Fru Fomle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1061 Skrevet 16. januar 2006 Men da slipper du i alle fall ubekvemme situasjoner på IKEA.. ← Så sant, så sant. Hvis vi skal der i dag så har jeg tenkt å ta på meg helt andre klær enn sist..
vixen Skrevet 16. januar 2006 #1062 Skrevet 16. januar 2006 Hehe, ikke glem solbriller og en stor hatt...
Fru Fomle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1063 Skrevet 16. januar 2006 Hehe, ikke glem solbriller og en stor hatt... ← Sånn?
Gjest Madeline Skrevet 16. januar 2006 #1065 Skrevet 16. januar 2006 Høres ut som dere har kommet godt i gang med oppussingen. Det blir nok moro å se hvordan huset sakte men sikkert blir slik dere vil ha det. Håper poden blir fort frisk igjen. Det er ikke noe kjekt når de er så dårlige at de vil sove frivillig midt på dagen. Men disse små blir som regel rask bra igjen. Ble det noen tur til IKEA i dag?
Fru Fomle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1066 Skrevet 16. januar 2006 Ble det noen tur til IKEA i dag? ← Nei, det ble ikke det. Får ta det i morgen istedet. Poden kviknet voldsomt til sent i ettermiddag så vi var en liten tur nedi huset. Nå når taket på kjøkkenet er malt kom veggfargen mye bedre fram, det var nesten ikke kontrast mellom vegg og tak tidligere. Vi må også male kjøkkenskrogene, de er malt i en hvit-rosa farge som ser helt merkelig ut. Regner med jeg kommer meg en tur på jobb i morgen, hvis poden fremdeles er syk får vi ta halve dagen hver. Jeg skal på heldagsmøte onsdag og trenger litt tid til forberedelse..
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1068 Skrevet 17. januar 2006 God morgen Er poden frisk i dag? ← Nei, Fomlemannen er hjemme med han i dag. Så da stod jeg opp i otta og var på jobb tidlig. Bare for å finne ut at KG var usannsynlig treigt i dag morges.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #1069 Skrevet 17. januar 2006 Har vi med en liten morgenfugel å gjøre?
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1070 Skrevet 17. januar 2006 Har vi med en liten morgenfugel å gjøre? ← Definitivt ikke! Det er et like stort mareritt å stå opp tidlig hver gang.
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #1071 Skrevet 17. januar 2006 Det kan vi skjønne. Nå om vinteren er det i alle fall hardt å stå opp tidlig. Sommerstid kan det faktisk være deilig
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1072 Skrevet 17. januar 2006 Det kan vi skjønne. Nå om vinteren er det i alle fall hardt å stå opp tidlig. Sommerstid kan det faktisk være deilig ← Jepp, da er det bare opp og stå når solen dukker fram og rett på stranda!
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1073 Skrevet 17. januar 2006 Det kan vi skjønne. Nå om vinteren er det i alle fall hardt å stå opp tidlig. Sommerstid kan det faktisk være deilig ← Jepp, da er det bare opp og stå når solen dukker fram og rett på stranda! ← Jeg gleder meg til sommeren når jeg kan våkne og tasle rett ut på terrassen og nyte morgensola.
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1074 Skrevet 17. januar 2006 Jeg gleder meg til sommeren når jeg kan våkne og tasle rett ut på terrassen og nyte morgensola. ← Er ikke så inmari lenge til.. snart er januar over.. Februrar er kort .. bare mars og april igjen til mai. :D
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1075 Skrevet 17. januar 2006 Er ikke så inmari lenge til.. snart er januar over.. Februrar er kort .. bare mars og april igjen til mai. :D ← *drømme* Men nå er jeg fryktelig lei her!!!! Har brukt hele dagen på å få to sett med tall til å stemme overens, og det gjør de ikke!!!! Snakk om bortkastet tid!!
@lfa Skrevet 17. januar 2006 #1076 Skrevet 17. januar 2006 Da er det nok på plass med et besøk fra klemmepatruljen.
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1077 Skrevet 17. januar 2006 Poden er et stygt ord. Det må jeg få si.. Det finnes mange stygge ord. Jeg kommer ikke på flere, men jeg er sikker på at de finnes. tror du ikke? Hvor mange ord tror du det finnes? Kanskje 1000? Sikkert enda flere... men 1000 er et stort tall, nemlig fordi vi kan skrive det med tall, og ikke bokstaver, i en tekst. det er nemlig bare tallene én til ti vi skal skrive med bokstaver i en tekst, alle over ti kan skrives med tall.. 11 for eksempel. er det ikke fasinerende? eller skriver du det med c? facinerende? nei det kan ikke stemme.. da ligner det litt på facist, og det liker vi jo ikke.. ikke sant..?
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1078 Skrevet 17. januar 2006 Poden er et stygt ord. Det må jeg få si.. Det finnes mange stygge ord. Jeg kommer ikke på flere, men jeg er sikker på at de finnes. tror du ikke? Hvor mange ord tror du det finnes? Kanskje 1000? Sikkert enda flere... men 1000 er et stort tall, nemlig fordi vi kan skrive det med tall, og ikke bokstaver, i en tekst. det er nemlig bare tallene én til ti vi skal skrive med bokstaver i en tekst, alle over ti kan skrives med tall.. 11 for eksempel. er det ikke fasinerende? eller skriver du det med c? facinerende? nei det kan ikke stemme.. da ligner det litt på facist, og det liker vi jo ikke.. ikke sant..? ← Hva har skjedd med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå