flytttesjauen! Men se det på en annen side så slipper du hele flyttinga...
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1156 Skrevet 19. januar 2006 Det der hørtes ikke godt ut. Godt du får hjelp av kriopraktor nå!! Vi er ganske avhengig av ryggen for å fungere så jeg skjønner godt at du er frustret. Håper det går greit å flytte likevel! La vennene dine ta de tunge løftene. Du kan sette ting på plass... God bedring Fru Fomle!! ← Takk skal du ha. Nei, det er ikke så veldig godt. Nå har jeg brukt 5 minutter på å komme meg opp trappa her. Heldigvis så varer det bare en dag og to før jeg blir mye bedre igjen. Uffe, dette kunne jo nesten ikke komme på et dårligere tidspunkt. Midt i flytttesjauen! Men se det på en annen side så slipper du hele flyttinga... ← Jeg får være kommandant! Det er jeg god til!
vixen Skrevet 19. januar 2006 #1157 Skrevet 19. januar 2006 Jeg får være kommandant! Det er jeg god til! ← Noen må jo dirigere litt også..
Gjest Madeline Skrevet 19. januar 2006 #1158 Skrevet 19. januar 2006 Det høres forferdelig vondt ut med den nesten-prolapsen din. Under flyttingen så får du kommandere alle hjelperne. Den jobben er ikke å forakte .
@lfa Skrevet 19. januar 2006 #1159 Skrevet 19. januar 2006 Prolaps er vondt. Har ikke hatt det selv, men h@nnsauen har hatt noen runder så jeg har i alle fall sett hvor vondt det er. Kan ikke tenke meg at nesten-prolaps er noe bedre... Kiropraktor gjør underverker for ham så jeg håper det går seg til for deg også. Kommandant er en fin jobb det også.
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #1160 Skrevet 19. januar 2006 God bedring Kommandant Fomle *rett i ryggen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå